"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Zwei Spawne mehr - uusia tinaspawneja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rune
Peliporukkavalvoja

Zwei Spawne mehr - uusia tinaspawneja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Sain viimein maalattua tässä uudet tinaspawnini (kokosin paria tuntia ennen tätä vuotta. Eli viime vuonna? ;) ) viimein, ja sanonpa että näyttävät hyviltä vaihdettuani maalaustyyliä, vaikka minkään näköisiä yksityiskohtia tai muuta en edes maalannut. Figuissa on ainoastaan Chatachan greeniä vedeltynä sattumanvaraisesti Rotting fleshiin, ja schorched brownia bleached boneen päin vietynä. Kahta maalia? ;) Kyllä.

Noh, pittemmittä puheitta. Seuraavaksi lakkaan ne, että kestävät kuljetusta. Sen verta kuitenkin ovat kookkaita, jotta normaalikuljetus tuottaa tuskaa.

Molemmat spawnit
Mr. Boogieman. En tiedä mistä nimen keksin. Stone fist nimesi ensimmäisen spawnini "eväerkiksi", tai "evikseksi". Siitä olen saanut kuulla aika paljon. ;)
Yhä nimeämätön. Tuo on minusta paremman näköinen kuin Boogie. Hupunomainen pään muoto ei vain erotu kuvista. Muista muodoista puhumattakaan.
Sama mörkö takaa.

Voisin melkein ottaa jossain väliss kokovertailukuvan. Katsoo josko jaksan joskus. Näiden kanssa olen mönkimässä Kuolan turneeseen. Odottakaahan kunhan vankkurini kilahtavat postista eteiseen. ;) Thing in the Woodsit on kuin tehty vetämään kaaosvaunuja.

edit\\ Minkä takia Photobucket pienentää kuvat noin? Alkuperäiskoko on 1000x750 pikseliä.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Jotenkin ei vain iskenyt yhtään, tiedä häntä onko se sitten tuo kaksivärisyys vai se etteivät nämä oikeastaan muistuta mielestäni mitään...
Maalauksessa olisit ainakin voinut vetää ihan roimalla kädellä isot kontrastierot ja joku noista kohtuu neutraaleista (vihreäkin on melko harmahtavaa) poikkeava väri voisi tuoda sellaista elon ja satunnaisen tempoilun/liikkeen vaikutelmaa figuun.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Onks sulla Rune joku webkansio, jossa on kuvat kaikista noista sun mehusteluspawneistas?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

Onko tohon käytetty yhtään stuffia, vai täysin yksi kokonainen tinaköntti? Kuinka paljon? Olen ite aatellu tehä tollasen kanssa joskus.

Asiaan: Spawnit näyttävät....spawneilta. Eli mutaatioutuneilta otuksilta. Värit muuten hyvät, mutta tosiaan hiukan enemmän kontrastia. Esim vihreää olisi voinut viedä vielä vähän vaaleammaksi.
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Riskimies

Viesti Kirjoittaja Riskimies »

Näyttää vähän siltä kuin olisi uutenavuotena valattu tinaa.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Riskimies kirjoitti:Näyttää vähän siltä kuin olisi uutenavuotena valattu tinaa.
Erittäin terävä havainto!...

Mutta itse asiaan. Spawnit näyttävät juuri sopivilta hommaansa. :)

"keep it going" ;)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Iso_Arska kirjoitti:Onko tohon käytetty yhtään stuffia, vai täysin yksi kokonainen tinaköntti? Kuinka paljon? Olen ite aatellu tehä tollasen kanssa joskus.

Asiaan: Spawnit näyttävät....spawneilta. Eli mutaatioutuneilta otuksilta. Värit muuten hyvät, mutta tosiaan hiukan enemmän kontrastia. Esim vihreää olisi voinut viedä vielä vähän vaaleammaksi.
Kahdesta kolmeen hevosenkenkää olen yhteen tuhlannut, näin yhteensä. osia yhdistelemällä saa hyvän näköisiä aikaiseksi. Stuffia en noihin säätänyt ollenkaan. Pelkkää erikeepperiä ja tinaa.

Jep, ehkäpä minä sitten kulutan vähän lisää aikaa värien lisäämiseen ja kirkkauttamiseen. Testivaiheessa, testivaiheessa. ;) Noita on vielä helppoa muutella.

Hirvi: Mehusteluspawneista...?

No joo, mutta ei. Ei ole. Neljä omistan nyt, yhden maalaan uudestaan ja neljättä tuskin käytän, sen verta laimean näköinen otus on kyseessä.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Nam......^^

Nuo on mahtavia... Hienot "poset" ainaki.
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Damn... et sitten ehtiny eilen mulle näitä lähettää (tosin sinusta riippumattomista syistä, ei siinä mitään)... Noh, kuitenki. Ei käsi, on kyllä niin mäystejä Sikiöitä minun makuuni. :D Todella spookyn näkösiä, eikä tuo pieni flattiys väreissä haittaa melkeinpä ollenkaan. Ehkä jotain järjestelmällisyyttä olis voinu hakea stuffin kanssa noihin, mutta ainaki mulle iskee.
Tuossa toisessa "nimeämättömässä" spawnissa se ketju hämää hiukan. Ehkä olisi toiminut paremmin niihin kiedottuna/sotkeutuneena. Nyt siinä on vain yks random ketju tuossa... noh, merkityksensä varmaan tälläkin.
Njoo, eikai noissa muuta ole, kuin vähän flatimpien paikkojen korostelua. ^_^ Good boy.
Work out, in case future happens.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Oikein hienoja nuo Spawnit!
"Glory, Honor & Victory over Death"
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

Ihan ok:n näköistä, mutta minusta ne kaipaavat hieman stuffia antamaan niille perusmuotoja. Tuo boogeyman näyttää hyvältä, koska sillä on jotenkin hieno asento
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Andros

Viesti Kirjoittaja Andros »

Dam, jätkähän osaa tehdä Spawnejakin, kirjoittamisen lisäksi. Elikä suomeksi sanottuna upeita! Juuri tuollaisia Spawnejen pitää olla, muodottomia ja mönjämäisiä. Maalauksessa vähän parantamista tosin.

EDIT: Mitenkäs pysyvät kasassa?
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
The Unforgiven

Viesti Kirjoittaja The Unforgiven »

Kyllä noihin olisi vähän sitä Stuffia laittaa jotteivat ne olisi ihan niin....... tinamaisia. Mutta silti ihan hienoja.
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Hmmm... mielestäni nuo ovat liian pysty asennossa ollakseen spawneja. Spawnithan ovat epämääräisesti mutaatoituneeta ja liikkuvat miten sattuun riippuen miten päin ovat :D

Nuo näyttävät liian lopeilta.

Ja minuunkaan ei tuo väriteema oikein iskenyt.
....

Viesti Kirjoittaja .... »

noiha o TÄYDELLISII..... siis oikeesti noi o iha parhait eik must ne tarvi yhtää mitää
Massi

Viesti Kirjoittaja Massi »

semmosia mömmöjä kun pitääkin olla.. :D nuo näytti Nurglen lohareilta joilta on pää lähtenyt harteilta.. loistavia tekeleitä :D
On helpompaa löytää perille, kun tietää minne on menossa.

-Nalle Puh
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Ne näyttää maalatulta tinalta, ei maalatuilta tinaukoilta :(
Onhan ne varmaan halpoja, mutta suosittelen sculptaamista tai figujen ostoa jos haluat ettei nuo jää muuten niin hienon armeijan häpeäpilkuiksi.
:/
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Ah, sinun nappejasi ^^
Kritisoin mahd. rehellisesti... Mun mielestä noista puuttui se "jokin".
Nyt noi ei näytä mun mielestä niin spawnimaisilta IMO..
Maalaus kuitenkin on monin verroin parempaa, kuin mun pelinappi maalaustaso, eli voit olla tyytyväinen itseesi :)
Kaikin puolin hienoja, mutta se "jokin" mun mielestä puuttuu :|
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

figunarkki kirjoitti:Hmmm... mielestäni nuo ovat liian pysty asennossa ollakseen spawneja. Spawnithan ovat epämääräisesti mutaatoituneeta ja liikkuvat miten sattuun riippuen miten päin ovat .
Anteeksi OT, mutten voinut olla huomaatta...
Nyt ajat itsesi nurkkaan. Jos ne kerran liikkuvat epämääräisesti ja ovat kaaoottisesti mutatoituneita, mikseivät ne voisi liikkua noin pystyasennossa ?
Work out, in case future happens.
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Ihan kivaa joo... Jotkut sitten saa kivan näköisiä tinoja... Minulla kun tuli siitin/siitiö niin on aika kivaa sellaisesta spawnia tehdä joo :D.
Nätiä maalausta. Tykkäsin ainakin enemmän kuin niistä bulimiasta ja muista empire hemmoista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”