Rhino
Re: Rhino
Ei saa virallisesti, kaveripeleissä eri asia ja itseasiassa assault marineilla on aivan järjestänsä rhino vakiona jos ei jump packeja ole(kuten itseasiassa joka squadilla).Gral kirjoitti:Sitä halusin kysyä että saako assault marinet tökätä rhinoon jos niillä ei ole jump päkkejä? army builder ei ainakaan anna tähän mahdollisuutta.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Rhinot on säästetty jalan liikkuville mariineille, assault mariinit ovat rynnäkköyksikkö. Mikäli ne joutuvat ottamaan reput pois kyseessä on tilanteen vaatima ratkaisu, eikä ole mitään syytä muutaa pyhän Codex Astartesin opetuksia. Mikäli reputtomia assault mariineita pitää kuljettaa, sitä varten on land rider.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Ai se Codex Astartes joka määrää rhinon JOKAISELLE squadille, myös assault squadille?daider kirjoitti: eikä ole mitään syytä muutaa pyhän Codex Astartesin opetuksia.
Hassua. Minä kun luulin että sitä noudattamalla ei sitä muuteta. Hassu minä. Ilmeisesti sitä muuttamalla ei sitä muuteta
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
niikö siellä lukee? pitäis varmaan hankkia kyseinen opus kirjahyllyyn....tneva82 kirjoitti:Ai se Codex Astartes joka määrää rhinon JOKAISELLE squadille, myös assault squadille?daider kirjoitti: eikä ole mitään syytä muutaa pyhän Codex Astartesin opetuksia.
Hassua. Minä kun luulin että sitä noudattamalla ei sitä muuteta. Hassu minä. Ilmeisesti sitä muuttamalla ei sitä muuteta
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- The Captain
- Valvoja
Normaalistihan (fluffissa, ei pelissä) jokainen kymmenen hengen Marine-squad on samanlainen - kersantti, squad leader (monestiko tämmöisiä näkee pelissä?), kahdeksan marinea ja rhino. Taistelutilanteessa 7. ja 8. joukkue aseistetaan yleensä jump packeilla, mopoilla, land speedereilla ja attack bikeilla (jolloin ne jättävät rhinon kotiin), 9. ja 10. joukkue devastaattoreiksi. Jos Assault squadit jättävät reput narikkaan, ne tekevät sen (peliteknisesti) jossain kotitukikohdan ja taistelukentän välissä - fluffillisesti ei liene mahdoton ajatus, että assault squadit ajelisivat rhinoilla.
Tarkkaan ottaenhan Codex Astartes velvoittaisi veteraanitkin taistelemaan tactical squadin kokoonpanolla, jos eivät pue Terminator armoureita. Harvemmin näkee peleissä...
Tarkkaan ottaenhan Codex Astartes velvoittaisi veteraanitkin taistelemaan tactical squadin kokoonpanolla, jos eivät pue Terminator armoureita. Harvemmin näkee peleissä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- DJ_Silverpig