"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Beastlorrdin konvaaminen.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
TheBerzerker

Beastlorrdin konvaaminen.

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Elis tässä olisi hahmotelmaa tulevasta Beastlordistani:
-Vasen kirves leikataan pois ja käteen beast spruesta kilpi
-mahd. toinen kirveskin pois ja tilalle keihäs

-tai jos olen laiska otan beastien chariotin Gorin se kun on suht ilkeän näköinen DE pään ja great wepan kanssa

-ideoita?
(PS.myös hullut ideat otetaan vastaan)
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

mites tää delffi pää sitten sopisi sille beastille... äsken mietin miltä se näyttäisi enkä ole enää varma toimisiko mutta kyllä tolla laillakin voi hienon saada....?

upsss...en tajunnut että sen voi käteenkin laittaa siinä se kyllä on hyvä mutta itse figun päänä tuskin....
Viimeksi muokannut gawd, Ma 24.01.2005 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
big or small,we loot it all.hmph..
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

gawd kirjoitti:mites tää delffi pää sitten sopisi sille beastille... äsken mietin miltä se näyttäisi enkä ole enää varma toimisiko mutta kyllä tolla laillakin voi hienon saada....?
Dark elffin pää sopii kyseisen hepun käteen erinomaisesti :D

Itse ehdottaisin juurikin Chariotin Bestigoria tai sitten jotain vitosedikan beastlordia - great weaponin haluat jokatapauksessa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Massi

Viesti Kirjoittaja Massi »

Laita toiseen käteen nippu päitä, että se oikeen esittelis niitä... toiseen käteen semmonen järjettömän kokoinen kirves.. sitten vielä kauhean iso maha GS:stä.. Otat normaalin beast pakkauksen jonku hienon modellin.. Siitä vaan yrittämään.. :)
On helpompaa löytää perille, kun tietää minne on menossa.

-Nalle Puh
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”