"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistäs on sotun nickit ja avat tehty?

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Dalamar

Mistäs on sotun nickit ja avat tehty?

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Ihan vain uteliaisuuttani kyselen että mistä kukin on saanut idean omaan nickiinsä ja avaansa?

Dalamar on Dragonlance-kirjoissa mustaa magiaa käyttävä haltiavelho, ja kun tulin tänne keräilin delffejä, joten se tuntui sopivalta.

Avani on Alucard-niminen vamppyyri hellsing-nimisessä sarjassa, ja se on lähes ainoa animesarja josta pidän.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Oma tunnukseni tulee sanasta englanni kielen sanasta Cutter (Suom. Leikkaaja), joka on myös ollut useamman kerran vanhoissa tarinoissani lohikäärmeen nimenä. (Yes, I'm Bad Name Inventor)

Avani on kuva jo nykyään kuolleesta kissastani. Poor Cat...

OT: Kuuluuko tämä Tarinat ja Novellit-alueelle?
blaa blaa aargh
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Itse olen luovasti yhdistellyt sanoja "kommunisti" ja "goblin." Goblin tulee pääarmeijastani, gobbolaumasta.

Avataria minulla ei ole, enkä aijo sellaista hankkiakkaan
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Nickini tulee oikeastaan wanhasta kutsumanimestäni, jota kuulen nykyään enää harvoin muuton takia. Väliviiva tuo väriä (ja ärsyttää ihmisiä, jotka yrittävät "taivuttaa "sanaa :)).

Avatarini puolestaan on mikä milloinkin, mutta yleensä (kuten nytkin, joskin joulutehostuksella) Suikoden- nimisen pelisarjan jokin lempihahmoistani.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Cutter kirjoitti:OT: Kuuluuko tämä Tarinat ja Novellit-alueelle?
Ei. Eikä edes Sotavasaraan. *Kliks*
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”