"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:n Erratat ja sääntöjen lisäys kirjoihin.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kaapelikala

GW:n Erratat ja sääntöjen lisäys kirjoihin.

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Eli, kysyisin sellaista asiaa, että kuinka te olette laittaneet omat erratanne kirjoihin kiinni? Liimalla, teipillä, klemmareilla? Ja mikä olisi se paras tapa. Itse en ole vielä kokeillut mitään, mutta pitäisi kokeilla.

Eli: Kertokaa omia mielipiteitänne asiasta.

- Kalle

PS. Haulla en lyötänyt mitään tätä käsitteleviä aiheita.
PPS. Saattaa olla väärässä paikassa, en keksinyt muuta.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Itse pitäisin ne ihan erillisillä papereilla/paperilla, jota pitäisin sitten armeijakirjan välissä. Helppo se on sitten sieltä pois ottaa jos tulee jotakin kinaa säännöistä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Runttaan palloksi taskuun.
zqmfgb
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Paperiliimalla meni kyllä nätisti erratat vanhaan Codex Marines kirjaan, mutta se olikin käytössä vain kolme kuukautta ennenkuin tilalle tuli uusi kirja... ;)
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse olen sellaista paperiliimapuikkoa käyttänyt. FB:n sääntökirjakin tuntuu ihan erilaiselta lukea, kun siellä on oikeaa tietoa. Ainoa ongelma on se, että en kyllä muista millään muista, mitä siellä korjauspalan alla lukee, mutta niin kauan kun siellä on väärää tietoa, niin ei kai sillä ole niin väliäkään...
Phil Kelly says "No!"
Gene Steeler

Viesti Kirjoittaja Gene Steeler »

Teipillä. Sääntökirjan tarkoitus on olla sääntöjen hakuteos. GW:n säännöt ovat muutenkin niin hajallaan eri julkaisuissa että käytön helppouden kannalta järkevintä on minimoida selattavien paperien määrä ja kiinnittää korjauspalat suoraan kirjoihin niihin kohtiin mistä niitä tulee haettua.
Sumppi Ry - Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Heavy Gear Blitz!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kuljetan tuoreinta Chroniclesia/Chapter Approvedia mukanani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
archon

Re: GW:n Erratat ja sääntöjen lisäys kirjoihin.

Viesti Kirjoittaja archon »

Kallethegreat kirjoitti:Eli, kysyisin sellaista asiaa, että kuinka te olette laittaneet omat erratanne kirjoihin kiinni? Liimalla, teipillä, klemmareilla? Ja mikä olisi se paras tapa. Itse en ole vielä kokeillut mitään, mutta pitäisi kokeilla.

Eli: Kertokaa omia mielipiteitänne asiasta.

- Kalle

PS. Haulla en lyötänyt mitään tätä käsitteleviä aiheita.
PPS. Saattaa olla väärässä paikassa, en keksinyt muuta.
Oleelliset korjaukset ja huomiot lyijykynällä. En lähde askartelulinjalle sillä GW:llä saatetaan sääntöä muuttaa hetkellä millä hyvänsä ja sen jälkeen leikkaa & liimaa sotku on järkyttävä.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Guzlob
Viesti:

Re: GW:n Erratat ja sääntöjen lisäys kirjoihin.

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

archon kirjoitti:En lähde askartelulinjalle sillä GW:llä saatetaan sääntöä muuttaa hetkellä millä hyvänsä ja sen jälkeen leikkaa & liimaa sotku on järkyttävä.
Itse olen käyttänyt edikan alusta lähtien manuaalista copypastea saksien ja paperiliiman voimalla, eikä päällekkäinmeneviä korjauksia ole vielä tullut vastaan. Veikkaisin että sitä sentään yritetään tietoisesti välttää studiolla. Anything to keep things simple for little Jimmy.
it is apparent the intent has been revealed
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Minä ruukkaan laittaa läpyskät sinitarralla kiinni. Kerran olen joutunut ottamaan yhden erratanpätkän pois kirjasta(no se lore of metallin viimeinen loitsu tietysti), joten sinitarra on sikälikin hyvä kiinnitystapa ettei tarvitse kirjaa repiä.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”