Kääpiö minerit...siis miten ne oikeen toimii...?
Kääpiö minerit...siis miten ne oikeen toimii...?
En ole kertaakaan ottanut armeijalistaani minereita ja nyt kun ajattelin kokeilla niin enhän minä siitä underground advance -säännöstä mitään tolkkua saanut...siis ne tulee 4+ :lla ja sitten kun ne tulee pöydälle ne liikkuu sen 6 tuumaa eivätkä saa tehdä muuta?
Entäs sitte seuraavalla vuorolla kun ne tulee 3+ :lla jatkaako ne siitä mihin ne pääsi edellisellä vuorolla?voiko ne nyt hyökätä jonnekkin?
Tajusinko idean ihan päin mäntyä?
vielä yks pikku juttu...
miten tähän saa lisätty hymiöitä?
Entäs sitte seuraavalla vuorolla kun ne tulee 3+ :lla jatkaako ne siitä mihin ne pääsi edellisellä vuorolla?voiko ne nyt hyökätä jonnekkin?
Tajusinko idean ihan päin mäntyä?
vielä yks pikku juttu...
miten tähän saa lisätty hymiöitä?
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
Siis heität sillä nopalla, tulevatko minerit pöydälle. jos eivät tule, heität seuraavalla vuorolla uudestaan, mutta nyt onnistuminen on helpompaa. Kun minerit tulevat pöydälle, ne toimivat siitä lähtien täysin normaalisti, eli voivat liikkua ja rynnäköidä vihollisiin aivan vapaasti. Ei tarvitse enää heittää sitä noppaa.
USGW:n sivut ovat hyödyllisiä, toisin kuin brittiläisen veljensä.
Niinpä siis, tässä artikkeli minerien käytöstä, jossa selitetään vähän tota UG advance sääntöä ja käyttömahdollisuuksia:
http://us.games-workshop.com/games/warh ... actics.htm
Niinpä siis, tässä artikkeli minerien käytöstä, jossa selitetään vähän tota UG advance sääntöä ja käyttömahdollisuuksia:
http://us.games-workshop.com/games/warh ... actics.htm
Eivät voi rynnäköidä sillä vuorolla kun tulevat kentälle. Vai enkö vain tajunnut viestiäsi?Runefang kirjoitti:Siis heität sillä nopalla, tulevatko minerit pöydälle. jos eivät tule, heität seuraavalla vuorolla uudestaan, mutta nyt onnistuminen on helpompaa. Kun minerit tulevat pöydälle, ne toimivat siitä lähtien täysin normaalisti, eli voivat liikkua ja rynnäköidä vihollisiin aivan vapaasti. Ei tarvitse enää heittää sitä noppaa.
Kuninkaalla on keppihevonen.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Ne toimivat kuten yksikkö joka teki pursuitin ulos pöydältä edellisellä vuorollaan.AssMuster kirjoitti:Eivät voi rynnäköidä sillä vuorolla kun tulevat kentälle. Vai enkö vain tajunnut viestiäsi?Runefang kirjoitti:Siis heität sillä nopalla, tulevatko minerit pöydälle. jos eivät tule, heität seuraavalla vuorolla uudestaan, mutta nyt onnistuminen on helpompaa. Kun minerit tulevat pöydälle, ne toimivat siitä lähtien täysin normaalisti, eli voivat liikkua ja rynnäköidä vihollisiin aivan vapaasti. Ei tarvitse enää heittää sitä noppaa.
Modern cars - they all look like electric shavers.
- The Captain
- Valvoja
Oletettavasti Runefang tarkoitti, että pöydälle tulonsa jälkeen mainarit voivat toimia normaalisti (eli enää ei heitetä noppaa, ovatko ne tulossa vaiko nou) .AssMuster kirjoitti:Eivät voi rynnäköidä sillä vuorolla kun tulevat kentälle. Vai enkö vain tajunnut viestiäsi?Runefang kirjoitti:Siis heität sillä nopalla, tulevatko minerit pöydälle. jos eivät tule, heität seuraavalla vuorolla uudestaan, mutta nyt onnistuminen on helpompaa. Kun minerit tulevat pöydälle, ne toimivat siitä lähtien täysin normaalisti, eli voivat liikkua ja rynnäköidä vihollisiin aivan vapaasti. Ei tarvitse enää heittää sitä noppaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.