Erilainen Night Gobbo
Erilainen Night Gobbo
Tuollaisia olisi tarkoitus tehdä armeija.
http://photobucket.com/albums/v224/Gimgor/Figut/
Kaipaisinkin parannus eddotuksia ja ideoita esim miten tehdä Fanatikit lumisen näköisiksi kun ei tuo jään teko ole kovin hallussa.
Tähän kyseiseen nappiin olen aikasta tyytyväinen onhan se eka valkoinen gobbo.
Edit. meni väärälle alueelle Sori
ModEdit: kai se on nyt oikeassa paikassa?!
-Druzhina Captain
http://photobucket.com/albums/v224/Gimgor/Figut/
Kaipaisinkin parannus eddotuksia ja ideoita esim miten tehdä Fanatikit lumisen näköisiksi kun ei tuo jään teko ole kovin hallussa.
Tähän kyseiseen nappiin olen aikasta tyytyväinen onhan se eka valkoinen gobbo.
Edit. meni väärälle alueelle Sori
ModEdit: kai se on nyt oikeassa paikassa?!
-Druzhina Captain
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
-Albert Einstein
[Novelli] Aloitan vaatteiden valkoisesta, joka on paikoitellen hyvällä, mutta joissain paikossa sitten vähän huonolla tasolla. Hupun valkoinen on hyvä ja tasainen, vaikkakin kaipaisi lievää varjostusta ainakin etupuolella. "Mekon" valkoinen taas edestä hirveän sotkuinen ja varjostukset vähän huonosti kohdallaan, vaikkakin niiden voimakkuus on mielestäni hyvä, toisin kuin muualla figuurissa, jossa valkoisen varjostuksia on hirveän vähän. Sitten punaiset. Kilven punainen kuvio kaipaisi varjostelua, samoin kuin ranteessa pyörivä punainen rengas. Kasvoissa oli varjostukset kohdallaan, mutta mielestäni ne olivat liian tummia. Laittaisin ihon varjostukseksi mustan sijaan jonkun tumman vihreän. Ihossa oli myös ikäviä erivärisiä roiskeita, jotka olisin korjaillut ennen figun kuvausta. Metallit voisi varjostaa ruskealla tai mustalla inkillä. Lumi oli vähän epärealistisesti pitkin figua. Oikeastihan lumi varisee pois, kun liikkuu. Nenän päältä taas lumi sulaisi pois ruumiinlämmön ansiosta. Myöskään missään kuvassa ei näkynyt keihään kärkeä, joka on kuitenkin osa figua. Kannattaa ottaa kuva, jossa koko figu näkyy kerralla. Kuvat olivat ylipäänsä vähän turhan läheltä, eikä figua kokonaisena näkynyt missään niistä. [/novelli]
Lunta ei sovi ripotella itse figun päälle, ei ollenkaan. Tollasena se ei näytä yhtään hyvältä, ainakaan omasta mielestäni.
Valkonen on värinä ihan kiva, mutta saattaa olla myös hieman vaikea maalattava. Valkonen pohjamaali tietenkin helpottaa asiaa...? Värivalinnoista vielä; itse vaihtaisin todennäköisesti ton punasen symbolin kilvestä johonkin muuhun, Jotenkin nyt se on liian räikeä.
Värit ei mutenkaan ole ihan paikallaan, katsopas vaikka oikean käden ranneketta, jossa punasta on myös örkin iholle saakka. Tommosiin paikkoihin kannattaa sutia musta tai tummanruskea/yms darkline, jolla rajaa ihon ja punasen toisistaan.
Pelikentällä menee, mutta ton lumen sais silti karsia itse minin päältä. Sirotteet kuuluvat baseen; it's a fact and we know it.
Valkonen on värinä ihan kiva, mutta saattaa olla myös hieman vaikea maalattava. Valkonen pohjamaali tietenkin helpottaa asiaa...? Värivalinnoista vielä; itse vaihtaisin todennäköisesti ton punasen symbolin kilvestä johonkin muuhun, Jotenkin nyt se on liian räikeä.
Värit ei mutenkaan ole ihan paikallaan, katsopas vaikka oikean käden ranneketta, jossa punasta on myös örkin iholle saakka. Tommosiin paikkoihin kannattaa sutia musta tai tummanruskea/yms darkline, jolla rajaa ihon ja punasen toisistaan.
Pelikentällä menee, mutta ton lumen sais silti karsia itse minin päältä. Sirotteet kuuluvat baseen; it's a fact and we know it.
itse olen täysin eri mieltä Nostradamusksen kanssa!Nostradamus kirjoitti:Lunta ei sovi ripotella itse figun päälle, ei ollenkaan. Tollasena se ei näytä yhtään hyvältä, ainakaan omasta mielestäni.
Tuo lumi sopii minusta figuun yllättävän hyvin, vaikka olen itsekkin sitä mieltä, että se ei yleensä sovi.
Figu on minusta suuremmoinen...ja on todellakin enemmän kuin pelkkä peli figu!
Näkee heti että tuota on uurastettu oikein kunnolla!
Ansaitsee oikein suuret aplodit ainakin minun osaltani!
Nuo narujen värit ovat minusta sinäänsä huvittavat
"Glory, Honor & Victory over Death"
Jep kiitos kehuista ja rakentavasta palautteesta. Noita pitäisi sitten vääntää pari rykmenttiä.
Lumen tein tuolla http://www.drunkdwarves.com/pages/artttgttcn9snow.html
ohjeella.
Lumen tein tuolla http://www.drunkdwarves.com/pages/artttgttcn9snow.html
ohjeella.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
-Albert Einstein
Ihan kiva ja omaperäinen teema.. Paikoitellen valkoinen oli kovinkin suttuista mutta paikoitellen taas siistimpää. jos jaksat maalata tuolla teemalla loppuun asti niin hyvää tulee! Itse pidän vielä omat gobboni perusväreissä 
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "