"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
fitzy

Viesti Kirjoittaja fitzy »

minäkin olin kerran onnellinen... Eli mulla oli avatari ja se toimi hyvin ja sitten tuli joulu... Ja päätin laittaa joulu avatarin... Ja joulu meni, poistin avatarin ja olisin laittanu sen vanhan mutta se ei toimitkaan enää.
Viikate
Sotavasaran WH40k-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Viikate »

Minulla on edelleen hieno avatari valmiina, mutta kun on se 6kb rajoitus, enkä jaksa omaani niin pieneksi säätää, jää kyseinen kuva pölyttymään photo bucketiin kenties ikuisiksi ajoiksi. Eli laiskuus on syynä.

Mutta voinhan toki kuvailla kuvan! Siinä on se jostain Dark Angelien lipusta otettu kuoleman enkeli jolla on Viikate kädessä, rajattuna siten, että näkyy sen enkelin naama ja sitten se Viikate. Muistaakseni. Nyt epäilemättä kaikki voivat visualisoida mielessään minulle avatarin ja muistavat minut ikuisiksi ajoiksi, tai ainakin niin kauaksi aikaa kuin se kuva siellä photo bucketissa pölyttyy.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
neon

Viesti Kirjoittaja neon »

Ennemminkin olisi kiva kuulla syitä sille, miksi niitä avatareja ylipäätään on. Onhan ne kivoja ja silleen, mutta ei niillä edukseen erotuta, päinvastoin korkeintaan, jos on huonosti kuvansa valinnut. Tekstin perusteella ne hyvät kirjoittelijat joukosta erottuvat, eivät minkään (usein vielä mitäänsanomattoman) kuvan perusteella.

Mutta ovathan ne avatarit ihan kivoja ja pitäähän sellainen nyt olla, kun kerran siihen on mahdollisuus. Vähän sama kuin allekirjoituksen kanssa täällä. :)
What can change the nature of a man?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Mulla on lähinnä tuo sopivan löytäminen, ja jos löydän sopivan se onkin liian iso jotta se sopisi noihin avatarin mittoihin, mutta voikos sitä pienentää jossain toimisiko näin?? eli pienentäisi jossain kuvankäsittely ohjelmassa sen määrrättyihin mittoihin ja sitten pistäisi sen tuohon??
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

juu, uskoisin että suurin osaa tekeekin näin, ei sitä oikean kokoista kuvaa muuten löydä :), jollakin se kannattaa pienentää, itse muistaakseni käytin Mihov Image Resizeriä
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No itse ainakin muodostan tiedostamattani kuvaa foorumin käyttäjistä. Tyhmät avatarit jäävät helposti mieleen ja voi tulla ajatuksia: "tuommoisen avatarin omaavalta käyttäjältä tuskin irtoaa mitään viistasta juttua" ja muuta vastaavaa. Parempi on muodostaa käsitys jutun viisaudesta itse jutun perusteella eikä avatarin.

Ja mulla syy kuvan puuttumiseen on laiskuus...
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

henkilökohtaisesti avatarille en näe mitään muuta ku haittaa.. tyhmät avatarit ärsyttävät ja osaltaan myös antavat tietynlaisen kuvan ihmisestä (en nyt rupea sormella osoittelemaan ketään). Enkä myöskään näy siinä tapauksessa muuta kuin haittaa että jos jollain sattuu olee hitaampi yhteys niin se lataa sitä sivua kauemmin.. itselläni on kyllä adsl mutta voi sitä muitakin välillä ajatella..

Ja itselläni on kumminkin sen verran hyvä muisti että kyllä sitä ihan nimen mukaan katsoo..
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Itselläni on se ongelma, etten tahdo muistaa käyttäjiä nimimerkin perusteella, vaan juurikin avatarin. Jos avatar on hyvällä maulla valittu, niin ei minusta sen käyttämisessä ole mitään pahaa. Kirjoituksista ne mielikuvat tulevat, eivät kuvista tai nimimerkeistä. Tai niin ainakin pitäisi olla.

Eikä avatarien lataaminen hidasta paljoakaan sivun latautumista (tiedän kyllä, kulutin aiemmin viikossa tuntitolkulla aikaa sotavasarassa hitaalla modeemilla surffaillen, enkä koskaan ollut katkera niiden käytöstä), koska ne ovat pieniä, eikä yhdelle sivulle mahdu kuin korkeintaan 15 viestiä, eli 15 avataria. Nuo ylä- ja alalaidan mainoksetkin latautuvat hitaammin.

Minulla on avatarina itse joskus muinoin tuhertamani kuva, tai osa siitä, koska halusin että kenelläkään ei ole ainakaan samanlaista, ja tahdoin muutenkin jäädä muiden mieliin paremmin, kuin pelkällä aneemisella nimimerkillä. Toivottavasti kenellekään ei ole tullut siitä henkisiä vammoja tai edes ajatusta, ettei tuo voi sanoa mitään viisasta. :)
Niin, sanonko minä yleensäkään mitään viisasta..? Voi ei....
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

Minulla kävi tuuri kun löysin avatarin joka sopii erikoiseen nimeeni kuin nenä päähän (murmeli joka tähtää singolla sopii warhammer aiheeseen, eikö ?) .
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Viikate kirjoitti:Minulla on edelleen hieno avatari valmiina, mutta kun on se 6kb rajoitus, enkä jaksa omaani niin pieneksi säätää, jää kyseinen kuva pölyttymään photo bucketiin kenties ikuisiksi ajoiksi. Eli laiskuus on syynä.
Olethan muistanut muuntaa kuvasi jpg. -muotoon, pienentää kokoa ihan huimasti, toiseksi tuo 80x80pixin kokoinen jpg kuva pitäisi olla paljon 6kb pienempi!

Omasta avataristani sen verran, että... No, mitäs siitä nyt sanoisi... Se... On... POSSU! :)

- Hopeapossu
Possu
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Avani on Eläkeläiset yhtyeen porokuva. Olen kiinytnyt bändiin, ja tuo poro on juuri sopiva avakseni. Se miten se liittyy nickiini on arvoitus ;)
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Mun avatar on GW:n nettisivuilta... Sitten pienensin sitä paintilla ja laitoin nettiin ImageShackin avulla. Se on kätevä tapa...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

JMM kirjoitti:Mun avatar on GW:n nettisivuilta... Sitten pienensin sitä paintilla ja laitoin nettiin ImageShackin avulla. Se on kätevä tapa...
Kuvasi muuten on 80 * 81 pikseliä iso, eli aivan liian suuri tälle foorumille. Poista heti se ylimääräinen pikseli, tai saat elinikäisen bannin kaikille maailman foorumeille, ja vielä kolmanteen sukupolveen kaikille jälkeläisillesikin!

(Miten niin nipottamista?)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

The Captain kirjoitti:
JMM kirjoitti:Mun avatar on GW:n nettisivuilta... Sitten pienensin sitä paintilla ja laitoin nettiin ImageShackin avulla. Se on kätevä tapa...
Kuvasi muuten on 80 * 81 pikseliä iso, eli aivan liian suuri tälle foorumille. Poista heti se ylimääräinen pikseli, tai saat elinikäisen bannin kaikille maailman foorumeille, ja vielä kolmanteen sukupolveen kaikille jälkeläisillesikin!

(Miten niin nipottamista?)
ZZzzzzZzzzzZZ! Ok... :D
Viimeksi muokannut JmM, To 27.01.2005 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

tollo. Tuskin tuo edes tarvitsee selostusta.

Mutta itse en pidä avataria koska en ole siitä mittän iloa löytänyt itselleni, helpompi spämmiä kaikki alueet tukkoon, kun ei ole avataria josta tunnistaa. ;-) Mutta osa syynä on myös yksi perisynneistä; Laiskuus
Nomen Est Omen
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Avatarini ja nickini ovat sama henkilö... että repikääpäs siitä :) Onko se muuten liian iso?

Otin sen joltakin "Avatars" sivulta jossa sanottiin että "You can freely take any of these avatars and use it on any forums you wish"...

Onko aivojen syönti jo viimeinkin loppunut?! Toivottavasti on... olen kyllästynyt siihen.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Itse hankin avatarin ihan äskettäin. Se on Medivh, siksi koska pelaan W3.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
IVIaster

Viesti Kirjoittaja IVIaster »

Minullakin oli avatari. Se oli GW:n vanhoilta sivuilta joten nyt täytyy löytää uusi.
Henri Ketonen

Re: Avatarittomuus?

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Naldor kirjoitti:onko kyseessä laiskuus...sopivan kuvan puuttuvuus?
Ihmiset voivat muistaa minut joko nimeltä, Henrinä, tai Avatarilta jonakin perseenä tai vastaavana. Helppo valinta.
zqmfgb
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

IVIaster kirjoitti:Minullakin oli avatari. Se oli GW:n vanhoilta sivuilta joten nyt täytyy löytää uusi.
Parasta löytääkkin nopeasti, koska nykyinen avatarisi rikkoo sääntöjä.
Oikeudet katoavat alta aikayksikön. Mikä niiden sääntöjen lukemisessa on niin vaikeeta?
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”