Örkit, keitä he ovat ja mistä tulevat?
Ke? Ei fluffia ole missään kumottu. Ne ryökäleet ovat vain ruvenneet kirjoittamaan tarinoita uudestaan. (ja paljon huonommin) Hogsheadin tuotannosta löytyy paljon hauskaa materiaalia. Kaikki kunnia old schoolille.Nazreg Moonsinger kirjoitti: Käsittääkseni whrpg fluffi on (ainakin osittain) kauan sitten vanhentunutta. Eli en tuohon ihan 100% menisi luottamaan...
Totta. Totuus lienee, ettei kukaan tiedä mistä moiset otukset ovat kotoisin.Nazreg Moonsinger kirjoitti: ...Sitäpaitsi tuossahan on vain uskomuksia, ei faktoja.
-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
-
Ihmiskilpi
-
Gragh the Bloodhammer
-
guardian of wood
Siis eiköhän Teemus tarkoittanut tuolla: Örkit(objekti) loivat(predikaatti) Oldonet(subjekti) sitä, että Örkit ovat Old onejen luomia. Sääli, ettei suomen kielessä ole "by" agenttia vastaavaa liitettä tai prepositiota.Ihmiskilpi kirjoitti:Vai että örkit loivat old onet. Tuo on kyllä jo jotain uutta. Eikös se ollutkaan toisin päin?Teemus kirjoitti: MINÄ olen tajunnut asian tällä tavalla:
Örkit loivat OldOnet
edit: Teemus: en minäkään, en minäkään.
Viimeksi muokannut Minastir, Ma 10.01.2005 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I love the smell of starcannons in the morning!"
-
Ihmiskilpi
Ei kai? Oletko nyt aivan tosissasi? Huh, luulinpa ihan oikeasti että örkit loivat old onet. Kiitos kun valaisit että kyseessä oli virhe. En olisi voinut tajuta. Olet nero.Tar-Minastir kirjoitti:Siis eiköhän Teemus tarkoittanut tuolla: Örkit(objekti) loivat(predikaatti) Oldonet(subjekti) sitä, että Örkit ovat Old onejen luomia. Sääli, ettei suomen kielessä ole "by" agenttia vastaavaa liitettä tai prepositiota.
En koske hymiöihin tänään.
haaaaaaaaaaa!!! en huomannut virhettäni, mutta tarkoitin siis päin vastaista:P anteeksi huolimattomuuteni..Ihmiskilpi kirjoitti:Vai että örkit loivat old onet. Tuo on kyllä jo jotain uutta. Eikös se ollutkaan toisin päin?Teemus kirjoitti: MINÄ olen tajunnut asian tällä tavalla:
Örkit loivat OldOnet
-
Päätön Kasakka
Tästä voi taittaa peistä iäisyyksiin, sillä ainoa varma asia joka örkkien syntymisestä tiedetään on se ettei örkkien syntymästä mitään varmasti tiedetä, ja kun sitä ei kerran tiedä kukaan Wanhassa Maailmassa, on oletettava että sitä ei kertakaikkiaan ole tarkoitettu tiedettäväksi. Näin on tarkoitus, ei auta asiassa LOTRit tai Potterit. Ne ovat voineet kaivautua kiinasta tai tulla idän aroilta, tai olla vaarini luomia. Kaikki mahdollisia mutta epätodennäköisiä.....
"Jos en osaakkaan voittaa, osaan ainakin kaatua ryminällä!"
Olkoon vaikka Napoleonilta....
Olkoon vaikka Napoleonilta....