http://www.pbase.com/kimmoruohoniemi/heroes
Käykää katselemassa!
*nyökkää* Empä olekaan mitään kovasti edes kertonut, kun en ollut varma suhtautumisestasi. Mutta säästän happeani jatkossa sinun suhteesi.maddog kirjoitti: Maalausohjeista sen verran että ei ehkä kannata haastaka happea niihin. En ole koskaan kuunnellut ketään enkä aloita sitä nyt. Minulla on hyvä maku ja luotan siihen maalatessani. Olen myös sen verran älykäs että vaikka oma makuni voi poiketa monien muiden mausta, en rupea muuttelemaan tyyliäni sen vuoksi. Pääasia että figut miellyttävät minua. Mitäpä muiden mielipiteet merkkaavat?
Eli jos ei sinun mielestäsi ole sinua parempi maalari niin voi vain kehua? Pyydän olla erimieltä. Se kuka neuvoo ketä ei välttämättä kerro maalarien tasosta mitään. Aloittelijakin voi antaa rakanetavaa palautetta kokeneelle maalarille. Juuri tuollainen asenne ja tietämättömyys on se mitä olen onneksi saanut karsittua aika hyvin maalauspiireistä pois, koska tuo ei johda kehittymiseen vaan pysymiseen samalla tasolla maalauksessa...maddog kirjoitti:Ei mitään. Jokainenhan meistä olettaa olevansa parempi maalari kuin kukaan muu. :lol: Järkevämmät vain tiedostavat tämän ja siten yleensä pitäytyvät kommenteista, paitsi kehuvat tietty silloin kun kehu on paikallaan!
Juu, hyvä ehdotus. Jos mun mielestä laittaa kuviaan tänne niin hakee kritiikkiä, en voi ymmärtää miksi muuten kuviaan tänne pistäisi. Mä ainakin saa ihan tarpeeks selkääntaputusta että mielellään kuulee rakentavaa palautetta.oldschooler kirjoitti:kuvien lähettäjät voisivatkin kirjoittaa mainoksesa loppuun seuraavan viestin:
"...otan vastaan AINOASTAAN KEHUJA..."
tai
"...otan vastaan MYÖS KRITIIKKIÄ..."
tai vaikkapa
"...kritiikin lisäksi..."
tajusitte varmaan.
Saisivatpa ainakin mitä tulivat hakemaan, ja kaikilla olisi hyvä mieli. Se on kuitenkin tärkeintä maailmassa.
![]()
Oldschool
ps. otan vastaan vain kehuja, siis yleensäkin, en minä täällä käy huvikseni, tai muutenkaan pilaamassa päivääni...
Itse asiassa ainoa tuolla tapaa ajatteleva maalari jonka olen tavannut olet sinä :lol:maddog kirjoitti:Ei mitään. Jokainenhan meistä olettaa olevansa parempi maalari kuin kukaan muu. :lol:
Eli pelkkiä kehuja vaan vai?Järkevämmät vain tiedostavat tämän ja siten yleensä pitäytyvät kommenteista, paitsi kehuvat tietty silloin kun kehu on paikallaan!
Toi on pientä verrattuna muhun... :-Dmaddog kirjoitti:What we have here is a failure to communicate.
Nonnih, näin se menee. Ottakaa mallia!
maddog kirjoitti:!
Kyllä, joensuun fantsussa ne on vitriinissä! Toivottavasti ei kukaan varasta.
eh...eli kaikki jotka antavat sinulle kritiikkiä,( siis sellaista minkä tulkitset jotenkin negaatioksi,) ovat puhuneet itsensä ympäri, saaneet itsensä uskomaan että figusi kaipaavat korjausta, vaikkevat siis kaipaakaan?maddog kirjoitti: Koska kaikki katsovat olevansa muita parempia, on helppo keskittyä muiden figujen 'virheisiin', ja moittia niitä niin että itsekin lopulta uskoo noiden figujen olevan täyttä paskaa...
No voi että kun tuo ei pidä paikkaansa!maddog kirjoitti:kritiikkiä antavan ihmisen perusoletus on jo se että hän, kun pystyy neuvomaan, on parempi kuin tuo jota neuvotaan. Alkakaapas ruotia tuota kommenttia!
Noh, et tainnut todella lukea esimerkkiäni leffakriitikosta? Et kait luule että keikki leffakriitikot olettaisivat olevansa parempia ohjaajia tai näyttelijöitä kuin leffassa esiityvät? Olla kriittinen muiden tuotoksia kohtaan ja pystyä analysoimaan niitä on taito siinä kuin itse maalaaminen. Siksi minä sitä teen, tahdon kehittää itseäni kritiikissäkin koska se kehittää minua myös kritisoimaan omia figujani. Kuten sinun kritiikistäsi huomasi se oli kovin ulkokohtainen puuttuen lähinnä vain parin detailin ruotimiseen... :-)maddog kirjoitti:Ei kannata ottaa puheitani vakavasti, minulla kun on tapana puhua paljon paskaa :lol: mutta rakentavasta kritiikistä sanoisin että kritiikkiä antavan ihmisen perusoletus on jo se että hän, kun pystyy neuvomaan, on parempi kuin tuo jota neuvotaan. Alkakaapas ruotia tuota kommenttia!