"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

jee... kuvaa mun SURKEEST alottelija armeijast....

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
....

jee... kuvaa mun SURKEEST alottelija armeijast....

Viesti Kirjoittaja .... »

jipii... vihdoin mä ny sain mahtavat 500pt beastei valmiiks
mut kuvan laatu o iha PASKA.... ainii ja nää o otettu paskal kameral...

http://photobucket.com/albums/v358/Fals ... on=options

KIITTI KAIKILLE JOTKA O KEHUNU MUN SPAWNII JA NOIT MUITKI!!!
Viimeksi muokannut ...., Ke 19.01.2005 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Hmm... Kyllä niistä sen verran selvää saa, että näkee että beisseihin ei ole tehty oikein mitään. Niihin voisi laittaa hiekkaa ja static grassia. Helppoa, nopeaa, halpaa ja kohtuullisen hienoa. Tekisi figuista heti paljon hienompia kokonaisuuksia. Plussaa siitä etteivät beissit ole maalattu goblin greenillä. Muuta on huonon kuvanlaadun takia vaikea sanoa. Pettävätkö silmäni vai kiiltävätkö figut hiukan? Käytätkö inkkejä?
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
....

joo käytän inkkei.... ja ne kiiltää mut en oo jaksanu tehä mitää "dry brush" juttui sotkisin ne vaa.....
ja ajattelin duunaa niihi jotai base hommaa koht... mut ne kyl salee menee pielee :D mut mit pahaa muka o nois gobbogreen pohjis?... liia yleine?
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

No ainut josta pidin edes vähän oli Spawni! Se oli jotenkin omaperäinen ja hieno muutenkin!
muuten tossa sun allekirjoituksessa on kirjoitus virhe "Ill" kohdassa
"Glory, Honor & Victory over Death"
....

no haha... puuttuu joku surkee pilkku....... täähä o hauskaa... no korjaan sen... ja kuten todettu oon alottelija et nää mun ötöt o vähä tollasii yhellaisii
MatoMies

Viesti Kirjoittaja MatoMies »

Sen mitä niistä saa selvää niin ei ne kauhean rumia aloitteliaksi ole, mutta baset voisit tehdä.
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

tosta se lähtee vaikkei kuvista näkyny juuri mitään niin hyvät värit oli etkä voi olla kovin aloittelia jos sulla on tommonen kasa äijii.
....

oikeestaa oon aika alottelija.... alotin tän tsyteemin jossai joululoman alus :D ja kiitti....
ja voitte luottaa siihe et baset tulee..... mut mun taidoil niist tulee niiku vähä.... epämääräsii
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Joka kuvassa on kamera tarkentannut figujen taakse. Kamerasi tarkentaa 1metriin aina. Joten se ei oiken sovi figujen kuvaamiseen.
Jos löytyy suurennuslasi voit sitä käyttää macro linssinä. Tämä vaatii "hieman" kikkailua ja saattaa vääristää kuvaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

hyvin maalattuja nappeja ja varsinkín kun olet aloittelija :D.. siitä se lähtee ^^
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

juu...
ei ne figut ny aivan huonoja ollu, ihan kivoja. Vielä tosiaan kun saat sen basen niihin väsättyä niin figu saa ryhtiä.
Kaikista eniten tykkäsin tuosta Spawnista...se vain oli hieno :D
Mutta jatka samaan malliin.
....

haha syy toho spawnin hienoutee o varmaa et siihe mä jaksoin paneutuu... haha(toi o kaikille lapsellisille pässeille) ku taas mihinkää core ukkoo ei jaksa keskittuu(ehkä tää o vaa mun kohal)
Päätön Kasakka

Viesti Kirjoittaja Päätön Kasakka »

Ällöttävän RUMA ÄLLÖTYS toi Spawni.... eli sait kaiken olennaisen esiin sen olemuksesta! :)
"Jos en osaakkaan voittaa, osaan ainakin kaatua ryminällä!"

Olkoon vaikka Napoleonilta....
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Ystävä hyvä, turhaa negatiivisuutta. Se ei ole tarpeen. Kuvista ei saa kunnolla selvää. mutta näyttävät varsin päteviltä ensimmäisiksi figuiksi. Olisitpa nähnyt omat ensimmäiset figuni.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

FalseAngel kirjoitti: ja ajattelin duunaa niihi jotai base hommaa koht... mut ne kyl salee menee pielee

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... t=beissaus

Tuossa on hiukan miten ihmiset ovat beissanneet figunsa, toivottavasti auttaa.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
....

joo kiitti.... tost sain muutamii ideoit :D
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Mitä nyt selvää sai, niin tuli mieleen että voisit kyllä laimentaa noita inkkejä. Kiiltää turhan paljon. On kyllä tosiaan hyviä noin ekoiksi figuiksi.
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

Tosi hyviä kuvia! Arvelisin jotain Nikonin 8 Megapixelin järjestelmäkameraa? Ehkä myös kolmijalka ollut apuna?
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Kuvat vähän epäselviä!

Baseihin juu kannattaa laittaa jotain koristetta.
Inkkauksesta... Ei suositeltavaa, lääräämällä tulee aina hienompaa jälkeä, edellyttää useampien maalien ostoa (ellei mixaile skull whitellä), mutta silti hienompaa jälkeä... Suosittelen!
Possu
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Olet kuitenkin jaksanut maalata loppuun asti. Älä turhaan aliarvioi itseäsi vaan mieti mikä on hyvää mikä huonoa. Sitten parannat sitä huonoa ja lisäät hyvää. :)

Spawni on kyllä hieno. Hieman keskittymistä muihinkin figuihin niin porukkasi näyttää melko kivalta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”