"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakilpailu 2005, keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Lukittu
Grond

Tarinakilpailu 2005, keskustelu

Viesti Kirjoittaja Grond »

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=35094
Säännöt tuolla, keskustelu tänne.
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Tälläinen Grondille kysymys:

Jos lähetän tarinan YV:llä, kopioin tekstin vaan suoraan viestiin ja lähetän sen sinulle?
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Grond

Kyllä, katsot vain esikatselulla että muotoilut pysyvät jotakuinkin kohdallaan. Ainakin itse kun cut-and-pastean tekstejä sotuun se välillä rivittää oudosti.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Säännöt kirjoitti:- Jokainen kilpailija äänestää - jos jätät äänestämättä, työsi hylätään automaattisesti.
*viheltää* Huh kun kuulostaa rankalta. :D

Onnea vain kaikille kisaan! Let this be a fair and equal fight. Tai jotain. ;) Sitten väkertämään sitä tarinaa...
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grond

Rune kirjoitti:
Säännöt kirjoitti:- Jokainen kilpailija äänestää - jos jätät äänestämättä, työsi hylätään automaattisesti.
*viheltää* Huh kun kuulostaa rankalta. :D
Vaihtoehtona on 50 tarinaa ja 5 äänestänyttä ;o).

Jos turinoita tulee paljon, niin en pakota 40k-laisia äänestämään FaBassa ja päinvastoin. Luultavasti niin, että omaa osiota on pakko äänestää, ja osallistuminen antaa oikeuden halutessa äänestää myös toiseen osioon. Tosin Tosimies osallistuu molempiin :o).
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

No niin, kukas nyt on pikakirjuri, häh? ;)

Eli tässä on teillä ensimmäinen osallistuja! Kai. Hmm... No, tuskin kukaan muu on ehtinyt vielä mitään tehdä. :roll: Tarina on ollut jo jonkin aikaa hiottavana, toivottavasti laatu on sen arvoista. Joten repikää siitä. Nopeat syövät hitaat. Tai siis... ehkä tilanteeseen sopisi paremmin sanoa: paremmin valmistautuneet syövät ne, jotka lähettävät kilpailutyönsä 31.1. klo 23.59.59... ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Grond

Kisa on polkaistu kivasti käyntiin, nopeimmat ovat jo työnsä lähettäneet. Tapsa avasikin vauhdilla, arvonkin lopuksi kilpailunumerot jottei lähetysjärjestyksen perusteella saisi tietoonsa kirjoittajia. Tässä vaiheessa kummassakin osiossa on jo töitä, Fabassa ja useampikin.

Lähetän AINA kuittauksen saatuani tarinan perille samalla välineellä kuin tarina (eli joko sähköpostilla tai yv:llä). Jos et saa kuittia kohtuullisessa ajassa (pari päivää, paitsi JCL5:n aikana (14.-16-1) voi mennä pidempään), laita viestiä niin katsotaan onko jäänyt tulematta perille.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Varmistelen tässä vielä: eli jos (ja kun) minulla on FB tarina jo valmiina, voinko lähettää sen jo nyt, ja 40k:n sitten mahdollisesti myöhemmin?

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

40k- tarina muutamaa kappaletta ja hienosäätöä vaille valmis. Älkäätten pelätkö, Rune ja Co. - kyllä täältä pitäisi Fantasyynkin irrota settiä. Vapiskaatten!
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Itse hakkasin viisi minuuttia sitten FB-tarinani omaksikin yllätykseksni valmiiksi. Tai, valmiiksi ja valmiiksi, eiköhän se muuttune siitä vielä aika runsaasti tässä seuraavien parin päivän aikana, mutta rungon sain valmiiksi. Ja se on tärkeää, ainakin minulle. Jos en saa tarinan runkoa kasaan tarpeeksi äkkiä, tarina ei tule ikinä valmiiksi. Joten parempi näin. Dialogit menivät taas päin mitä sattuu. :| Ainakin yksi kohtaus pitää kirjoittaa täysin uudestaan, ehkä loppukin menee täysin uusiksi. Katsotaan nyt. Mutta hyvällä säkällä saan sen jossain välissä valmiiksi asti. ;) Sitten katsotaan jaksanko yrittääkään vaivautua 40k:n eteen.

Eikö tarinoiden osallistumisnumeroita saisi arvottua? Ilmestymisjärjestyksestä en tykkää välttämättä, kun tiedän että Tapsan tarina on kuitenkin se ykkönen siellä. ;) Tahdon tunnistaa sen itse. :D Viime kerrallahan numerot olivat saapumisjärjestyksessä.
Viimeksi muokannut Rune, Su 09.01.2005 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Rune äsken kirjoitti:Eikö tarinoiden osallistumisnumeroita saisi arvottua?
Grond sitä ennen kirjoitti:Tapsa avasikin vauhdilla, arvonkin lopuksi kilpailunumerot jottei lähetysjärjestyksen perusteella saisi tietoonsa kirjoittajia.
Oma tarinani on jo ehtinyt muokkautua alkuperäisestä huimasti, ja hakee muotoaan varmasti vielä lisää. Ongelma vain on se, että nyt kun se on pääosin valmis, mieleeni tunkee toinen toistaan parempia ajatuksia siitä, mistä olisi pitänyt kirjoittaa... saako osallistua monella tarinalla? ;)

Ja Grond; jos lähetän tarinan sinulle html-muodossa, haluatko mieluummin liitteenä muistion, johon tarina on html:ä tehty valmiiksi sivuksi, vai linkin jo netissä olevaan valmiiseen sivuun?
Gere curam mei finis.
Grond

Abu kirjoitti:Varmistelen tässä vielä: eli jos (ja kun) minulla on FB tarina jo valmiina, voinko lähettää sen jo nyt, ja 40k:n sitten mahdollisesti myöhemmin?
Kyllä voit.
Ja Grond; jos lähetän tarinan sinulle html-muodossa, haluatko mieluummin liitteenä muistion, johon tarina on html:ä tehty valmiiksi sivuksi, vai linkin jo netissä olevaan valmiiseen sivuun?
Kumpikin käy.
Tapsa

No niin, eli tässä vaiheessa varmaan aletaan heitellä haasteita, eikö niin? ;) Vai että sai Runekin inspiksen... (Hui. Tästä ei seuraa mitään hyvää muille osanottajille...)

Minäkin kannatan arvottua järjestystä. Olisihan se nopeusjärjestys nyt vähän tyhmää, viime kisassa sillä tuskin oli niin väliä, kun osanottajat eivät kovin tunnettuja vielä olleet... Nyt on tärkeää, että kirjoittajien henkilöllisyydet eivät selviä.
Rune kirjoitti:tiedän että Tapsan tarina on kuitenkin se ykkönen siellä. ;) Tahdon tunnistaa sen itse. :D
Jaa-a... Eiköhän se tunnistettavissa ole. Tai ehkä se on huonompi kuin yleensä Tapsa-turinat... :|
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kuinkas moni muu "huippunimi" Tapsan lisäksi osallistuu 40k sarjaan? Vähän vaan hirvittää asettaa oma sähellykseni mestareiden töiden viereen... :)
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Tapsa

Valhalla kirjoitti:Kuinkas moni muu "huippunimi" Tapsan lisäksi osallistuu 40k sarjaan?
Paitsi että minä en osallistu 40k-sarjaan, ja enpä nyt tiedä tuosta huippunimestäkään... ;) Ainut 40k-töherrykseni oli kummiskin aika floppi.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Vaviskaa, kuolevaiset! Tuomio itsessään on tullut ottamaan tämän maan!!!!!

Eli olen kirjoittanut tarinani. Siispä VAVISKAA!!!!
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Eihän tässä... puolitoista sivua valmiina 40k:hon... voi jeesusmaaria, kai sitä pitää alkaa sitten kirjoittamaan.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Hahaa. Minun faba-tarina onkin ollut valmiina jo ainakin pari kuukautta, nyt vain muutaman sanan korvaus toisella. Siinähän yritätte sitten jotain ideaa keksiä tarinoihinne, kun minä olen jo kaksikymmentä askelta kaikkien edellä. ;)

Noh, 40k puolelle täytyy jotain kirjoittaa sentään.
Grond

Haahaa - minulla ei ole edes ensimmäistä ideanpoikastakaan. Tai on, mutta ei niistä juuri mitään ehkä tule. Kirjoitan siis 31.1. mitään ajattelematta pari tarinaa ilman etukäteissuunnittelua :o).
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Grond kirjoitti:Haahaa - minulla ei ole edes ensimmäistä ideanpoikastakaan. Tai on, mutta ei niistä juuri mitään ehkä tule. Kirjoitan siis 31.1. mitään ajattelematta pari tarinaa ilman etukäteissuunnittelua :o).
Hullu mies olet sa. Ja jos joudutaan JCL:ässä vastakkain niin ei tarvitse kumminkaan tuon takia minua massacroida. Toivon vain ettei jouduta vastakkain. Huh.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”