"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Deamon Prince

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Silver Shadow

Deamon Prince

Viesti Kirjoittaja Silver Shadow »

pystyykö muka deamon prince iskee yhtä sotilasta 3 kertaa.....
siis kun yks mun pelikaveri pelaa mun kanssa niin se tulee mun assault marineitten luo ja tappaa ne kaikki.... se väittää että se voi ikeä kaikkia ryhmässä olevia kolme kertaa.... tai siis se iskee... mutta tietysti sen pitää heittää osuukone.... siis mua ihmetyttää että pystyykö se iskeen kolme kertaa jokasta olevaa sotilaa lähi taistelussa...???
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Jos nyt ymmärsin, niin kysyt iskeekö demoniprinssi jokaista lähitaistelussa olevaa mariinia kolme kertaa. Ei iske, prinssi iskee vain kolme kertaa kyseistä ryhmää (ellei enemmänkin) jonka seurauksena maksimissaan kolme voi kuolla. Eli ei tule yksittäisille hahmoille useampia iskuja.
- Kynä-ääliö
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

http://www.turnsignalsonalandraider.com/?ep=1096895493

Sen lisäksi että kannattaa osata yleiset säännöt, muiden armeijoiden kodekseihin tutustuminen ei ole välttämättä kovin pahasta... :)

Jos kaverisi vedätti tahallaan, hanki uutta peliseuraa. Jos hän taas oli yhtä tietämätön kuin sinäkin, lukekaa codexi uudestaan yhdessä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”