Onko itäläisille yhtään nimettyä sankarii jota voi käyttää armeijan komentajana? Eli siis voiko tehdä armeijan joka koostuu pelkästään itäläisistä vai pitääkö sinne sekottaa örkkejä tai haradeja et sinne saa sen komentajan? Vai enkö oo ny tajunnu jotain oikein?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään.
no voit tehdä itäläis armeijan mutta sinne ei saa nimettyjä sankareita koska itäläisillä moisia ei ole.... mutta silti se on laillinen lista.... mutta taas jos haluat niin voit sekoittaa haradeja ja itäläisiä, haradit saavat sulladanin........
Easterlingeille sopisi aikas hyvin Khamul, Shadow of the East... Eikös joo...
Yksi sormusaaveista, olikohan toisiksi mahtavin... Hän menee tavallisen Ringwraithin säännöin...
Miten olisi Kings of Menit? Se yksi, jolla on pistomiekka, jossa on ennen väistintä terässä peukalonkolo, on aika itämaisen näköinen. Mustainmaalaisfigutkin voisivat sopia armeijaan, olisivat idän tavallisia maajusseja tai villejä. Ja siten mustainmaalaiskaputkin kävisivät.
mustain maalaiset voisivat toki esittää variaageja...... niin ja khamul sopisi listaan koska olen jostain myös lukenut khamulin toimivan idän suunnassa ennen sormuksen sotaa pää asiassa ilmoittamassa kaikille idän kansoille herransa sauronin käskystä....... en ole varma ja tieto perustuu KERP kirjoihin jotka taas perustuvat melko huterasti tolkienin muistiin panoihin tai perintöön
Kyllä muistelisin Nazgulien kierrelleen ympäriinsä liittolaisia etsimässä ja pelottelemassa. Ellei peräti Ereboriin tullut ratsumies olisi ollut sormusaave. Khamul hallitsi Dol Guldurissa Synkmetsässä, mutta en muista kuinka kauan. Aave sopisi ihan makeasti itäläisille, en näe siinä juuri ongelmaa. Harad-fluffinkin mukaan Musta ratsastaja tuli Umbarin herroja pelottelemaan, ja näin muistelisin Tolkienin kirjoittaneen.
Niin Hashari on vain haradeille tosin sekin on vain GW:en keksintö.... niin ja tosiaan voit ottaa ringwraithin sinne tai sitten tarpeeksi itäläis kapuja
Tai sitten maalaat jonkun itäläis kapteenin vähän sellaseks pelottavaks taikka jotenkin erillaiseks. sitten pelaat sillä mutta Khamulina eli ringwraithin säännöillä.
King of menin sääntöjä käyttäisin. Vähän parempia kun Haradin kaput. Mutta miten sen konvertoit on oma asiasi. Itse luultavasti käyttäisin Easterling Captainia ja sitä vähän muokkaisin. Kaksi miekkaa on aina tyyli, kaks kirvestäkin vois sopii itäläisille, mut ite laittasin miekan ja kilven. Osoittais miekalla eteenpäin, katsois loivasti taakse....(vaipuu omiin maailmoihinsa)
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
niin tota noita king of menien sääntöjä ei vois käyttää koska ne on hyvisten sääntöi ja siis sääntöjä ei voi sotkea niin että ottaa tuon heron hyviksilta ja tuon pahiksilta...
GW:n on noita jokin verran käyttänytkin skenuissa. Esim. khandilaiset käyttämät heidän skenuissa rohanilaisten sääntöjä, ja noiden pääpomo käytti King of Men:n statteja. Eli skenumeilessä tuossa ei ole mitään vikaa, mutta virallisemmissa ympäristöissä tuota on turha yrittää.