"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Korkeasyntyisen pimentohaltian varustus

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Kauppias

Korkeasyntyisen pimentohaltian varustus

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Olen kahden vaiheilla mitä highbornilla kannattaisi pistää varustukseksi. Hän ratsastaa manticorella. Mietin Power fist + crown of black iron comboa lisättynä armorin sekaan. Eli kysymys kuuluu: Minkälaisen varustus combon olisi kannattavaa antaa Dark elffien Mättöherolle joka ratsastaa manticorella?
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Gauntlet of power + heavy armour, sea dragon cloak ja shield (ampumista vastaan) on aika kiva, toki joku save olisi poikaa mutta mättöä on senkin edestä iskee s8 no armour saves, aika mättö kone. ;)
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Ka'tala

Viesti Kirjoittaja Ka'tala »

Riippuen muusta armeijasta, itse valitsisin joko
gw + sydänkivi
tai
hansikas + mustan raudan kruunu - kombon.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Hmm. Kenties draich of dark power+sydänkivi, mutta toisaalta 50pts killing blowsta ja kyvystä iskeä iniativen mukaan ei ole turhan hyvä. Helffien swordmaster honor + GW on halvempi, mutta sillä ei pääsekään ratsun päälle. :P
Luna

Viesti Kirjoittaja Luna »

Itse käytän aina tuollaisella charrulla gauntlettia ja crown of black ironia. hyvin on toiminut ainakin minulla, eli suosittelen lämpimästi ;)
Helffien swordmaster honor + GW on halvempi, mutta sillä ei pääsekään ratsun päälle.
OT:
eikä se vie magic weapon paikkaa (maagiselta bowilta) eikä sitä voida poistaa taijoilla tai tavaroilla jotka auttavat maagisia aseita vastaan ja niitä voi olla enemmän kuin 1 per armeija :P:P:P
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Luna kirjoitti:
Helffien swordmaster honor + GW on halvempi, mutta sillä ei pääsekään ratsun päälle.
OT:
eikä se vie magic weapon paikkaa (maagiselta bowilta) eikä sitä voida poistaa taijoilla tai tavaroilla jotka auttavat maagisia aseita vastaan ja niitä voi olla enemmän kuin 1 per armeija :P:P:P
OT jatkuu:
Ei kai miekkamestari saa ottaa minkäänlaista taika-asetta..? Toisaalta tuskin tuo harmittaa ketään, koska tekee sitä yli kahden sadan pisteen lordia mieli myös hieman vuorata taikapanssareilla ja vastaavilla...
Mutta loistava honorhan tuo on. Antaa jumalten panssarin kanssa hyvän syyn pitää jalkaisin tallustelevaa lordia... :P
Korso

Viesti Kirjoittaja Korso »

Tähän voi sanoa, että tietysti riippuu vastapelaajan armeijasta, että mitä kannattaa ottaa. Jos tiedät vastapelaajasi tuovan kentälle kovia (roughly man-sized) mättöheroja, niin Draich of Dark power + Heart-stone on hyvä yhdistelmä. Jos hän kuitenkin todennäköisesti valitsee mielummin esim.papa nurglen, nurglingeja yms, niin silloin Draich ei ehkä ole sinun juttusi - kokeile vaikkapa Venom Swordia ja Enchanted Shieldiä. + se Talisman of Super-Ultra-Protection ;)

EDIT:
Pitää vielä sanoa, että ei kannata sen killing blowin varaan laskea paljoakaan. Tuurista niin paljon kiinni...
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Kuka alypää vie charrunsa swarmien kanssa closikseen? :roll:

Venom sword on loppujen lopuksi aika turha, fist, e shield, cold one, 6+ CoK. Tuommoista kaavailin jossain vaiheessa...
Korso

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Kuka alypää vie charrunsa swarmien kanssa closikseen? :roll:
En minä ainakaan ;)
Nazreg Moonsinger kirjoitti:Venom sword on loppujen lopuksi aika turha, fist, e shield, cold one, 6+ CoK. Tuommoista kaavailin jossain vaiheessa...
Vastasin omalla mielipitelläni Topicin kysymykseen "Minkälaisen varustus combon olisi kannattavaa antaa Dark elffien Mättöherolle joka ratsastaa manticorella?".

Ja väitän että Draich tai Venom sword voi tuoda paljon miellyttävämpiä tuloksia kuin esim Gauntlet. Mut se on tietysti makuasia....

Siispä Kauppias: kokeile eri vaihtoehtoja, katso miten toimii! Pelionnea.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Korso kirjoitti:Ja väitän että Draich tai Venom sword voi tuoda paljon miellyttävämpiä tuloksia kuin esim Gauntlet. Mut se on tietysti makuasia....
Tuskin. Hanskan kanssa s8, Draichilla s6 ja killing blow eikä tämän kanssa saa edes kilpeä, ja Venom swordilla s4 ja se ah-niin-turha 2d6 alle Toughness-sääntö. Minä valitsisi Hansikkaan. Ja nyt ei tarvitse puhua siitä Alays strikes last -säännöstä, 20'' Chargematkalla luultavasti kuitenkin on itse se chargaava osapuoli ja chargessahan lyödään aina ekana.
Korso

Kukin tyylillään, puolisukeltaja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”