Minulla on edelleen hieno avatari valmiina, mutta kun on se 6kb rajoitus, enkä jaksa omaani niin pieneksi säätää, jää kyseinen kuva pölyttymään photo bucketiin kenties ikuisiksi ajoiksi. Eli laiskuus on syynä.
Mutta voinhan toki kuvailla kuvan! Siinä on se jostain Dark Angelien lipusta otettu kuoleman enkeli jolla on Viikate kädessä, rajattuna siten, että näkyy sen enkelin naama ja sitten se Viikate. Muistaakseni. Nyt epäilemättä kaikki voivat visualisoida mielessään minulle avatarin ja muistavat minut ikuisiksi ajoiksi, tai ainakin niin kauaksi aikaa kuin se kuva siellä photo bucketissa pölyttyy.
Mutta voinhan toki kuvailla kuvan! Siinä on se jostain Dark Angelien lipusta otettu kuoleman enkeli jolla on Viikate kädessä, rajattuna siten, että näkyy sen enkelin naama ja sitten se Viikate. Muistaakseni. Nyt epäilemättä kaikki voivat visualisoida mielessään minulle avatarin ja muistavat minut ikuisiksi ajoiksi, tai ainakin niin kauaksi aikaa kuin se kuva siellä photo bucketissa pölyttyy.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Ennemminkin olisi kiva kuulla syitä sille, miksi niitä avatareja ylipäätään on. Onhan ne kivoja ja silleen, mutta ei niillä edukseen erotuta, päinvastoin korkeintaan, jos on huonosti kuvansa valinnut. Tekstin perusteella ne hyvät kirjoittelijat joukosta erottuvat, eivät minkään (usein vielä mitäänsanomattoman) kuvan perusteella.
Mutta ovathan ne avatarit ihan kivoja ja pitäähän sellainen nyt olla, kun kerran siihen on mahdollisuus. Vähän sama kuin allekirjoituksen kanssa täällä. :)
Mutta ovathan ne avatarit ihan kivoja ja pitäähän sellainen nyt olla, kun kerran siihen on mahdollisuus. Vähän sama kuin allekirjoituksen kanssa täällä. :)
What can change the nature of a man?
juu, uskoisin että suurin osaa tekeekin näin, ei sitä oikean kokoista kuvaa muuten löydä
, jollakin se kannattaa pienentää, itse muistaakseni käytin Mihov Image Resizeriä
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
No itse ainakin muodostan tiedostamattani kuvaa foorumin käyttäjistä. Tyhmät avatarit jäävät helposti mieleen ja voi tulla ajatuksia: "tuommoisen avatarin omaavalta käyttäjältä tuskin irtoaa mitään viistasta juttua" ja muuta vastaavaa. Parempi on muodostaa käsitys jutun viisaudesta itse jutun perusteella eikä avatarin.
Ja mulla syy kuvan puuttumiseen on laiskuus...
Ja mulla syy kuvan puuttumiseen on laiskuus...
henkilökohtaisesti avatarille en näe mitään muuta ku haittaa.. tyhmät avatarit ärsyttävät ja osaltaan myös antavat tietynlaisen kuvan ihmisestä (en nyt rupea sormella osoittelemaan ketään). Enkä myöskään näy siinä tapauksessa muuta kuin haittaa että jos jollain sattuu olee hitaampi yhteys niin se lataa sitä sivua kauemmin.. itselläni on kyllä adsl mutta voi sitä muitakin välillä ajatella..
Ja itselläni on kumminkin sen verran hyvä muisti että kyllä sitä ihan nimen mukaan katsoo..
Ja itselläni on kumminkin sen verran hyvä muisti että kyllä sitä ihan nimen mukaan katsoo..
Itselläni on se ongelma, etten tahdo muistaa käyttäjiä nimimerkin perusteella, vaan juurikin avatarin. Jos avatar on hyvällä maulla valittu, niin ei minusta sen käyttämisessä ole mitään pahaa. Kirjoituksista ne mielikuvat tulevat, eivät kuvista tai nimimerkeistä. Tai niin ainakin pitäisi olla.
Eikä avatarien lataaminen hidasta paljoakaan sivun latautumista (tiedän kyllä, kulutin aiemmin viikossa tuntitolkulla aikaa sotavasarassa hitaalla modeemilla surffaillen, enkä koskaan ollut katkera niiden käytöstä), koska ne ovat pieniä, eikä yhdelle sivulle mahdu kuin korkeintaan 15 viestiä, eli 15 avataria. Nuo ylä- ja alalaidan mainoksetkin latautuvat hitaammin.
Minulla on avatarina itse joskus muinoin tuhertamani kuva, tai osa siitä, koska halusin että kenelläkään ei ole ainakaan samanlaista, ja tahdoin muutenkin jäädä muiden mieliin paremmin, kuin pelkällä aneemisella nimimerkillä. Toivottavasti kenellekään ei ole tullut siitä henkisiä vammoja tai edes ajatusta, ettei tuo voi sanoa mitään viisasta.
Niin, sanonko minä yleensäkään mitään viisasta..? Voi ei....
Eikä avatarien lataaminen hidasta paljoakaan sivun latautumista (tiedän kyllä, kulutin aiemmin viikossa tuntitolkulla aikaa sotavasarassa hitaalla modeemilla surffaillen, enkä koskaan ollut katkera niiden käytöstä), koska ne ovat pieniä, eikä yhdelle sivulle mahdu kuin korkeintaan 15 viestiä, eli 15 avataria. Nuo ylä- ja alalaidan mainoksetkin latautuvat hitaammin.
Minulla on avatarina itse joskus muinoin tuhertamani kuva, tai osa siitä, koska halusin että kenelläkään ei ole ainakaan samanlaista, ja tahdoin muutenkin jäädä muiden mieliin paremmin, kuin pelkällä aneemisella nimimerkillä. Toivottavasti kenellekään ei ole tullut siitä henkisiä vammoja tai edes ajatusta, ettei tuo voi sanoa mitään viisasta.
Niin, sanonko minä yleensäkään mitään viisasta..? Voi ei....
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
-
Murmelimies
- DJ_Silverpig
Olethan muistanut muuntaa kuvasi jpg. -muotoon, pienentää kokoa ihan huimasti, toiseksi tuo 80x80pixin kokoinen jpg kuva pitäisi olla paljon 6kb pienempi!Viikate kirjoitti:Minulla on edelleen hieno avatari valmiina, mutta kun on se 6kb rajoitus, enkä jaksa omaani niin pieneksi säätää, jää kyseinen kuva pölyttymään photo bucketiin kenties ikuisiksi ajoiksi. Eli laiskuus on syynä.
Omasta avataristani sen verran, että... No, mitäs siitä nyt sanoisi... Se... On... POSSU!
- Hopeapossu
Possu
- Blackguard
- The Captain
- Valvoja
Kuvasi muuten on 80 * 81 pikseliä iso, eli aivan liian suuri tälle foorumille. Poista heti se ylimääräinen pikseli, tai saat elinikäisen bannin kaikille maailman foorumeille, ja vielä kolmanteen sukupolveen kaikille jälkeläisillesikin!JMM kirjoitti:Mun avatar on GW:n nettisivuilta... Sitten pienensin sitä paintilla ja laitoin nettiin ImageShackin avulla. Se on kätevä tapa...
(Miten niin nipottamista?)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
ZZzzzzZzzzzZZ! Ok...The Captain kirjoitti:Kuvasi muuten on 80 * 81 pikseliä iso, eli aivan liian suuri tälle foorumille. Poista heti se ylimääräinen pikseli, tai saat elinikäisen bannin kaikille maailman foorumeille, ja vielä kolmanteen sukupolveen kaikille jälkeläisillesikin!JMM kirjoitti:Mun avatar on GW:n nettisivuilta... Sitten pienensin sitä paintilla ja laitoin nettiin ImageShackin avulla. Se on kätevä tapa...
(Miten niin nipottamista?)
Viimeksi muokannut JmM, To 27.01.2005 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatarini ja nickini ovat sama henkilö... että repikääpäs siitä
Onko se muuten liian iso?
Otin sen joltakin "Avatars" sivulta jossa sanottiin että "You can freely take any of these avatars and use it on any forums you wish"...
Onko aivojen syönti jo viimeinkin loppunut?! Toivottavasti on... olen kyllästynyt siihen.
Otin sen joltakin "Avatars" sivulta jossa sanottiin että "You can freely take any of these avatars and use it on any forums you wish"...
Onko aivojen syönti jo viimeinkin loppunut?! Toivottavasti on... olen kyllästynyt siihen.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Itse hankin avatarin ihan äskettäin. Se on Medivh, siksi koska pelaan W3.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
- Henri Ketonen
Re: Avatarittomuus?
Ihmiset voivat muistaa minut joko nimeltä, Henrinä, tai Avatarilta jonakin perseenä tai vastaavana. Helppo valinta.Naldor kirjoitti:onko kyseessä laiskuus...sopivan kuvan puuttuvuus?
zqmfgb