"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hyvis ja Pahis-lista

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Johtaja Jaakkola

Hyvis ja Pahis-lista

Viesti Kirjoittaja Johtaja Jaakkola »

Pienen tauon jälkeen taas LotR:in parissa. Aloin kaavailemaan tälläisiä armeijoita turnauksiin ja ihan muuten vaan peleihin. Pahis listaa en ole vielä kokeillut, mutta hyvikset kokeilin ja tulos oli massavoitto. Pitemmittäpuheitta tälläinen:

Hyvät:

Treebeard@170pts

Yavanna, the Giver of fruits (Galadriel)@120pts

5"Wood Elf with bows@45pts

9"Wood Elf with blades and armour@81pts

3"Vanyar=kutahaltiat (Rangers of the North with spears)@78pts

Kyllä, armeija on vähälukuinen, mutta sillä pärjää (ainakin kerran) Teema voi olla monelle hieman vaikea ymmärtää.

Ajattelin vielä lisätä nuo Vanyar tuohon listaan antamaan vähän väriä armeijaan. Ja koska Vanyar luokitellaan mahtavimmiksi ja viisaimmiksi kaikista haltioista, laitoin heille tavallista haltiaa paremmat statsit, eli "Rangers of the North."

Pahat:

Gorbag with shield@50pts

Hasharin@90pts

Sharku with shield@60pts

Mordor Troll@90pts

7"Haradrim Warrior with bow@42pts

10"Orc Warrior with Hnd Wp and shield@60pts

9"Orc warrior with spear@54pts

5"Warg Rider with throw and shield@60pts

Hyvät:494+pahat:506=1000

Pahat lista on sitten suhtkoht perus Mordor-lista. Ainoana poikeuksena on Hasharin, jota ei vissiin pahemmin käytetä Mordor-listoissa. Voin olla väärässä.

Elikkäs kommentteja ja parannus ehdotuksia peliin.
...
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

hyvien listan teema tosin jää vähän epäselväksi mutta ei se haittaa...myös ongelma on että en usko tuon toimivan , pahojen lista on ihan hyvä mutta miksi haradeja miksi ei vain 7 örkkiampujaa ja örkki kapu-----

?
big or small,we loot it all.hmph..
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

koska haradit ovat paljon kovempia ampumaan kuin örkit ja sopivat mordor teemaan hyvin
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

no jos haluaa mutta tuo oli minun mielipide sillä itse tekisin kokonaan örkki armeijjan mutta ei mulla tota vastaan mitään ole ja en epäile sen toimivuutta.l...
big or small,we loot it all.hmph..
Massiivinen

Viesti Kirjoittaja Massiivinen »

Ihan kivalta tuo näyttää.... Hyvis listan massa on kyllä ongelma... Pahis lista kyllä pärjää jonnekin asti :)
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Hyvislista on todella mielenkiintoinen... Haltsut saa aikaan mitä saa, mutta Treebeard-Yavanna-akseli voi pistää porukan tiukille... Tietysti 3 Vanyariakin saavat sievoista apua Yavannalta...
Pahislistassa on mielestäni liikaa heroja ja trolli yhtä aikaa, joku pois... vaihda myös örkkikeihäät haradeihin, ovat rohkeampia, hienompia ja saman hintaisia...
Vaihda vaikka trolli erilaisuuden nimissä joihinkin rivi mosuihin... Olisivat listasi todella erilaisia... Ja, mitä itse olen tottunut, niin ei siitä trollista mitään hyötyä ole...karmea pistesyöppö...joskin hyvä houkutuslintu...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Johtaja Jaakkola

Jep, eli "hyvät" ovat aika pitkän mietinnän tulos. Koska halusin välttämättä käyttää Puupartaa armeijassani, rupesin tutkimaan Silmarillionia ja löysin sieltä hahmoja jotka jotenkin liittyvät toisiinsa.

Yavanna on siis yksi Valar, joka istutti kaksi puuta Valinoriin ja hän myös loi Entit puiden paimeniksi. Eli siis tämän perusteella yhdistin Puuparran ja Yavannan toisiinsa. Ja haltiathan opettivat entit puhumaan ja näillä perusteilla loin armeijan. Nuo Vanyar ovat siis kultahaltioita, jotka ovat viisaimpia ja mahtavimpia kaikista haltioista. Ajattelin lisätä heidät armeijaan ihan vaan värin vuoksi ja ovathan ne tehokkaitakin. Minusta ainakin tuntuu että teema toimii.
...
Johtaja Jaakkola

Kellokoneisto kirjoitti:Vaihda vaikka trolli erilaisuuden nimissä joihinkin rivi mosuihin... Olisivat listasi todella erilaisia... Ja, mitä itse olen tottunut, niin ei siitä trollista mitään hyötyä ole...karmea pistesyöppö...joskin hyvä houkutuslintu...
Noudatan neuvoasi, koska en ole koskaan röllillä pelannut. Ja ne Harad-keihäsmiehet pistetään myös korvan taakse.
...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”