Plague Munkit (immuuneja psykolokialle?)
Plague Munkit (immuuneja psykolokialle?)
Muistelisin lukeneeni jostain tämän, mutta nyt en löydä kohtaa mistään, joten olenko nähnyt harhoja??? (jos en niin voiko joku kertoa sivun jolta voin lukea tämän?)
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
- Ilkeapikkuperkele
Ja tuplettikäsiaseet vai?Ilkeapikkuperkele kirjoitti:...25-30 kooksi ja banner of burning hatred...
Eli maksat 75-85 pistettä siitä että saat noin viisi hyökkäystä lisää +re-rollit osumiseen.
Vastassa WS kolme tai kovempi:
Perus ukot (ilman additionalia) frenzyllä-> noin viisi osumaa.
Tupletit hatredilla -> noin 11 osumaa.
Nettoat noin kuusi Str 3 osumaa. Tappaa ehkä yhden vihun.Tämä siis vain taisteluiden ekalla kiekalla.
Lisäksi banneri aiheuttaa mahdollisia pakkoliikkeitä jo olemassa olevan frenzyn lisäksi.
Itse tyytyisin warbanneriin.
: P
- Amazing Slug
- Ilkeapikkuperkele
Ei näitä ollut aikoinaan tarkoitus laittaa mihinkään knightti jyrän eteen... Teloo jalkaväkeä oikeastaan aika tehokkaasti.Pahvi kirjoitti:Ja tuplettikäsiaseet vai?Ilkeapikkuperkele kirjoitti:...25-30 kooksi ja banner of burning hatred...
Eli maksat 75-85 pistettä siitä että saat noin viisi hyökkäystä lisää +re-rollit osumiseen.
Vastassa WS kolme tai kovempi:
Perus ukot (ilman additionalia) frenzyllä-> noin viisi osumaa.
Tupletit hatredilla -> noin 11 osumaa.
Nettoat noin kuusi Str 3 osumaa. Tappaa ehkä yhden vihun.Tämä siis vain taisteluiden ekalla kiekalla.
Lisäksi banneri aiheuttaa mahdollisia pakkoliikkeitä jo olemassa olevan frenzyn lisäksi.
Itse tyytyisin warbanneriin.
: P
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.