"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos warrut

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
nuclear goat

Chaos warrut

Viesti Kirjoittaja nuclear goat »

Chaos warruista tuli vaan mieleen että miten noita kannattais aseistaa?, todettu on että paremmilla str aseilla tekee enempi lämää mutta uusille figuille noita hilpareita tai gw:itä onkin aika vaikeeta väännellä.
Pistehinta on huima joten itse oon todennu kilpien olevan paras vaihtoehto vaikka tällöin ei välttämättä päästäkkään juhlimaan siitä aloitekyvykkyydestä extra hand weaponilla.
Itse nyt alottelevana kaaos pelaajana ja entisenä örö pelaajana vertasinkin näitä musta örkkeihin.
Warruilla oikeestaan vaan ws ja alotekyky on parempaa + undivided merkillä ld re roll, miinuksena se hinta tietenkin ja saavat mortal armeijassa corena toisin kuin musta öröt taas spessuina.
Haluaisin omassa armeijassani ohjailla mieluusti suurta määrää warruja joten ideakin topikkiin lähti niiltä tiimoilta :).
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Olen itsekin miettinyt asiaa ja eiköhän se itselläni menisi näin:

yksi gwryhmä kannata ottaa ja itse pistäisin sen vielä choseniksi. 10-12 modelia

yksi 2xhw ryhmä. 12-16 modelia

kaksi shieldilla varustettua ryhmää. 12-16 modelia

Tälläinen kasa (neljä rykyä) maksaisi a 1000 pistettä. Ja jos paljon haluat niitä ohjailla, niin tämä olisi minimimäärä, kait. Jos on monipuolisuutta, niin on vähän enemmän varaa päättää mitä örvelöitä ottaa combatiin. gw:llä isot möröt nurin ja massalla massa. Miltäs kuulostaisi? Siis itse tekisin näin, en tiedä sinusta. ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”