Vanhemmat eivät päästä turnauksiin ( Oli: on ongelma )
- Darfen Makuro
Vanhemmat eivät päästä turnauksiin ( Oli: on ongelma )
minä kun olen niin halukas menemään niihin warhammer kilpailuihin niin en onnistu pääsemään kun isä lausahtaa vain "liian kaukana" niin minua piruttaaa kun en pääse niiihin turnauksiin ja kun ny haminasakin asun. voitteko antaa vinkkejä miten pääsis pelaan turnauksiin ja kertokaa kokemuksesta miltä tuntui olla ensimmäistä kertaa turnauksessa
Eternity is just a matter of an opinion.....
Kaukana? Ymmärtääkseni ChaosBoyzit järjestävät vähän väliä Hlesingissä ja lähiympäristössä turneita ja muita vastaavia. Ei kai Hamina nyt niin kaukana Helsingistä ole?
Voit kysyä apua joltakin kauemmin figuilua ja pelaamista harrastaneelta, etenkin paljon turnauksia kiertäneeltä. Patistat sitten vanhemmat juttelemaan ko. tyypin kanssa, joka varmasti kertoo kuinka asiallista porukkaa turneissa liikkuu jne.
Voit kysyä apua joltakin kauemmin figuilua ja pelaamista harrastaneelta, etenkin paljon turnauksia kiertäneeltä. Patistat sitten vanhemmat juttelemaan ko. tyypin kanssa, joka varmasti kertoo kuinka asiallista porukkaa turneissa liikkuu jne.
Kyllähän Haminasta pääsee bussillakin Helsinkiin. Jos eivät vanhemmat uskalla päästää lasta yksinään, niin sittenpähän itse vievät.
Mutta jos ei onnistu, niin odottele vain. Warhammerit eivät mihinkään muutamassa vuodessa katoa.
Mutta jos ei onnistu, niin odottele vain. Warhammerit eivät mihinkään muutamassa vuodessa katoa.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Ensimmäinen turnaukseni oli Lahti Fanatic II tässä marraskuussa. Kyllä vähän jännitti, mutta turnauksissa pelaaminen on yllättävän hauskaa. Pääsee uusia pelaajia vastaan ja kokeilemaan armeijan kokoamis taitojaan. Mukaan vaan! Mitäköhän isäsi tarkoittaa tuolla? Siis "liian kaukana" koska ei uskalla päästää, vai koska ei halua ajaa kauas? Jos kavereita lähtee myös, niin pyydä kyytiä, ainakin itse sain.
Oletan, että vanhemmat eivät päästä nuorta pelaajaa turnauksiin iän takia, tavallaan haluaisivat olla paremmin perillä harrastuksestasi. Kenties voisit pyytää isäsi vaikka seuraamaan jotain turnausta? tai vaikka jotenkin sovitte, että hän seuraisi pari peliä ja sitten hakisi illalla pois? Tai mahdollisesti käytte vain katsojina seuraamassa jotain turnausta ja viet isäsi juttelemaan järjestäjien (kuten CB tai Musta susi) kanssa, jolloin hän ehkä vakuuttuisi harrastuksen sopivuudesta ja turnausympäristön "turvallisuudesta"
Aiheesta on keskusteltu muuten muutaman kerran aiemminkin - sama ongelma tuntuu olevan myös joillain muilla, joten mahdollisesti hausta saattaisi löytyä jokin vanha ketju asian tiimoilta.
Aiheesta on keskusteltu muuten muutaman kerran aiemminkin - sama ongelma tuntuu olevan myös joillain muilla, joten mahdollisesti hausta saattaisi löytyä jokin vanha ketju asian tiimoilta.
- The Captain
- Valvoja
Yhden ainakin löysin: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=30315
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.