"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space Marinet.

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
InnocentSoul
Viesti:

Space Marinet.

Viesti Kirjoittaja InnocentSoul »

Noniin. Olenpa aloittanut keräämään Dark Angeleita reilut 3v sitten, koska ne olivat niin hienoja. Ikää oli tuolloin hurjat 12 vuotta, joten historia ei ehkä kuulunut keskeisimpiin aiheisiin.

Mutta nyt. Mieleni janoaa tietoa. Käännyn siis teidän puoleenne, ja pyydän apua: mistä saan tietää lisää Space Marineiden, erityisesti Dark Angelsien historiasta?

3. laitoksen Codexit löytyvät luonnollisesti (Space marines, Dark angels&dark angels 2nd edition). Olisi varmaan mahdollisuus saada aikaisempiakin. Olisi varmaan järkevää hankkia niitä. Sääntökirjaa en ole vaivautunut lukemaan.. Tahtoisin perehtyä tarkemmin muutenkin pelin historiaan...
Repent! For tomorrow you die!
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Kannattaa hankkia jostain 2nd ed. Angels of Death kirjaa sekä Codex Imperialis (vai mikäliä. Se oli "fluffikirja" 2nd ed.ssä). Siinä on jo paljon fluffia!
Itse pelaan kans kolmatta vuotta Dark Angeleita, tosin olen alkanut pelata niillä ykkösarmeijana vasta 1,5 vuotta sitten... :wink:

EDIT: voisit käydä sielä katsomassa vähän paikkoja... :D
Viimeksi muokannut Samsson, Su 03.11.2002 22:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Tjaa... sääntökirjaa kannattaisi hieman lukea. Ei siellä mitään Suuria Salaisuuksia ole, mutta sellaista perus-kamaa...

Pitää kyllä sanoa, etten tiedä mitään hyvää paikkaa mistä DA-fluffia löytää, paitsi omasta päästäni, ja DA sattuu olemaan heikomipa puoltani. Taitaa Dark Angelsien Toisen Edition Codex valaista enemmän kuin minä. :roll:
and her hallway
moves
like the ocean
moves
InnocentSoul
Viesti:

Pitänee kysyä yheltä hemmolta, joka on joskus esitellyt jotain kirjaa, joka oli muistaakseni Blood Angeleiden ja Dark Angeleiden codex.. :)
Samsson
Valvoja

InnocentSoul kirjoitti:Pitänee kysyä yheltä hemmolta, joka on joskus esitellyt jotain kirjaa, joka oli muistaakseni Blood Angeleiden ja Dark Angeleiden codex.. :)
Tämä on just Angels of Death kirjaa! :D
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Paljos Index Astartetissa on Dark Angels fluffia?
InnocentSoul
Viesti:

No sepä hyvä! :D
Siitäkin muutama vuosi aikaa kun näin sen kirjan... Onneksi on tyyppi vielä samassa koulussa. Mutta sillä on/oli joku kaveri joka myös keräsi DA:ta. Itse kyllä keräsi/kerää BA:ta... Toivottavasti sillä on se kirja vielä!

Ja WD254:ssä on ihan mukavasti fluffia.. Pitänee lukea vielä monta kertaa uudestaan, että ymmärtää. ^^
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Online-IAssa ei ole fluffia edes nimeksi. Vain sellainen "Niitten nimi on Dark Angels, ja niillä on Plasma Cannonit"-tyyliin... eli ei mitään.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Varmaan kannattaisi lukea myös Codex:ultramarines 2nd edition.
zqmfgb
Da Crux

Viesti Kirjoittaja Da Crux »

http://fortressofunforgiven.homestead.com/Home.html

kysy multa ircis mun linkki paketti ni pääset johonki asti...=D
Samsson
Valvoja

Da Crux kirjoitti:http://fortressofunforgiven.homestead.com/Home.html

kysy multa ircis mun linkki paketti ni pääset johonki asti...=D
Sama linkki löytyy tuolta minun ensimmäisen postauksen takana... :wink:
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

The fluff bible sisältää varmaan kans aika monta sivua dark angel fluffia. En nyt osoitetta pysty tähän hätään muistamaan, mutta googlesta hakemalla kyseinen opus pitäisi löytyä.
Da Crux

Viesti Kirjoittaja Da Crux »

Samsson kirjoitti:Sama linkki löytyy tuolta minun ensimmäisen postauksen takana... :wink:
aijahas, empäs jaksanu kattoa mikä linkki siel oli...=D
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Aacheron kirjoitti:Online-IAssa ei ole fluffia edes nimeksi. Vain sellainen "Niitten nimi on Dark Angels, ja niillä on Plasma Cannonit"-tyyliin... eli ei mitään.
Tarkoitin sitä IA kirjaa. Eihän siellä nettiversiossa olekkaan mitään.
Augustus

Viesti Kirjoittaja Augustus »

Huuto.netissä joku kauppasi sitä Angels of Death -kirjaa. En tiedä onko se jo sulkeutunut, mutta kannattaa käydä katsomassa.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Hmm? Niin ainakin IA kirjassa/läpyskässä on pari sivua fluffia. (muistaakseni, se on nyt kaverilla lainassa.)
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
InnocentSoul
Viesti:

Ohjoijoi...
http://fortressofunforgiven.homestead.com/ <- hyvä paikkahan se. Pitäisi vielä jaksaa lukea.. =\
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

InnocentSoul kirjoitti:Ohjoijoi...
http://fortressofunforgiven.homestead.com/ <- hyvä paikkahan se. Pitäisi vielä jaksaa lukea.. =\
Tosi hyvä...

Page Not Found

Thank you for visiting this Homestead Web site.
We cannot find the page you requested. Please check to make sure that you typed the correct address.

Are you just visiting?
Please check with your source to be sure that the URL you entered is correct.

If you'd like to learn more about building your own Web site with Homestead, click here.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Minulla ainakin näkyy. Tosin olen C'tan ja mikään ei ole minulle mahdotonta.... :wink:
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Samsson
Valvoja

Thor kirjoitti:
InnocentSoul kirjoitti:Ohjoijoi...
Tosi hyvä...

Page Not Found

Thank you for visiting this Homestead Web site.
We cannot find the page you requested. Please check to make sure that you typed the correct address.

Are you just visiting?
Please check with your source to be sure that the URL you entered is correct.

If you'd like to learn more about building your own Web site with Homestead, click here.
Se osoite pitäis olla http://fortressofunforgiven.homestead.com/Home.html
Kokeile uudestaan! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”