"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mithril silverin highlightaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
tneva82

mithril silverin highlightaus

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Milläköhän värillä moinen kannattaisi tehdä vai tartteeko se edes highlightia?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Mithril silver on jotain mitä mä itse käyttäisin nimenomaan ja vain ja ainoastaan highlightaukseen ja pienien detailien pickaukseen... En mä oikeen usko et sä vaaleempaa ja kirkkaampaa hopeeta oikeen löydät ku se ... Valkoistahan voi aina kokeilla, mutta jotenkin suhtaudun aika epäillen... Suosittelisin melkeimpä aivan jotain muuta väriä kyseiselle osalle :/

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Joo, mä käytän sitä myös vain kirkkaimpana värinä. Eli mieluummin aloittaa jostain vähän tummemmasta metallista ja käyttää vaikka inkkejä varjojen tekemiseen, jonka jälkeen sitten tuota silveriä niihin kohtiin, joissa heijastus on voimakkain. Mutta jos sulla on jo tuo pohjalla, niin siitä voisi saada hieman elävämmän esimerkiksi inkeillä varjostamalla, musta inkki nyt ainakin on sellainen perusjuttu jota voisi kokeilla.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Maalaa mithrit silverin alle valkoisella highlightit ja maalaa ne yli uudestaan mithril silverillä. Jos sinulla on tummempia värikerroksia alla niin tämä tuo mithril silveriä enemmän esille.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”