"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Susipoikien 13 komppania

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
The Punisher

Susipoikien 13 komppania

Viesti Kirjoittaja The Punisher »

Olen aloittamaisillani jo pitkään kiinnostanutta SM armeijaa ja miettiessäni minkä monituisista chaptereista ottaisin, vai tekisinkö itse, huomasin 13 komppanian todella hienon rune papin figun ja kiinnostuin heti... Olisin siis kiitollinen jos te jotka olette kohdanneet tai pelaatte 13 komppanialla kertoisitte hieman kokemuksistanne ja ihan vain mielipiteitäkin...

Ja jos jotakin kiinnostaa tästä linkistä löytyy lista jota olen kaavaillut: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=35132
It's not vengeance... it's punishment...
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

No, ompa ainakin uniikki armeija. Pieni, nopea, eliitti. Onhan näillä tultu pelailtua jo jonkin aikaa. Haivaittua on tultu, että sudet ovat hyviä. Vuorolla 1 lähiksessä ja niillä on paljon attackeja, joten voivat jopa voittaa. Ainakin sitovat ampujia.

Merkki on totaalisen korvaamaton. Vaivaiset 129pistettä ja saat miehen, jolla on parhaimmillaan 9 hyökkäystä jotka osutvat 3+ ja s5 power weapon. Kyseessä siis wolf lord. Fisti pomo squadissa on aika kone, jos ottaa merkin. Kuolee luonnollisesti viimeisenä ja omaa aimokasan lähis tehoa. Semmoinen kannattaa olla, aina kun mahdollista.

Mutta listan todellinen helmi ovat bikerit. Eka vuorolla kiinni aikalailla minne vaan, fisti pomo ja kaksi perus mokun fistiä. Tuhoaa perus viiden miehen lasse/plasma/tms squadeja kuin viikate heinää.
Cleanse and purify!
The Punisher

Viesti Kirjoittaja The Punisher »

Joo uskoinkin että ne ovat tehokkaita ja otin niitä siksi armeijaani.. Lisäksi ne ovat todella hienoja...
Tosin en kyllä usko että markki on niin tehokas näes mitä jos bossiasi assaultoisi vaikka joku suuri kosis örvelö (kuten hive), niin siinä vaiheessa ei taida olla kivaa kun otus osuu 3+ ja usein vieläpä ensin...
Tai no ainakin minulla puntti tutisisi...
It's not vengeance... it's punishment...
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Sille hivelle syötetäänkin bikereita täysillä fisteillä. Uuteen listaani tulee kolme ryhmää bikereita.
Cleanse and purify!
vili

Viesti Kirjoittaja vili »

oon kanssa pelannut niilla pitkaan ja en aio vaihtaa armeijjaa olen sita mielta etta space wolfit tai ei mitaan olen samaa mileta ukkoslekan kanssa.
Pieni ja vihreä mies? UFO? Ei vaan gobbo!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”