Erittäin hieno!
Mielenkiintoista nähdä minkälaisen skaalan ihmiset valitsevat näihin virityksiinsä. Pää on nyt sopusuhtainen vartalon kanssa, kuten ovat raajatkin. Hieman tuntuu siltä, että bulkkia pitäisi olla enemmän, kuten power armorille olisi ominaista. Nyt minulle tulee sellainen mielikuva, että siinä olisi noin sentin paksuinen melkein ihonmyötäinen panssari. Henkilökohtainen mieltymys tässä enemmän painaa, mariinisi on kuitenkin aivan törkeän elävän näköinen.
Laskeskelin itsekin aloittaessani oman projektini, että jos käyttäisin tavallista muovipäätä lähtökohtana, tulos olisi juurikin tuollainen 5 sentin jättiläinen.
Hmm... kyllä se vähän hintelältä näyttää minun silmääni, jos bulkkia olisi muutama milli enemmän joka suunnassa niin se mielyttäisi minua paljon enemmän. Mutta, kyllä se noinkin toimii, pituuden vaikutelma ainakin voimistuu. Ainoa asia mikä kyllä ehdottomasti kaipaa vähän muuttamista, ovat nuo shoulderpadit. Nyt ne näyttävät aivan liian pieniltä. Muovilevyllähän ne on varmasti helppo suurentaa.
Yhteenveto: Todella eloisan näköinen ja vaikuttava työ. Ainoa asia jota jäin kaipaamaan oli hieman massiivisempi vaikutelma panssarista. Kai olet tekemässä vähintään ryhmällisen näitä? Ja terminaattorit? Kuuden sentin kolosseja kaivattaisiin.
P.S. Tuli mieleeni vielä tällainen ehdotus, kun katselin noita kuvia lisää. Säärisuojuksia voisi ehkä bulkata lisää ja siirtää polvisuojuksen lomittain panssarin kanssa, eikä päälle kuten se nyt on.