Flame Templaten mitat
Flame Templaten mitat
Mitkä ovat the wiralliset mitat flame templatelle?
Eli mikä on sen ympyrän muotoisen pään leveys ja kuinka pitkä koko mitta on?
Löysin laatikon pohjalta vanhan 5th ed. boksista tulleen templaten, onko se nykyään voimassa olevan ohjeistuksen mukainen vai pitääkö turvautua saksiin?
Eli mikä on sen ympyrän muotoisen pään leveys ja kuinka pitkä koko mitta on?
Löysin laatikon pohjalta vanhan 5th ed. boksista tulleen templaten, onko se nykyään voimassa olevan ohjeistuksen mukainen vai pitääkö turvautua saksiin?
Tästä saisi tulostamalla oikeat koot!
http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... plates.pdf
itse tulostin ja väritin ihan itse ne!
ja liimasin pahvin palaan (edelleen käytössä)
http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... plates.pdf
itse tulostin ja väritin ihan itse ne!
ja liimasin pahvin palaan (edelleen käytössä)
"Glory, Honor & Victory over Death"
Ei ne kyllä ole lähimainkaan samaa kokoa, 5th ed. template on nykyistä tosiaan 3 tuumaa pidempi ja melkein tuuman leveämpi eli vaikutusalue on nykyisessä huomattavasti pienempi.Eraphion kirjoitti:Kyllä mun 5th edikan pahvilieska on samankokoinen kuin nykyinen 6th edikan muovinen..
Laitapa vaikka päällekäin eri versioiden templatet niin huomaat eron.
- The Captain
- Valvoja
Ovat. Eli jos sinulla ei ole templaatteja, voit esimerkiksi tulostaa ne ylläannetusta linkistä. Läpinäkyvät ovat toki käytännöllisemmät.Örvä kirjoitti:vähän ehkä offtopiccina, mutta onko 40k:n template saman kokoinen kuin fabassa?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Päivän pirkkavinkki! FB:n sääntökirjan takasivuilta löytyy template mallit. Otat pari piirtoheitinkalvoa ja piirrät kalvoille templatet. Sitten niksnaks leikkaat templatet ja siinä on halvat ja kätevät läpinäkyvät templatet.
"Over clouds my mind will fly, forever now I can't think why
My body tries to leave my soul, or is it me I just don't know"
My body tries to leave my soul, or is it me I just don't know"