Dark Eldar taktiikat
Dark Eldar taktiikat
Meillä kaveri porukassa on sellainen "rutto". . Meitä pelaa minun lisäksi 5 joista 2:lla on chaos ja yhdellä IG, yhdellä Tau ja Yhdellä Necronit.
Millainen armeija pärjäisi näitä chaoksia vastaan kun toisella on Nurgle ja toisella Tzeenesh. Entäs taas Tau ja Necronit. Jos saisin vähän neuvoja näitä vastaan.
Kiitos jo etukäteen.
Millainen armeija pärjäisi näitä chaoksia vastaan kun toisella on Nurgle ja toisella Tzeenesh. Entäs taas Tau ja Necronit. Jos saisin vähän neuvoja näitä vastaan.
Kiitos jo etukäteen.
- Pathfinder
En ole Dark Eldarien asiantuntija, mutta ehkä
seur. sivusto olisi sulle avuksi:
http://www.40konline.com/community/index.php
ja tosta jatkat DE-osastolle.
seur. sivusto olisi sulle avuksi:
http://www.40konline.com/community/index.php
ja tosta jatkat DE-osastolle.
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
-
Vieras
-
The Unforgiven
Olen pelannut vuoden deldareilla ja olen tullut siihen tulokseen eli warrioreilla on mielestani ainoa merkitys se että niille saa 2 darklancea. Eli warrut vaan coveriin ja sieltä laita BS 4 darklance tykitysta kyllä vihulainen varsinkin chaos kaatuu. toinen perus sääntö on, että otat muutaman raiderin ne tayteen wychejä ja yritat saada ne closikseen jollloin ne tappavat vihuliasen alta aikayksikön
Ongelmana vaan on, että Raiderit posahtavat pieruunkin. Sitä varten kannattaa hommata se gate, että wychit pääsevät samalla vuorolla iholle kun tulevat ulos.pahvikani kirjoitti:toinen perus sääntö on, että otat muutaman raiderin ne tayteen wychejä ja yritat saada ne closikseen jollloin ne tappavat vihuliasen alta aikayksikön
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Ainii, a) Wycheistä ~75% kuolee Raiderin räjähtäessä, ja b)loput ovat vuoron ajan pinnautuneina.pahvikani kirjoitti:OK suunnitelma 2 pöristele raiderilla 24 tuumaa suoraan pusikkoo jonne se todennäköisesti pamahtaa ja wychit on seuraavalla vuorolla vihulaisten kimpussa. Ainii whycheille huumeista 12 assault move
Eli ei niitä täysiä Raidereita kannata antaa räjäyttää.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
webway portal armeijaa vaan kehiin.
niitä parille kolmelle warrior yksikölle, juoksutat ne paikalleen, avaat, ja sieltä ulos 2 talosta tai wychejä, (huom, älä laita raideriin, jos/kun ne poksahtaa, niin ne jää siihen pitkäksi aikaa)
5 reaveria ärsykkeeksi, ehkä parikin yksikköä.
otat 10 warrun yksikköjä joihin 2 darklancea. jne.
sellaista olen miettinyt, että ottaisi pieniä raider squadeja, ja käyttäisi hajonneita raidereita suojana, en ole kokeillut mutta saattaisi toimia.
tässä tälläinen tiivistetty pika neuvo.
kannattaa mennä tonne 40konlineen. sieltä saa hyviä neuvoja eldareille ja darkeldareille.
niitä parille kolmelle warrior yksikölle, juoksutat ne paikalleen, avaat, ja sieltä ulos 2 talosta tai wychejä, (huom, älä laita raideriin, jos/kun ne poksahtaa, niin ne jää siihen pitkäksi aikaa)
5 reaveria ärsykkeeksi, ehkä parikin yksikköä.
otat 10 warrun yksikköjä joihin 2 darklancea. jne.
sellaista olen miettinyt, että ottaisi pieniä raider squadeja, ja käyttäisi hajonneita raidereita suojana, en ole kokeillut mutta saattaisi toimia.
tässä tälläinen tiivistetty pika neuvo.
kannattaa mennä tonne 40konlineen. sieltä saa hyviä neuvoja eldareille ja darkeldareille.
- Henri Ketonen
Kylkyl.Henri Ketonen kirjoitti:Onnistuu aivan varmasti, kokeiltu on. Kyllä.Sipatus kirjoitti:juoksutat ne paikalleen
Tai sitten ottaa sen portin IC:lle, joka pinkoo niiden Warrujen vieressä. Näin se ei varmasti lähde juoksemaan, ja on turvassa ainakin sen yhden vastustajan shootingin ajan, vaikka warrut panikoisivatkin sen jälkeen.
Mielestäni koko Gaten pointti on, että saat esim. Wychit chargeamaan samalla vuorolla kun tulevat kentälle. Näin eivät poksahda niissä raidereissaan.Sipatus kirjoitti:wychejä, (huom, älä laita raideriin, jos/kun ne poksahtaa, niin ne jää siihen pitkäksi aikaa)
-A
Chaosta ja necroneita vastaan kannattaa varustautua usealla disintegratorilla. Liian pienillä väleillä deployattu armeija kärsii melkoisesti. Kun uusilla säännöillä saa ampua 12" liikkeen jälkeen 3 kertaa s4 ap3 laakia kärsii myös väljemmin deployattu armeija. Powerarmoriin pukeutuneita armeijoita vastaan disintegrator on erittäin hyvä.
Dark Eldareita myytävänä http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=32403
- Half-breed
Siis leijahordehan on tappava kunhan tajuaa pitää niitä suojassa. Tässä oli peli vähän aikaa sitten aika maastoisella pöydällä ja ne pirun raiderit pysyttelivät poissa tulilinjoilta ja kyllä ne saamarin wychit pääsi vielä lähikseenkin suhtkoht kunnossa kävellen. Sitten toisessa pelissä jossa ei ollut niin paljon suojaa ne ammuttiin palasiksi ennenkuin ne pääsivät klosikseen. Eli kyllä se leijahorde pärjää kunhan tajuaa pysyä suojassa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Nuuttipukki
Sieltä Codexin Wargear -osiosta löytyy Webway portal.Nuuttipukki kirjoitti:Onko tuohon webway portal -hommaan säännöt jossakin muualla kuin codexissa? Eilen selailin läpi muttei tullut vastaan. Vai onko näille tullut joku revision tyylinen korjaus, koska on tullut luettua joitain asioita mitä ei tunnu codexista löytyvän.
-A