"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: pari uutta maastonpalaa (BfM)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
jullevi
Valvoja

40k: pari uutta maastonpalaa (BfM)

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Lisäksi pari aikaisemmin näyttämääni maastonkappaletta uudelleenbeissattuna.

Kuvat

Elikkäs tuossa on kolme viidestä Battle for Macragge-lootassa tulevista crashed shuttlen paloista. Paloille on tehty beissit balsasta. Palojen ja alustan välinen "sauma" on yritetty häivyttää askartelumassalla ja hiekalla. Lopuksi ne on pikaisesti maalattu ja alustaan on liimattu pari göntsää ruohoa. Kahdesta jäljelläolevasta isommalle olen tehnyt jo alustan, mutta ohjaamonromua en ole jaksanut vielä pohtia - se kun ei toimi ihan sellaisenaan.

Barrikaadit, Fuel Dumpin ja Lotr-terrainpäkistä kasatun raunion olen näyttänyt ennenkin, mutta lisäsin niiden alustaan hiljattain ruohoa ja nyt ne näyttävät mielestäni paremmilta (mitä nyt fuel dumppiin oli näköjään kertynyt pölyä jota en kuvatessani huomannut). Raunio on alunperin suunniteltu fabakäyttöön, mutta nakkasin kuitenkin samaan galleriaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kid Loco

Viesti Kirjoittaja Kid Loco »

Tyylikkäitä, hyvin maalattuja ja toteutettuja peruspiissejä.

Selkeitä; eivät liian täyteen ahdettuja kaikennäköistä ja -kokoista ylimääräistä rekvisiittaa.
Nurmipora
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nurmipora »

Hienoa maastoa. En osaa nillittää kyllä mistään . HIENOJA!
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Vau. Tosi hienoa maastoa. Oletko muuten ihan itse rakentanut nuo rauniot?
Hemuli

Viesti Kirjoittaja Hemuli »

Yksinkertaisesti hienoja! Pidin erityisesti noista crashed shuttlen paloista
purple

Viesti Kirjoittaja purple »

muhun eniten kiinnitti huomiota nuo LOTR rauniot, upeita olivat. suurin vaikutus noissa raketin osissa oli ehkä se että ne oli aika sulavasti basetettu.
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Hienoja ovat. Millä väreillä maalasit hiekan?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Mika kirjoitti:Hienoja ovat. Millä väreillä maalasit hiekan?
Pari ekaa kuivaharjausta suoritin eri sekoituksilla kolmesta reilu puolen litran purnukasta mustaa, ruskeaa (about dark fleshin sävyinen) ja valkoista. Viimeisenä on kuivaharjattu game colourin bleached bonella. Itse asiassa vain pohjamaalissa taitaa olla mustaa (about 1:1 ruskean kanssa), korostukset on ruskean ja valkoisen sekoituksia, lisäten valkoisen osuutta aina seuraavaan kerrokseen.
JMM kirjoitti: Vau. Tosi hienoa maastoa. Oletko muuten ihan itse rakentanut nuo rauniot?
Kyllä ja ei. Rauniot ovat periaatteessa valmiita (Lotrin aloituslootasta/terrainpäkistä), mutta muokkasin niiitä ns. leikkaa-liitä -metodilla. Alusta (balsaa) on itse tehty.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Tasaisen hyvä laatu jatkuu edelleen. Pisteet kotiin.
Muutama pieni paranteluehdotus: lisää metalleihin muutamat smoke-layerit, samoin myös raunioihin hieman likaisuutta. Lisäksi ruohojen maalaaminen hieman ruskehtavimmiksi paikoin antaisi hieman lisäeloa yleiskuvaan.

Erittäin näppäriä maastonpalasia, mukavasti neutraaleita, ja sopivat luultavasti melkein jokaiseen scenaarioon.

-Mae
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Vois olla jotain freehandeja tai transfereita tossa sukkulassa. Nyt se on vähän tylsän näköinen.
Ottaen huomioon, että kyse on kuitenkin maastosta, niin nuo on todella hienoja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”