Blorc Big Boss
Blorc Big Boss
Mistä ja miten vois konvertata Blorc Big Bossin ku Grimgor on mun mielest vähän tylsä?
- TietoPredator
Kyllä minä olen saanut 40K:n warbossin sellaselle tuuman kanttiinsa olevalle baselle. Jalkapohjat kyllä työntyvät reunojen yli, mutta kyllä se pystyssä pysyy.
Ja voihan baseen tehdä sellaisen kalliohomman, joka tulee basen reunojen yli ja iskee ukon sitten siihen...
Ja voihan baseen tehdä sellaisen kalliohomman, joka tulee basen reunojen yli ja iskee ukon sitten siihen...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Miten olisi tämä uusi Borgut Facebeater? Saman tien valmis, ei tarvitsisi mitään muutella, jos ei välttämättä halua...
- I.C. Wiener
- Viesti:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Luulis että tommonen ois ihan hyvä johtamaan tavallisia örkkejä.
Luulis että tommonen ois ihan hyvä johtamaan tavallisia örkkejä.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Tässähän olisi hyvä tyyppi esittämään kahden aseen Blorcci Pomoa.
Ja jos tarvisi Great Weaponin niin Tässä olisi hyvä minusta.
blaa blaa aargh
Itselläni taitaa olla tuo jälkimmäinen... Ainut ongelma on se, että se on laihempi ja muutenkin hintelämpi kuin normi örkit.Cutter kirjoitti:Tässähän olisi hyvä tyyppi esittämään kahden aseen Blorcci Pomoa.
"Chaos is the only true answer"
Kävis muuten mut ku pitäs olla Great Weapon.Garoth kirjoitti:Miten olisi tämä uusi Borgut Facebeater?
Ja sellanen normaali Blorcciki kävis mut ku sit ku mul on Blorc unitti ni ei se sit enää vaikuta Bossilta. Toisaalta sitähän vois jotenki konvertata. Hmm... Ja se sais mieluummin olla tällanen ihan 'moderni' örkki.