"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä olette mieltä? Meinaako GW laajentaa Hobittiin asti?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Oikolukuhirvi
Viesti:

Mitä olette mieltä? Meinaako GW laajentaa Hobittiin asti?

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Minua ainakin kiinnostaisi Smaug sun muut hassu sedät, kuten herra Tammikilpi ja se ihmeen karhumies. Mikälie Boris nyt oli nimeltään.

Mitä olette mieltä? Meinaako jatkaa sinne saakka?

PS. minusta Hobitti ownaa LOTRin koska vaan 20-0
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Jotenkin niin taisi olla, ettei lisenssit tms. riittäneet Höpöttiin asti. Tempaisevat sitten uutta peliä, Battle of the Five armies (Warmaster- tyylinen).
Marcca

Viesti Kirjoittaja Marcca »

Varmaan ensin pitäisi ilmestyä se Hobitin leffa versio, jotta gw tekisi LOTR sääntötekniikalla toimivan Hobittin. Huhuja liikkuu että Peter Jackson olisi kiinnostunut hommasta, kunhan saa ensin pois alta sen King Kongin. Ja eikös jossain ollut sneak peak-kuvia battle for five armysta, joka ei toimi LOTRin sääntömoottorilla?
purple

Viesti Kirjoittaja purple »

itse olen myös kuullut huha että EHKÄ tehtäisiin hobitista elokuva, ja se on aivan varma ettei GW rupea tekemään mitään lisäystä lotriin, ainakaan kirjan verran, ellei figujen pohjana ole jokin elokuva ja elokuvan hahmot
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Saisi tulla sitten aikanaan. Se warmaster skaala ei juuri kiinnosta, enkä usko peliä hommaavani. Pysyttelen skaalassa, jossa maalaaminen on vielä joten kuten mahdollista.
Odotellaan nyt nämä muut supplementit.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

pamp-pu kirjoitti:Jotenkin niin taisi olla, ettei lisenssit tms. riittäneet Höpöttiin asti..
Käsittääkseni GW voisi tehdä Hobitista ihan vaikka huvikseen pelin ilman Tolkienin perikunnan suostumusta, käsittääkseni yli 50v vanha kirja kuitenkin.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Se ei vain saisi toimia Lotrin säännöillä. Jos toimisi New Line Cinema suuttuisi.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

niin ja olen myös kuullut tosta elokuvasta jotain häiskää että new line cinemalla ei olisi sopimusta sitä varten...... en tiedä onko kovin uskottavaa ja itse olen aikalailla sitä mieltä että kyllä se sopimus on new line cinemalla mutta eiköhän se hobitti tule sitten aikanaan kuhan peter jackson on ohjannut nämä omat elokuvansa..... tai jos jackson sitä edes ohjaa..... mutta olisi se kuitenkin mukava saada kyseisen pelin figut tähän skaalaan
Gurumies

Viesti Kirjoittaja Gurumies »

muistaakseni olen nähnyt trailerin tosta höppelista... taisi olla että vuonna 2006 se tulee elokuviin.. (en ole edes 50% varma)
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Gurumies kirjoitti:muistaakseni olen nähnyt trailerin tosta höppelista... taisi olla että vuonna 2006 se tulee elokuviin.. (en ole edes 50% varma)
Trailerin? Hmm, aika epätodennäköistä...
purple

Viesti Kirjoittaja purple »

on se nyt kumma jos ne meinaa tehdä hobitista pelin jossa seikkailee kahden millin korkuisia miehistö rivistöjä, sillä eihän siellä seikkaillut oikeastaan kuin bilbo ja kaverit... paitsi onhan siellä lopussa pikku kahakka, mutta ei siitä kannata mielestäni mitään warmaster tyylistä peliä tehdä, yhden taistelun takia.
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Gurumies kirjoitti:muistaakseni olen nähnyt trailerin tosta höppelista...
Aika fakiiri olet. Kerropas muillekin, mistä moinen ihme löytyy.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Traileri on kyllä tehty, mutta se on ihan fanien itse kyhäilemä. Siinä leikattiin yhteen FOTR-leffaa ja Reign of Fire -lohikäärmeleffaa. Ihan hyvä traileri se on, mutta ei sillä ole hittojakaan tekimistä sen mahdollisesti tulevan leffan kanssa...
Phil Kelly says "No!"
daredevil

Viesti Kirjoittaja daredevil »

vois ne tehä lisä osa kirjan niiku Shadow & Flame, jos sais luvan
Faradorn

Viesti Kirjoittaja Faradorn »

Kylllähän se ihan hyvä vois olla. Vaikka ei Hobitista niin hyviä miniatyyrejä tulis kun Lotrista
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tai siis olisikin. Hobitti on mukavan idyllinen kirja ja hahmot ovat persoonallisia. Ja saisi kääpiöillekin taas uuden hyvän sankarin [insert Thorin here].
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Averren kirjoitti:Tai siis olisikin. Hobitti on mukavan idyllinen kirja ja hahmot ovat persoonallisia. Ja saisi kääpiöillekin taas uuden hyvän sankarin [insert Thorin here].
Mä ainakin venaisin sitä Bomburia. Vai kuka se iso oli. :)
Lalalaa
Melmon

Viesti Kirjoittaja Melmon »

Ongelma tuossa hobitin teossa on siinä että hobitin oikeudet ovat jollain yhtiöllä jolla ei ole nyt halua/resurseja sen tekemiseen, eivätkä ne halua luopua siitä lisensistä koska tietävät sen olevan kultaakin arvokkaampi. New line cinema taas on todella halukas tekemmän ko. elokuvan ja Jackson myös. Tällä hetkellä New line ja se toinen yhtiö minkä nimeä en nyt muista käyvät neuvotteluja lisensistä. Jos ihan oikein muistan niin asiassa oli viellä toinenkin mutka. Hobitti lisenssi on jaettu kahteen osaan. Toinen New linellä ja toinen sillä toisellä yhtiöllä. Tästä voidaan käydä viellä oikeus juttu.
FB is far better than that round-based nonsense...
Lurtz

Viesti Kirjoittaja Lurtz »

minä taas odotan Smaugia. se on varmaa aika kova sana kentällä...
Uruk-Hai! Attack!
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

no varmaan yhtä kova kuin balrog tai muuta pahis uber mättäjät..... mutta kyseistä figua ei ainakaan lähiaikoina ole tulossa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”