... Tai sitten he ovat itsekkäitä ja haluavat voin voittaa kaikki ja viis muista. Näitäkin on, kai.
Tai sitten he haluavat pelata mahdollisimman hyvällä listalla mahdollisimman hyvää listaa vastaan ja katsoa kumpi on parempi.
Fluffipelaajat pilaavat p-pelaajien peli-ilon ja päinvastoin. Se on tullut selväksi. Huvittavaa tässä onkin pelaajien suvaitsemattomuus... yllättäen suurin osa inkvisitiosta on näitä "kilttejä" fluffipelaajia joille voitto ei ole tärkeää.
Paskapuhetta. Fluffi on näitten pelien (40k, FB, varsinkin Inquisitor ja Mordheim) selkäranka, IMHO.
sinun sanasi ovat paskapuhetta ja minun vain nöyriä mielipiteitä?
Fluffipelaaja tai ei, voisivat kaikki hiukan miettiä kuinka perusteltuja mielipiteitä esittää, ja varsinkin pitää huolen siitä, että esittää ne mielipiteinä.
Mielestäni: "haista paska, olet väärässä" on perusteluista ehkä huonoin jos keskustelua ei käydä kaverien kanssa baarissa, oli perään pistetty mikä tahansa kirjainyhdistelmä.
Tässä ei ikäväkyllä ole oikeaa tai väärää, tämä on mielipidekysymys. Ratkaisu tähän onkin siinä, että kaikki etsisivät samanhenkistä peliseuraa.
Minä haen ainakin turnauksista vastaani powerplay listoja, niiden ei pidä olla tylsiä ja kopioituja, mutta oletan vastustajien pelaavan hyvillä listoilla. Minua ainakin keljuttaa jos joku fluffipelaaja tuhoaa peli-iloni olemalla uskomattoman saamaton. Kiitän henkilöä kuitenkin pelistä enkä tule tänne suoraan siitä avautumaan.
Kaikilla on oikeus pelata juuri sillä millä haluaa, on tietenkin henkilön velvollisuus kaveripeleissä olla aiheuttamatta turhaa mielipahaa vastustajalle. Ei kai nyt kavereiden päälle ole muutenkaan tarkoitus virtsata.