kertokaa mulle warsmithistä.
kertokaa mulle warsmithistä.
Elikkä mikä toi warsmith on kun en löytänyt sitä codexsista.
Onko siitä hyötyä iron warriorseille?
Onko siitä hyötyä iron warriorseille?
Kysymyksessä olikin warsmith-figun käyttäminen luutnanttina. Eli voithan käyttää tätä ainoaa aspiring championin lisäksi GW:ltä löytyvää IW-characteria minä tahansa johtajana vaikkei sen statsit jne. warsmithia fluffihahmona kuvaakaan.Coridus kirjoitti:Iron Warriorit kun ovat jakaantunut Suurin Kompanjoihin, en pidä ajatuksesta käyttää luutnanttina Warsmithiä. Warsmith nimittäin komentaa "Komppanjaa" eli ei ole mikään vähäpätöinen tyyppi...
Viittasitko nyt minun kirjoitukseen?Qazza kirjoitti:niin tai sitten voithan käyttää vaikka ihan normi marinea + gs:ää lordina.. turha ehkä tommosia itsestäänselvyyksiä tuoda esille..
Yritin vain selittää, että fluffisyistä warsmith-figun hylkääminen luutnanttiehdokkaaksi on vähän huono idea, ukon ulkonäkö kun ei ole kauhean boostattu joten menee luutnantista tai jopa aspiring championista paremmin kuin hyvin. Lisäksi jos hakee helppoa ja vaivatonta keinoa saada johtajaksi teknomainen ja tyylikäs figu, on aika varmasti helpompaa napata hyllystä warsmith, kuin alkaa konvertoida samantasoista stuffin ja normimariinien avulla.