"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tehokas 2000 pisteen turnaus lista breonnialle?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Grey
Viesti:

Tehokas 2000 pisteen turnaus lista breonnialle?

Viesti Kirjoittaja Grey »

Eli millaista brettilistaa suosittelisitte turnaukseen? Mitkä characterit, coret, specialit raret??Kannattaisi ottaa, rareen ajattelin itse kahta katapulttia ( en muista nimeä )
Listan tulisi olla melko tehokas ja hiukan juustoinen... :D
Anteeksi tälläinen epäselvä lauseen muoto yms... :D

-Grey
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Royal Air Forces.
Suom. Paljon Pegasuksia.
blaa blaa aargh
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

Cutter kirjoitti:Royal Air Forces.
Suom. Paljon Pegasuksia.
Kyseessä siis pegasus knighdit? Ovatko ne specialia? Kannattaako myös johtaja heittää lentävänhevosen selkään?

-Grey
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Kyllä, koska jos pomo ei ole Royal Pegasuksen selässä, niin Pegasus Nihdit ovat 0-1 Choise.
blaa blaa aargh
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

RAF lienee se kaikkein tehokkain, eli Lordi pagasoksella, samoin bösbi ja mahdollisesti toinenkin Paladin, ja tietenkin se pakollinen rullakuski. Minimicoret täyteen KotR:ja ja/tai Errantteja, ja lopuilla pisteillä speciaaliin Pegasos ritareita. Toki se tavallinen ritarijyräkin pärjää suht hyvin turneissa.
Pawes

Viesti Kirjoittaja Pawes »

Ongelmana on kuitenkin lordin haavoittuvaisuus, sillä sitä ei voi liittää yksiköihin ja näin ollen ainakin lore of life tekee kipeää.
Missä sydän siellä voima,
Missä rakkaus siellä kotimaa
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

All cavarly, paljon pieniä blockeja. Sitten yksi vähän isompi blokki jossa on se D3 woundinen challenngeri ja BSB. Au, jyrää yli. Jos haluaa maustaa niin ottaa muutaman Pegasus Knightin ja pari rullakuskia, jotka piilottaa metsään.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Itse olen hieman hämmentynyt RAF-hypetyksestä. Tokihan se paperilla tuntuu kovalta, ja itsekin berttipelaajana sellaista olen rakentamassa (suunnitelmat pohjautuvat jo viimekesälle ennen "suurta kohua"), mutta kuinka moni tällä on oikeasti jo pelannut? Käsi pystyyn jos olet (muut paitsi Therion).

Perus ritarilistaa olen turnauksissa pelannut, joskin yhden tempun ihmeeksi tuo jäänee. Joko chargella läpi, tai ei juna sulaa vähitellen. Pesanttihordea tms. ratkaisuja en oikeastaan breteillä pidä järkevinä, koska muut armeijat omistavat parempaa kuraa halvemmalla. Ainoa pesantteja tukeva asia on nihtien Ld, ja se ettei lippujen menetyksestä mene ekstra vp:tä.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Skarsnak kirjoitti:Ainoa pesantteja tukeva asia on nihtien Ld, ja se ettei lippujen menetyksestä mene ekstra vp:tä.
Itse näen juuri nämä todella päteviltä ominaisuuksilta. Lippuja voi tunkea joka ryhmään ilman pelkoa ylimääräisistä VP:stä ja tällöin vastustajan pitää jo pohtia sen flankkausyksikön kimppuun hyökkäämistä fast cavalryllaan tai jopa niillä sudsituilla viden ritarin yksiköillä.

Ritarien Ld tulee todella vahvaksi ominaisuudeksi, kun soppaan heitetään pari empaattista paladiinia, joista toinen BSB. Tällöin on tuloksena kolme figua (onhan armeijassa myös kenu), jotka levittävät Ld:tä 12" säteelle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”