"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wysiwyg

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Mayhemia

Wysiwyg

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

En oikein tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne, mutta koetetaan.

Selasin GW:n onlline storea ja ihastuin heti classic squigeihin, siitäpä sain idean käyttää näitä Ghouleina vampire counts armeijassa. Olisiko kaukaa haettua?

Samaten meinasin tehdä fell batit wood elffien warhawkeista. (riderit ovat rumia, mutta haukat hienoja.)
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Olisin harkinnut konffauspuolta, mutta en GW:n ulkopuolisissa turnauksissa näe mitään sääntöteknisiä ongelmia... Konffaat ja maalaat viisaasti, niin miksi ei?
Kennedy

Viesti Kirjoittaja Kennedy »

Oikeastaan mitä figua tahansa saa käyttää minä figuna tahansa, jos sen perustelee uskottavasti tai vähintäänkin hyvin. Tee miten tahdot jos saat sen sopimaan armeijaan.
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Jep, jep. Kyllä minä fluffisyyt keksin, mutta tarkoitus on maalata melkein tavanomaisilla squig väreillä ja pistää myrkkyä hampaisiin...

Haukat taas olisivat ilman koffauksia, mutta mustalla maalilla (näyttää hyvältä)

Noh, kysyin tätä lähinnä se mielessä että kun kaveri näkee 6 squigia kentällä summon hordella niin se ei valita että ##### mikä proxy, tuomariii!

Eli kaipaisin vaikkapa chaos boyzeilta vastausta tähän. ^^
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Noh, kysyin tätä lähinnä se mielessä että kun kaveri näkee 6 squigia kentällä summon hordella niin se ei valita että ##### mikä proxy, tuomariii!
Oletko käynyt ikinä turnauksissa ja nähnyt mitä siellä pöytään tuodaan välillä ;o).

Kunhan basen koko on oikea, ainakin minulle kelpaa mikä tahansa. Ne figut ovat kuitenkin vain pelimerkkejä, vain alustan koolla on mitään merkitystä.
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Grond kirjoitti: Kunhan basen koko on oikea, ainakin minulle kelpaa mikä tahansa. Ne figut ovat kuitenkin vain pelimerkkejä, vain alustan koolla on mitään merkitystä.
http://turnsignalsonalandraider.com/arc ... 1072208486

Nimenomaan. ;) Muista kuitenkin edes koittaa säilyttää alkuperäisen yksikön "henki" mukana, vaikka käyttäisitkin haltioita epäkuolleina tai vastaavaa.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

SirKaarlo kirjoitti:vaikka käyttäisitkin haltioita epäkuolleina tai vastaavaa.
Tuossa tyylikäs ratkaisu, joku oli tehnyt helffeistä vampire count armeijan WD:ssä. Ei tosin käynyt kamalan hyvin.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

Anteeksi vain mutta minun mielestäni ajatus on karmea.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

KaraloS kirjoitti:Anteeksi vain mutta minun mielestäni ajatus on karmea.

Entä sitten?? ei se kiinnosta muita jos sinun hen.koht. mielipiteesi on karmea. minun puolesta toinen voi tehdä vaikka kaaos figuista wood elf armeijan, kunhan tiedä mikä on mikä.
meKa

Noh pahoittelen väärää muotoa, mutta eikös täällä ole tarkoitus antaa mielipiteitä toisten ideoista?
Joku sanoo ideaa hyväksi jostain syystä ja joku huonoksi toisesta.

Minun henkilö kohtainen mielipiteeni siis on: että turhan "jalosta" rodusta tehdään "pahiksia", tietenkin upealla konvertoimisella ynnämuulla niistä saa varmasti hienoja, mutta en silti pidä ideasta, joten sanoin mitä sanoin.

Miten muita kiinnostaa se jos joku kehuu ideaa esim. sanomalla "hyvä idea" tai vastaavaa sen enempää, kun joku sanoo sitä huonoksi ideaksi?
Warma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warma »

KaraloS kirjoitti:Noh pahoittelen väärää muotoa, mutta eikös täällä ole tarkoitus antaa mielipiteitä toisten ideoista?
Joku sanoo ideaa hyväksi jostain syystä ja joku huonoksi toisesta.
Kyllä. Täällä on tarkoitus antaa mielipiteitä toisten ideoista, mutta jos itse olisin kyseisen threadin aloittaja haluaisin ehkä jotain perusteluja että miksi idea on "karmea".

Minusta tuo saattaa toimiakkin, jos saat niistä tarpeeksi ghoulimaisia. Warhawkeista saattaisi kyllä saada ihan hienojakin fellbatteja vaikka eivät lepakoita olekkaan.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Viime syksynä jossain turnauksessa (en muista missä) näin armeijan, joka oli tehty kasaamalla sekasikiöitä VC:n ja Delffien figuista. Oli IMO hieno ja sitä voisi varmaan käyttää kumpana tahansa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

KaraloS kirjoitti:Minun henkilö kohtainen mielipiteeni siis on: että turhan "jalosta" rodusta tehdään "pahiksia", tietenkin upealla konvertoimisella ynnämuulla niistä saa varmasti hienoja, mutta en silti pidä ideasta, joten sanoin mitä sanoin.
Siis häh? Jalosta rodusta pahiksia? En tajua pointtiasi. Vampire countithan nostavat lähes jokaisen tappamansa tyypin skeleksi armeijaansa, joten miten se mikä rotu on kysseessä vaikuttaa mitenkään?
meKa

Totta, en ajatellut asiaa ihan tuolta kantilta...
(Lähinnä vain Wood Elf => Vampire Counts => kuulostaa huonolta)
Mutta ei siitä sen enempää, toivottavasti minun ei enään tähän aiheesen tarvitse vastata. :)
Vieras

Re: Wysiwyg

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:En oikein tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne, mutta koetetaan.

Selasin GW:n onlline storea ja ihastuin heti classic squigeihin, siitäpä sain idean käyttää näitä Ghouleina vampire counts armeijassa. Olisiko kaukaa haettua?

Samaten meinasin tehdä fell batit wood elffien warhawkeista. (riderit ovat rumia, mutta haukat hienoja.)
ROFLMAO, tottakai käytät, jos sopii.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”