scoutti armeija
-
asdasdadasa
scoutti armeija
aijon tehä scouttti armeijan joten voiko joku vähän auttaa sen tekemisessä
-
asdasdadasa
koska niillä marineilla on nii iso panssari ja sen takia olen minimoinu mariinien määrän(13)
ja olen rakentamassa semmoista isoa tutkimuskeskusta joka on päältäpäin vanha ja rappeutunu,mutta sisällä on hi-tech tietsikooita ja teen pari kaaosmutanttii ja pistän ne semmosii tutkimus-häkkeihin...tämä on valmis sitte joskus kesällä
ja olen rakentamassa semmoista isoa tutkimuskeskusta joka on päältäpäin vanha ja rappeutunu,mutta sisällä on hi-tech tietsikooita ja teen pari kaaosmutanttii ja pistän ne semmosii tutkimus-häkkeihin...tämä on valmis sitte joskus kesällä
- Air Defence
-
Zymeth Salkir Dkhan
itse asiassa Inkvisaatio tutkii yllättävän paljon, mutta tutkimustulokset muokataan sopimaan Imperiumin valtavirran aatoksiin.
Mutta mariinit harvemmin tutkivat kaaosasioita, vaan toimittavat vangit/esineet yms inkvisaation jäsenille, joilla on tarpeeksi viisautta nähdä asiat oikein.
Mutta mariinit harvemmin tutkivat kaaosasioita, vaan toimittavat vangit/esineet yms inkvisaation jäsenille, joilla on tarpeeksi viisautta nähdä asiat oikein.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
asdasdadasa
Hyvä keksintö, tosin uskon scouttien olevan melko alttiita raskaalle tulitukselle...
Mitä muuten tykkäätte scoutti snipuista?
Entäs ne scoutti pyörät?
Pitääkö ne tilata GW:stä vai voiko niitä ostaa esim. Fantsusta?
Thorin...
Mitä muuten tykkäätte scoutti snipuista?
Entäs ne scoutti pyörät?
Pitääkö ne tilata GW:stä vai voiko niitä ostaa esim. Fantsusta?
Thorin...
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
MukaviaThorin kirjoitti:Mitä muuten tykkäätte scoutti snipuista?
On ihan kohtuullisia. En itse pidä mitään 40k pyöriä hyvänä..Thorin kirjoitti:Entäs ne scoutti pyörät?
...?Thorin kirjoitti:Pitääkö ne tilata GW:stä vai voiko niitä ostaa esim. Fantsusta?
Kyllähän niitä saa miniatyyri liikkeistä, eikös juu?