"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eka konvertoitu nurglemies maaleissa.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
JarLoz
Viesti:

Eka konvertoitu nurglemies maaleissa.

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Elikkäs, kyseessä on siis tietenkin irkissä paljon liputtamani Nurglelegioonan ensimmäinen maalattu figu. Kyseessä on standard bearer plaguebearer-yksiköstä.

Komea turpavärkki
Lisää kuvia

Kuten huomaatte, figu ei ole GW:n metallinen plaguebearer, vaan kyseessä on oma viritelmäni. Hepulla on zombien jalat, vartalo ja kädet, ja silvottu goblinin pää. Tämän rangan päälle olen sitten viritellyt suuria määriä greenstuffia, lähinnä päähän ja vatsaan. Stanukkaan liimasin gobbolippun johon iskin pari zombiepäätä ja kehittelin green stuffista nurgleikonin.

Maalaus oli melko peruskamaa. Tämä on toinen figu johon koskaan olen yrittänyt tosissani layerointia. Ihoon ja silmään olen erityisen tyytyväinen.

Haluaisin kuulla mielipiteitä sekä konversiosta, että maalauksesta. Myös maalausvinkkejä saa antaa, noita kun on tulossa aikamoinen läjä lisää, ja nämä figut kun haluaisi niin hienoiksi kuin mahdollista. Muistakaa silti että tämä on "pelifigu", ja olen aloittelija layeroinnissa. (Blendeiksi noita ei voi sanoa)

Ai niin, tämä on myöskin ensimmäinen figu jonka kuvan laitan nettiin. Mielestäni ihan onnistuneita kuvia.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Muuten menisi täydestä, mutta vatsan seutu kaipaa jotain tekstuuria. Yksi reikä josta roikkuu yksi suoli ei oikein riitä.

Nyt tuo näyttää Tautimiehen sijaan vähän Räkämieheltä. :)
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

no joo onhan se aika tylsä tuo yhden reikänsä kanssa mutta kyllä tuokin varsin hieno mutta siitä vaan puuttuu jotain....
big or small,we loot it all.hmph..
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Muuten aivan mainio, mutta itse laittaisin vielä vähän paiseita ym.
raastin raastaa ja ryystää
Gnihtis

Viesti Kirjoittaja Gnihtis »

enemmän törkyä pintaan niin kyllä se alkaa figulta näyttää!
Vois ostaa Helffejä, tai VC:tä halvalla jos mahdollistä.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Juuh. Kiitoksia kommenteista. :)

Olen samaa mieltä että massu näyttää vähän turhankin silkoiselta, mutta toisaalta, en kyllä hirveästi tykkää semmoisesta Great Unclean One-tasoisesta paiseisuudesta. Mielestäni figun selkäpuoli onnistui maalauksen tasolta paremmin, jotain tälläistä tyyliä koetinkin hakea.

Plus, paiseiden tekeminen on helvetin turhauttavaa. :D
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Joo jonkinlaista tekstuuria olisi koko nappiin hyvä saada. Nyt näyttää lihavalta limalta sukelluspuvussa. :D Suolia lisää mahasta tulemaan ja rypyläistä pintaa enemmän. Yritä saada tuo tasaisuuden tunne pois seuraavasta. Pelikäyttöön kun nuo menevät, suosittelisin lisäkontrastia ihoon. Silmä näyttää kivalta kyllä ja muutenkin varmasti pelikäyttöön hyvin kelpaava.

-Hukka
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Joo, kyllä tuo on ihan hieno, mutta se tekstuurin puute pilaa figun. Pari suolta lisää roikkumaan mahasta ja pari paisetta ja haavaa sinne tänne. Tällä hetkellä se näyttää aivan liian tasaiselta. Maalaus näyttää mielestäni ihan hyvältä.

[OT]Jotenkin tuo neloskuva näyttää minusta irstaalta, eikö teistä?[/OT]
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Epäilin vähän kun kuulin että blendailet silmää punaisesta ketlaiseen. Ihan hienoltahan tuo näyttää.
Voisit tosin ehkä hakea vähän sellasta gem-lookkia.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Hmm, itse en rehellisesti sanottuna pitänyt. Olihan siinä tietenkin nähty vaivaa, siitä plussaa, mutta jotenkin se ei iskenyt. Ensiksikin kädet liittyvät ruumiiseen jotenkin oudosti, käyttäisin enemmän greenstuffia liitokseen, että tulisi sellaiset pallo-olkapäät. Ei-pitäminen voi johtua myös siitä, että pidän GW:n omista Plaguebearereista, mutta ihan hyvää jälkeä :)
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Hienohan tuosta on tullut, kun sait sen maaleihinkin. Jostain syystä vain yhä useampi ja useampi kuva on minulle liian tumma. Onkohan näkö kunnossa...? ;) Maalaus näyttää onnistuneelta ja silmä on hieno. Tuo yksi pursuava suoli näyttää tuossa hieman orvolta, mutta täytyy myöntää etten itsekään tuollaisesta oksennustörkysuolipaisenäppylähuuliherpesfinnisäädöstä tykkää, mutta ehkä kuitenkin joku hassu paise sinne jonnekin. Banneri oli kanssa hieno. Eipä tässä muuta. Sitten vaan koko joukko maaleihin, kun meikäläiselläkin on jo viisi porsasta maaleissa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Paiseita voisit laittaa, mutta laita vaan muutama jos et pidä niistä. Ja niiden tekeminen muuten valmiiksi kovettuneen gs:n päälle ei ole kovin hakala juttu. Mielestäni tuo on ihan hyvä alku ja kokeilu, mutta tuosta voisi kehittaa vielä aika paljon.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Näyttää kyrvältä toi suolenpätkä, esim siinä sivukuvassa =D
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”