Minassi armeija
Minassi armeija
Boromir, captain of the White Tower w/shield and horse 190
Beregond of Gondor 25
7 Citadel guards w/longbows 70
16 Knights of Minas Tirith 208
ukot:25 Pisteet:493
Kommenttii...
666edit: Hupskeikkaa! Se ei oo enää laiton
Beregond of Gondor 25
7 Citadel guards w/longbows 70
16 Knights of Minas Tirith 208
ukot:25 Pisteet:493
Kommenttii...
666edit: Hupskeikkaa! Se ei oo enää laiton
Viimeksi muokannut Valtard, La 08.01.2005 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mutta pisteitä on vajaana että voi ottaa vaikka yhden keihäs miehen mukaan. Lista on mielenkiintoinen ja ehkä toimiikin mutta itse käyttäisin 2 keski verto herouta taikka faramir ja vanhaa boroa. Faramir ratsain ja heavy haarniskalla 85 pistettä ja vanha boro hepalla 115 pistettä. Yhteensä tulisi 200 pts, joten tällöin sinulla olisi 9 mahtia ja voisit vaihtaa beregondin pois vaikka kahdeksi knightiksi. Pisteitä olisi laskujeni mukaan tällöin 501 ja massaa olisi hiukan enemmänkin.JMM kirjoitti:Hmm... Aika mielenkiintoinen lista... Mutta jos muistan oikein, niin Beregondilla on jouskari joten listasi on laiton, koska yli yksi kolmasosa on jousityyppejä... Jos tällä listalla pelaat vain kotipeleissä niin sitten ei ongelma...
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Itse asiassa Boron ei tarvitse onnistua missään, niin kauan kuin hän on elossa, niin Beregondin auto-stand fast! toimii.JMM kirjoitti:Mutta se on kätevä taktiikka,että kun Boromir läpäisee Courage testin ja Beregond on 6" päässä niin Beregond tekee Stand Fastin automaattisesti... Koska sillä on se Bodyguard -sääntö
Voiko vanhaa Boroa ja Faraa käyttää oikein fluffikkaasti yhdessä? Jos kerran vanha kuvaa sormukselle altistunutta Boroa?
Ja hyvänen aika! Missä Boron lance?!
Ketä kiinnostaa?Captain Boromir kirjoitti:Itse asiassa Boron ei tarvitse onnistua missään, niin kauan kuin hän on elossa, niin Beregondin auto-stand fast! toimii.JMM kirjoitti:Mutta se on kätevä taktiikka,että kun Boromir läpäisee Courage testin ja Beregond on 6" päässä niin Beregond tekee Stand Fastin automaattisesti... Koska sillä on se Bodyguard -sääntö
Voiko vanhaa Boroa ja Faraa käyttää oikein fluffikkaasti yhdessä? Jos kerran vanha kuvaa sormukselle altistunutta Boroa?
Ja hyvänen aika! Missä Boron lance?!
Lalalaa