"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

sotussa on aina paljon kävijöitä, mutta lähes kelläkään ei ole avataria (sitä pientä kuvaa vastauksiesi vieressä)
miksi näin?
onko kyseessä laiskuus...sopivan kuvan puuttuvuus?

(olen tehnyt tälläisen ennenkin ja siitä oli hyötyä monille siis teempä uuden)

edit: tässä linkki niin osaatte kaikki laittaa: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=27239
Viimeksi muokannut Naldor, Ma 24.01.2005 18:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Glory, Honor & Victory over Death"
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

mä en osaa. oon yrittäny mut en osannu.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

ongelmana luulisin olevan juuri sopivan kuvan löytäminen....itsekkin olen huomannut että monilla ei ole avataria ....
big or small,we loot it all.hmph..
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Kykenemättömyyden lisäksi luulisin syyn löytyvän siitä, että monet eivät halua avataria. Tämän ymmärrän hyvin, itsekin tuen avataria vain siksi, että se helpottaa eri kirjoittajien tunnistamista foorumilla.
Gere curam mei finis.
gawd

vielä helpompaa tunnistaminen olisi jos jokaisella "peliporukalla" olisi oma tunnus ja kaikki sen porukan jäsenet käyttäisivät sitä....
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

gawd kirjoitti:vielä helpompaa tunnistaminen olisi jos jokaisella "peliporukalla" olisi oma tunnus ja kaikki sen porukan jäsenet käyttäisivät sitä....
Mitens tämä helpottaisi tunnistamista kun monella tyypiillä olisi sama avatar?
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
gawd

no tietäisi mihin se kuuluu ja äkkiä ne oppis ne porukoiden jäsenet ulkoa...tosin se veisi aikaa ...ja silleen
Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

kokeilkaa ehdottaa tuota weekkikselle tai jollekin modelle, jolleivat herrat ole jo lukeneet tätä..

voihan olla että jotku ei osaa laittaa avataria, tai sitten laiskuus painaa, tai sopivaa ei löydy, minusta kumminkin sellainen kannattaa hankkia koska se auttaa tunnistamaan eri kirjoittajia..
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

Minulla ei ole avataria, koska en ole löytänyt mitään hyvää kuvaa. Mutta luulisin, että avaritattomuus johtuu suurilta osin osaamattomuudesta. En tosin edes jaksa kuvitella miltä foorumi näyttäisi, kun kaikilla olisi toinen toistaan värikkäämpiä avatareja.
Ja mitä tuohon sama avatar koko peliporukalla juttuun tulee, niin mitä hyötyä siitä olisi? Onhan se hienoa että kaikki tietävät, että mää pelaan ton kanssa ja niin edelleen mutta...
"Chaos is the only true answer"
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Itsellä tuon avatarin puuttuminen menee laiskuuden ja sen ajatuksen, että "kyllä sitä pärjää ilmankin" piikkiin.
Mutta ehkäpä pistän sellaisen jos jaksan piirustella tai viimeistään siinä vaiheessa kun kuvailen tuota snotling hordeani niin nappasen tuon warbossini naaman avatariksi.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

yksi sivu, jolta löytyy ihan komeita 80x80 avatareita, jost olen itsekin omani hankkinut,on:
http://hometown.aol.de/novaspes/page*.html

*= 1-17 numerot. avatarit on ihan komeita, kunhan ette tätä minun avaa ota.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Hassua, tässäkin ketjussa on enemmän sääntöjenvastaisia avatareja kuin sääntöjen mukaisia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Miten niin?? mielestäni kaikki avatarit ovat sallittuja, koska eivät modesedät ole niitä ruvenneet sörkkimään.
gawd

mitä tarkoitat sääntöjen vastaisilla avatareilla?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Tuolla asiaa muunmuassa luvattomista avatareista.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=27239
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Thelacan kirjoitti: No mikäs siinä, ainahan sauna tekee poikaa. Myös sitten hyvä saunaseura takaa, että paljon saunaolutta tulee vedettyä ja saa kuulla huimia tarinoita taisteluista ja muista. Myöskin peniskateutta voisi esiintyä...
:D *REPS* :D

Mutta itse asiaan...
Itselläni on ollut vähän väliä erilaisia avataria mutta taas olisi suunnitteilla uusi...pitäisi vain jaksaa vääkästää.
Eli siis oma tämän hetkinen avatarin puute johtuu ihan vain laiskuudesta. Veikkaampa että myös monella muulla.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Nyt takaisin topiciin.. Eli itselläni ei ole avataria seuraavasta syystä:
Jos satun löytämään jonkun hyvän kuvan ja pistän sen avatariksi, kaikki on aivan niin kuin pitääkin, paitsi että se pirulainen! GRRR! ei näy. Sepäs ryhtyi kyrpimään oikein urakalla ja lopulta lakkasin yrittämästä. Nyt voisi tietty kokeilla sen vihoviimeisen kerran, sitten se on out, finito, slut, end, loppu. Ei enää avataria minulle.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
tneva82

Re: Avatarittomuus?

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Naldor kirjoitti:miksi näin?
Miksi pitäisi? Mitä hyötyä siitä on? Ei mitään.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

Muistaakseni tonne druchii.nettiin tuli noottia isoilta pelifirmoilta kun oli porukalla warcraft ja baldur's gate ym. avatareja. tulipahan mieleen.

Itselläni ei ole edes omaa konetta niin hankala käydä säätämään jotain. olisihan se ihan hyvä muuten.
Zekta

Re: Avatarittomuus?

Viesti Kirjoittaja Zekta »

tneva82 kirjoitti:
Naldor kirjoitti:miksi näin?
Miksi pitäisi? Mitä hyötyä siitä on? Ei mitään.
Hyötyhän olisi siinä että muistaisi henkilön paremmin jos jokaisella on oma avatarinsa. En ainakaan jaksa muistaa ihmisiä joilla ei ole avataria, mutta ne ihmiset muistaa hyvin joilla se taas löytyy.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”