Nyt uutta uudempi, uuttakin uudempi lista
Nyt uutta uudempi, uuttakin uudempi lista
En tiedä oikein onko nuo Men-At-Arms fo Dol Amroth (WD 295) jo virallisia, joten kertokaa, jos ne eivät ole niin teen muutoksia listaan.
Herot:
Faramir (harmour) 75
Captain of Men (harmour,shield) 55
Kura:
12 Men-At-Arms of Dol Amroht (shield) 108
12 Warrior of Minas Tirith (shield,spear) 108
8 Ranger of Gondor (spear) 64
6 Guard of Fountain Court (shield) 66
40 Hahmoa 5 Maittia ja 476 pts.
Tämä on tuollainen jossittelu armeija.Eli idea on Minassin puollustus.Denethor ei uhrannutkaan poikaansa vaan laittoi hänet puollustamaan linnaansa.Listalla olisi tarkoitus pärjätä Rautapihalle ja miksei Mordorillekkin.Kertokaa, jos nuo Dol Amrothin tyypit vat vielä julkaisematonta mallia.
Sitten pahat.
Herot:
Lurtz 60
Sharku (shield) 60
Kura:
6 Berserker 90
10 Uruk-hai (shield) 110
10 Orc (shield,sword,spear) 70
6 Uruk-hai (Crossbow) 72
5 Warg Rider (sword,shield,throwing spears) 60
39 Hahmoa 6 Maittia 522 pts.
Niin, että tällaista tällä kertaa.
Herot:
Faramir (harmour) 75
Captain of Men (harmour,shield) 55
Kura:
12 Men-At-Arms of Dol Amroht (shield) 108
12 Warrior of Minas Tirith (shield,spear) 108
8 Ranger of Gondor (spear) 64
6 Guard of Fountain Court (shield) 66
40 Hahmoa 5 Maittia ja 476 pts.
Tämä on tuollainen jossittelu armeija.Eli idea on Minassin puollustus.Denethor ei uhrannutkaan poikaansa vaan laittoi hänet puollustamaan linnaansa.Listalla olisi tarkoitus pärjätä Rautapihalle ja miksei Mordorillekkin.Kertokaa, jos nuo Dol Amrothin tyypit vat vielä julkaisematonta mallia.
Sitten pahat.
Herot:
Lurtz 60
Sharku (shield) 60
Kura:
6 Berserker 90
10 Uruk-hai (shield) 110
10 Orc (shield,sword,spear) 70
6 Uruk-hai (Crossbow) 72
5 Warg Rider (sword,shield,throwing spears) 60
39 Hahmoa 6 Maittia 522 pts.
Niin, että tällaista tällä kertaa.
-
Kellokoneisto
Mut eikös nuo Men at armsit ole samoja kuin ne blisterissä myydyt Knigts of Dol Amroth on footit?Sitten Kellokoneistolle en aio ottaa noita crosseja pois kun niiden kanssa on kiva ammuskella ja olen pärjännyt sillä määrällä.Fanaticissa tiputin Legolasin ja joitakin kuolleita.Sekä haavoitin Araa ja Boroa.
mutta elohiiri muistat kai kuinka niittasin niistä viisi parissa vuorossa ja olikohan yhdellä vuorolla 4
.... joten jos vastustajaa huomaa että ne ovat vaarallisia kuten ne ovatkin niin ne ovat täyttä vainaa.... hmm ja noista men at armseista en tiedä mitään kun en omista vielä sitä WD kirjaa josta luulen moisten säännöt löytävän mutta jos ne ovat saman statlinen omaavia kuin dol amrothit ovat ne ihan kelpo kamaa, mielestäni ja pahis lista on siitä jännä että siinä on melkee 40 figuu ja se on rautapiha eli massaa kyllä on.... kun yleensähän niissä on semmonen 30-35
Kyllähän minä muistan bottins sinun mahtavan armeijan ja olen yrittänyt unohtaa (psykiatrin avulla) sen kun crossini kaatuivat liian helposti.Aijon kumminkin säilyttää crossit.Eikös nuo Knight of Dol Amrothin tyypit ole kuitenkin saman arvoisia ja täysin samoja kuin Men at armsit?En siis tarkoita niitä ratsastavia Knightejä...
-
Kellokoneisto
-
Kellokoneisto
-
Kellokoneisto
No, mun mielestä siinä on kyllä vähän liikaa noita "eliittiä" eli voisit jostain ottaa pisteitä tavallisiin minasseihin... Toisaalta siellä on tosi monta F4:sta, jotka pärjää tasureissa urukeille ja voittavat örkit...
Itse luopuisin Rangereista...En pidä jousista...
Itse luopuisin Rangereista...En pidä jousista...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!