Turnauslistani
Turnauslistani
Tässä sitä olisi.
HYVIKSET:
Heebot:
Eomer, horse, shield, thrw weapon 95p
Legolas, horse, armour 100p
Warrut:
15 riders of rohan, thrw weapon 210p
6 citadel guard, horse, longbow 96p
Might: 6
Troops:23
PAHIKSET:
Herout:
Suladan, horse 100p
Hásharin 90p
Haradrim captain, handweapon 45p
Warrut:
20 haradrim warriors, spear 120p
12 haradrim warriors, bow, spear 84p
5 Haradrim riders, lances 60p
Troops: 40
Ja tasan 1000 pistettä
HYVIKSET:
Heebot:
Eomer, horse, shield, thrw weapon 95p
Legolas, horse, armour 100p
Warrut:
15 riders of rohan, thrw weapon 210p
6 citadel guard, horse, longbow 96p
Troops:23
PAHIKSET:
Herout:
Suladan, horse 100p
Hásharin 90p
Haradrim captain, handweapon 45p
Warrut:
20 haradrim warriors, spear 120p
12 haradrim warriors, bow, spear 84p
5 Haradrim riders, lances 60p
Troops: 40
Ja tasan 1000 pistettä
hysis listassa ei ole teemaa ja se on minusta todellkain pelin kannalta tärkeintä, ja ei tekisi mieli kommentoida teemattomia listoja ja jättää ne ihan omaan arvoonsa, eli en hyviksiä kommentoi enempää. Pahislista toimii teemaltaan ja massaa on hyvin mutta lista voi kaatua deffan pianuuteen mutta uskon listan muuten toimivan jos siitä ei kuole jousiin suurin osa
-
Kellokoneisto
Haradit toimivat hyvin isolla kentällä lähistelevää joukkoa vastaan hyvin ampumalla niin kauan kuin vaan kerkiää ja sitten kaikin voimin jäljelle jääneiden kimppuun... Varsinkin riderit ja suladan voivat saada hyvin katoa aikaiseksi vihollisten riveissä... Hasharin voi olla myös hyvässä vedossa, ellei vastaan tule jokin astetta kovempi tyyppi (Boromir, Aragorn tai jokin Elffi)...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Itse en tiedä, mutta en usko että Citadel Guardit siellä taistelivat, kun kerta ovat tornin vartioita. Mutta mistäs sitä tietää ja silloinhan niitä ei voisi käyttää missään listassaJubbe kirjoitti:En ehtinyt vielä eilen kertomaan noista jotenpa kerron nyt. Hyvislistan teema on Minas Tirithin ratsuvavuudet Pelennors Field taistelun jälkeen. Kaikki nuo olivat siellä, tosin tuskin kyllä täysiä teemoja heruu. Ja pahislistalla voi luultavasti pärjätä ellei tule paljon Kházadeja vastaan.
Lalalaa
Hmmm... Ehkä olisi parempi vaihtaa osa Citadel Guardeista Knights of Minas Tiritheihin.. Ei tunnu uskottavalta, että koko Gondorin osasto koostuu eliitistä, ja lisäksi, koska näillä ei ole gondorilaista johtajaa, ne eivät pääse hyödyntämään bodyguard-sääntöään, joten ne ja KoMT ovat suurinpiirtein saman veroisia. Gondorilaiset eivät myöskään juuri taistelleet ratsailta, joten tuskin he harrastivat ratsun selästä ampumista. Lisäksi Legolas ei taistellut ratsain Pelennorilla, ja hän tuntuu olevan jotenkin irrallaan ilman Aragornia ja Gimliä taikka pohjoisen samoojia, tai peräti kuolleita.
Tuo teema tuntuu liian vaikeasti sulatettavalta...
Tuo teema tuntuu liian vaikeasti sulatettavalta...
No rukataampas sitä teemaa pikkuisen:
Legolas, horse armour 100p
Captain of rohan, horse, heavy armour 60p
Captain of Minas Tirith, horse, heavy armour, shield 65p
2 kpl Knights of Minas Tirith 26p
11 kpl Rohan riders, thrw weapon 150p
6 kpl Citadel Guard, horse, long bow 96p
Might: 7
Troops: 22
Jonkun verran tuli muutoksia ja armystä tuli ehkä pelattavampikin. Tuntuisi aika tyhmältä jos Citadel Guardit saavat ratsut alle, ne eivät silti saa poistua vartiopaikaltaan. Itse asiassa olen kuullut, että näitä voisi käyttää myös jonkinlaisina Minas tirithin lähetteinä, esim. ne ratsastajat jotka tulivat Rohaniin pyytämään apua Mordoria vastaan. Nyt olisi sitten vielä ratkaistava heittääkkö Legolas mäkeen vai pitääkkö tuossa. Massatilanne tosin paranisi, mutta tärkeitä nuolia saisi vuorossa vähemmän.
Legolas, horse armour 100p
Captain of rohan, horse, heavy armour 60p
Captain of Minas Tirith, horse, heavy armour, shield 65p
2 kpl Knights of Minas Tirith 26p
11 kpl Rohan riders, thrw weapon 150p
6 kpl Citadel Guard, horse, long bow 96p
Might: 7
Troops: 22
Jonkun verran tuli muutoksia ja armystä tuli ehkä pelattavampikin. Tuntuisi aika tyhmältä jos Citadel Guardit saavat ratsut alle, ne eivät silti saa poistua vartiopaikaltaan. Itse asiassa olen kuullut, että näitä voisi käyttää myös jonkinlaisina Minas tirithin lähetteinä, esim. ne ratsastajat jotka tulivat Rohaniin pyytämään apua Mordoria vastaan. Nyt olisi sitten vielä ratkaistava heittääkkö Legolas mäkeen vai pitääkkö tuossa. Massatilanne tosin paranisi, mutta tärkeitä nuolia saisi vuorossa vähemmän.
- Massiivinen
Gondorilaisista en tiedä mutta ainakin Númenorissa jousella ampuminen etenkin ratsailta oli erittäin suosittu urheilulaji ja siihen aikaan Númenorilaisten rautajousia pelättiin yleisesti pahan keskuudessa, joten minä en näe estettä miksei voisi olla ratsastavia ampujia. Tosin onhan se vähän outoa että ne tuommosessa porukassa liikkuu... Eli Citadelit ratsailla eivät ole minulle mikään ongelma, mutta listan kokonaisteemasta en sano mitään.Gondorilaiset eivät myöskään juuri taistelleet ratsailta, joten tuskin he harrastivat ratsun selästä ampumista.
Pahislista vaikuttaa tasapainoiselta ja muutenkin mukavalta. Tykkäisin pelata tuommosella.
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
Minas Tirithissä taasen ei ollut hevosia kuin viestinviejiä varten. Tirithiläiset eivät käyttäneet ollenkaan ratsuväkeä.
edit: Viestini perustuu the Kirjaan, Ainoaan ja Oikeaan Taruun Sormusten Herrasta. Sen pohjalta minä yritän pelata, ja ilmeisesti GW:kin ainakin osittain, astumatta kuitenkaan pahasti elokuvan varpaille.
edit: Viestini perustuu the Kirjaan, Ainoaan ja Oikeaan Taruun Sormusten Herrasta. Sen pohjalta minä yritän pelata, ja ilmeisesti GW:kin ainakin osittain, astumatta kuitenkaan pahasti elokuvan varpaille.
-
LurkkiKapteeni