Chapter Masterin tulokset!
Onnittelut minunkin puolesta!
GWn koneellekko hakkeroiduit, kun nuo onnistuit näkemään?Ugluk The Murgluk kirjoitti:Suomalaiset rulettaa... On nuo kyllä tajuttoman hienoja...
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
-
Thunderheart
Kilpailu, missä keksittiin uusi chapter space marineille. Eli siis tehtiin ymmärtääkseni devastor, tactical ja kai joku pomo tällä oman chapterin värityksellä. Lisäksi kai piti kirjoittaa myös jonkinlaista fluffia sille (?). Palkintona on 2000pts arvosta space marineita.Hamara kirjoitti:Niin mikä tämä Chapter Master juttu ylipäänsä on(/oli)?
(Ette voi syyttää minua typeryydestä kun en pelaa GW-pelejä)
Mortui non dolent ex Ð+S
-
Ihmiskilpi
Eikös tuolla ole kuva kolmos sivulla yhdestä voittajamarinesta? Voipi olla ettei, mutta jotenkin jäi sellainen mielikuva.
Höh, ei millään pahalla Chronolle, mutta olisin kyllä halunnut nähdä Yurin Mariinien voittavan. Ei GW näköjään tykännyt kokonaan itse sculptatuista mariineista 
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Olihan tuo minullekin "pieni" yllätys, olin jo suht varma että en voittaisi, kun näin muita osallistuja eri puolilla nettiä. Luullakseni Yurin marinet kärsivät siitä että on hiukan hassua promotoida marineita, joissa ei ole käytännössä ollenkaan GWn tekemiä osia. Luulisin että pärjäisivät paljon paremmin Golden Demonissa.
Moi
Moi
Hope is a serum that never heals
Onneksi olkoon Chronolle! Mitenkähän tuon palkinnon kanssa on tehty - saako itse päättää kahdentuhannen pisteen figut, vai lätkäiseekö Gav Thorpe valmiin mariinipaketin kouraan, onnittelee voitosta löysällä kädenpuristuksella ja painuu takaisin Nottinghamin toimistoonsa pilaamaan seuraavaa kampanjaa?
-
Ar-Senator
Ei ole, muttanelossivulla on.Ihmiskilpi kirjoitti:Eikös tuolla ole kuva kolmos sivulla yhdestä voittajamarinesta? Voipi olla ettei, mutta jotenkin jäi sellainen mielikuva.
Mutta olisivat edes antaneet sen parhaiten konvatun palkinnon Yurille, pitää olla niiden Sons Of Thorien aika upeita että niille pärjäävät. Mutta toisaalta, eihän GW sitä voi myöntää että joku tekee parempia mariineita kuin he itse...
Niin, ja onnea voittajalle!
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
-
Ihmiskilpi
Sama kuva on kahdesti kolmos sivulla. Ainakin minun koneellani.Ei ole, muttanelossivulla on.
Niin, ja meinasi unohtua, onnea vaan voitosta!