Night Gobbo... Miljoonan alku.
Night Gobbo... Miljoonan alku.
Elikkäs tässä olisi O&C armyni runsas ja ylitsevirtaava alku. Värit ovat melko leikkisiä ja niistä muodostuu rykmentin kokoisia karnevaaleja.
Etu kuva
Taka kuva.
Etu kuva
Taka kuva.
Viimeksi muokannut zamppu, Ti 25.01.2005 12:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
Uh tähän ei voi sanoa muuta kuin Wheeeee... (kuten Doomdiverit tykkäsivät kirjoitella...)
Elikkä aivan loistava maalaus: Kilven kohokuva on maalattu todella iskevästi ja iho sekä vaatteet ovat mukavan tasaista ja hyvää työtä... se violetti töppönen on kyllä onnistunut paremmin, kuin hupun violetti alue, johon olisin itse maalaillut myös tuota keskikohtaa hiukan vaalemmaksi nukyisen lähes mustan sijaan...
Metallit näyttävät ainakin kilven ja keihään näkyvän osan kohdalta hiukan raidallisilta, mutta ei häiritsevissä määrin.
Mutta yksi asia tässä häiritsee ja se on nuo "kaksois"rystyset, eli et ole poistanut valujälkiä gobbon keihäs käden sormista...
Ja muuten tuo linkkisi ei toimi tuohon taka kuvaan...vaan tämä toimii
Yrska
Elikkä aivan loistava maalaus: Kilven kohokuva on maalattu todella iskevästi ja iho sekä vaatteet ovat mukavan tasaista ja hyvää työtä... se violetti töppönen on kyllä onnistunut paremmin, kuin hupun violetti alue, johon olisin itse maalaillut myös tuota keskikohtaa hiukan vaalemmaksi nukyisen lähes mustan sijaan...
Metallit näyttävät ainakin kilven ja keihään näkyvän osan kohdalta hiukan raidallisilta, mutta ei häiritsevissä määrin.
Mutta yksi asia tässä häiritsee ja se on nuo "kaksois"rystyset, eli et ole poistanut valujälkiä gobbon keihäs käden sormista...
Ja muuten tuo linkkisi ei toimi tuohon taka kuvaan...vaan tämä toimii
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
hyvältä näyttää. kilven kuu oli mainio. tosin en tykännyt mm. keihään varren tasaisuudesta ja tasaisesta väristä, itse olisin ihon maalannut enemmänkin harmaanvihreällä ja silmät valkoisella. base oli ihan normityylikäs, mutta en saanut siitä oikein sitä gobliinitunnelmaa (mikälie onkaan).
hyvä että välillä tulee muitakin kun mustia nightgobboja.
<3
hyvä että välillä tulee muitakin kun mustia nightgobboja.
<3
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Aivan mahtava. Iho oli mahtava. Alustan hiekotus oli mahtava. Kilpi oli mahtava. Koko figu oli mahtava.
Itse en varsinaisesti pidä kirjavista väreistä (En sillä että ne olisivat huonosti maalattu) vaan suosin perus mustaa yö goboille.
Jos joskus saat kokonaisen yksikön maalattua tuolla lailla, niin se on kyllä nähtävä.
Itse en varsinaisesti pidä kirjavista väreistä (En sillä että ne olisivat huonosti maalattu) vaan suosin perus mustaa yö goboille.
Jos joskus saat kokonaisen yksikön maalattua tuolla lailla, niin se on kyllä nähtävä.
juma meitä ammutaan...
-
Goblinisti
- Viesti:
Komeahan tuo on, kuten muut ovat sanoneet. Jos 3 pisteen rivigobboja jaksat tuollaiseksi maalata vaadittavan määrän niin saat tunnustukseni.
Metallista en saanut kokonaiskuvaa kun keihäs ei mahtunu kuvaan mukaan, mutta kilven metalli oli oikeastaan juuri sopiva tuohon karnevaalitunnelmaan. Itse olisin saattanut käyttää punaista violetin tilalla luodakseni enemmän karnevaalimeininkiä, mutta hyvin tuo kelpaa tuollaisenaan.
Metallista en saanut kokonaiskuvaa kun keihäs ei mahtunu kuvaan mukaan, mutta kilven metalli oli oikeastaan juuri sopiva tuohon karnevaalitunnelmaan. Itse olisin saattanut käyttää punaista violetin tilalla luodakseni enemmän karnevaalimeininkiä, mutta hyvin tuo kelpaa tuollaisenaan.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...