Hinnat nousevat
Edellisella sivulla ilmoitettiin sivusto, mistä saa kurssit http://www.xe.com tai sitten http://www.bof.fi
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Itse asiassa Andy vihjail tuolla GW:ssä, että olis boksienkin hinnat taas nousemassa...
Batallioneja patisteli ostamaan kun vielä saa 80€. Kuulemma nousemassa 100€:n. Toisaalta niihin tulossa 120€ edestä tavaraa...
Tavallisista regiment boxeistakin taisi olla jotakin puhetta, mutten nyt muista mitän tarkkaa...
Batallioneja patisteli ostamaan kun vielä saa 80€. Kuulemma nousemassa 100€:n. Toisaalta niihin tulossa 120€ edestä tavaraa...
Tavallisista regiment boxeistakin taisi olla jotakin puhetta, mutten nyt muista mitän tarkkaa...
Järjenkäyttö sallittu!
Miten ne voi myydä noin paöjon halvemmalla vai riistääkö GW oikeasti noin paljon.Teemus kirjoitti:http://www.nugaming.com/html/warhammer_ ... ories.html en sitten tiedä nostaako GW:temppuilut näiden myyjien hintoja, mutta saa nähdä
No rampale, ongelma piilii siinä, että en usko kovinkaan monella olevan neljääsataa euroa kädessä... Tai tilillä miten vain.
Geeween hinnan korotukset ovat pas*kamaisinta meille nille, jotka ovat iloisia saadessaan ostaa jo niinkin suurella summalla kuin 40€:llä figuureja... Ihmettelen että mistä ihmeestä te kaikki saatte ne rahanne!
No minun olisi ainakin turha lähteä espooseen kahden ja puolen euron takia, täällä Kurussa kun asustelen...
Geeween hinnan korotukset ovat pas*kamaisinta meille nille, jotka ovat iloisia saadessaan ostaa jo niinkin suurella summalla kuin 40€:llä figuureja... Ihmettelen että mistä ihmeestä te kaikki saatte ne rahanne!
No minun olisi ainakin turha lähteä espooseen kahden ja puolen euron takia, täällä Kurussa kun asustelen...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
10 ihmistä kun tilaa 40 eurolla niin.. no laskeppa itse.Illidan kirjoitti:No rampale, ongelma piilii siinä, että en usko kovinkaan monella olevan neljääsataa euroa kädessä... Tai tilillä miten vain.
-
Spore miina
"No rampale, ongelma piilii siinä, että en usko kovinkaan monella olevan neljääsataa euroa kädessä... Tai tilillä miten vain."
Minulla on peräti tuhat ekee. =P
"Geeween hinnan korotukset ovat pas*kamaisinta meille nille, jotka ovat iloisia saadessaan ostaa jo niinkin suurella summalla kuin 40€:llä figuureja... " Mie oon ilonen jos ostan maalipurkin. =P
"Ihmettelen että mistä ihmeestä te kaikki saatte ne rahanne!" Säästät!
Minulla on peräti tuhat ekee. =P
"Geeween hinnan korotukset ovat pas*kamaisinta meille nille, jotka ovat iloisia saadessaan ostaa jo niinkin suurella summalla kuin 40€:llä figuureja... " Mie oon ilonen jos ostan maalipurkin. =P
"Ihmettelen että mistä ihmeestä te kaikki saatte ne rahanne!" Säästät!
- DJ_Silverpig
Mitä ostit 850 eurolla!? Figuja!? Siinähän on jo reipas armeija, milloin aiot ehtiä maalata kaikki!?rampale kirjoitti:Ja kaiken lisäksi Fantasiapeleistäkin saa sen 15% alennuksen, jos sieltä 400 eurolla jotain ostaa.
Nimim. eilen kavereiden kanssa 850 eurolla sieltä ostanut, alennusta tuli 120 eeroa.
[quote?"JMM"]No kyllä se on aina hienoa kun saa jonku 25€ (okei okei 27,5€) figupaketin...
Ja kannattaa ostaa käytettyinä jos tekee tiukkaa ostaa uutena.[/quote]
Nykyän käytettyjen figujenkin hinnat ovat nousseet, syynä muka geeween hinnankorotus!
Possu
Tuossa oli ostoksia yhteensä viidelle ihmisellä, mutta minä ja kaksi kaveria ostettiin samantien 1500 pisteen armeijat 40k:hon. Plus 80 euron sääntökirja ja cityfight-codexi. Alunperin piti ostaa vain sen verran, että menee se 400 rikki, mutta sitten niitä ostoksia vain kasaantuiDJ_Silverpig kirjoitti:Mitä ostit 850 eurolla!? Figuja!? Siinähän on jo reipas armeija, milloin aiot ehtiä maalata kaikki!?rampale kirjoitti:Ja kaiken lisäksi Fantasiapeleistäkin saa sen 15% alennuksen, jos sieltä 400 eurolla jotain ostaa.
Nimim. eilen kavereiden kanssa 850 eurolla sieltä ostanut, alennusta tuli 120 eeroa.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Taidatte olla aika varakasta porukkaa...rampale kirjoitti:Tuossa oli ostoksia yhteensä viidelle ihmisellä, mutta minä ja kaksi kaveria ostettiin samantien 1500 pisteen armeijat 40k:hon. Plus 80 euron sääntökirja ja cityfight-codexi. Alunperin piti ostaa vain sen verran, että menee se 400 rikki, mutta sitten niitä ostoksia vain kasaantuiDJ_Silverpig kirjoitti:Mitä ostit 850 eurolla!? Figuja!? Siinähän on jo reipas armeija, milloin aiot ehtiä maalata kaikki!?rampale kirjoitti:Ja kaiken lisäksi Fantasiapeleistäkin saa sen 15% alennuksen, jos sieltä 400 eurolla jotain ostaa.
Nimim. eilen kavereiden kanssa 850 eurolla sieltä ostanut, alennusta tuli 120 eeroa.Kuulemma keräsimme vähän katseita kaupassa.
-
Spore miina
Minä kuin tuolta usan hintoja niin siellä oli että Delffejen Which elf on Black dragon 50 dollaria. Jos semmoset hinnat tulee suomeenkiin...
Hirveää rahastusta! Hyvä harrastus mutta senkin pilaa figujen hinnat. en ymmärrä miks niitä hintoja pitää vain nostaa. Olisivat tyytyväisiä kun figuja menee eivätkä ahneutensa perässä juoksisi. Saisivat ajatella välillä pelaajiakin!!
Hirveää rahastusta! Hyvä harrastus mutta senkin pilaa figujen hinnat. en ymmärrä miks niitä hintoja pitää vain nostaa. Olisivat tyytyväisiä kun figuja menee eivätkä ahneutensa perässä juoksisi. Saisivat ajatella välillä pelaajiakin!!
- I.C. Wiener
- Viesti:
50$=38€ ja fantsus 40€Unideath kirjoitti:Minä kuin tuolta usan hintoja niin siellä oli että Delffejen Which elf on Black dragon 50 dollaria. Jos semmoset hinnat tulee suomeenkiin...
Jep toivotaan ettei noi kauhiat hinnat tule tänne :|
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night