Ogre Leadelbelcher Cannon
Ogre Leadelbelcher Cannon
Eli tuosta kyseisestä aseesta sellaista kysyisin, kun on vähän epäselvyyttä kuinka se toimii.
Eli Toimiiko se:
A) Heitetään artillery dicellä montako laukausta se ampuu ja jokaiselle laukaukselle heitetään erikseen osuuko se.
B) Heitetään kerran osuuko laukaus, jos osuu niin artillery dicen verran damagea.
C) osuu automaattisesti artillery dicen verran osumia.
D) Olen tyhmä ja olen ymmärtänyt asian päin pyllyä, ja nyt olet viisas ja selität kuinka se homma oikein toimii.
Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen.
Eli Toimiiko se:
A) Heitetään artillery dicellä montako laukausta se ampuu ja jokaiselle laukaukselle heitetään erikseen osuuko se.
B) Heitetään kerran osuuko laukaus, jos osuu niin artillery dicen verran damagea.
C) osuu automaattisesti artillery dicen verran osumia.
D) Olen tyhmä ja olen ymmärtänyt asian päin pyllyä, ja nyt olet viisas ja selität kuinka se homma oikein toimii.
Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen.
-
Brightstar
"a)" on oikea vastaus. Ensiksi heität jokaiselle leadbelcherille artillery dicea ja sen jälkeen heität normaalisti osumista. Muista kuitenkin että Leadbelcher cannonit eivät ota miinusta liikkeestä, rangesta taikka multipleshotista (muut mahdolliset miinukset pätevät kuitenkin)
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
-
HeavyMetal
Ammusta? Jos Belcher misfirettää sitä artillery diceä ei heitetä uudestaan.Avenger kirjoitti:Montakos ammusta tulee misfiren sattuessa? Heitetäänkö uudestaan artillery dice?
Jos misfire sattuu Belcherillä tulemaan, Belcher yksikkö ottaa D6 s4 hittiä.
Korjatkaa jos sanoin jotain väärin(Kirja on tällä hetkellä kaverilla).