Great Unclean One ja Archaon
Tuo archiksen miekka oli loistava! Ainakin minun mielestäni! Minäkään en pitänyt noista baseista... Liian tylsiä mutta ei ole omanikaan mitenkään hienoja
... Tuo maalaus jälki oli loistavaa! Lisää tällaista... Oletko ottanut osaa minkälaisiin kilpailuihin??? Pärjäisit hyvin... Ainakin tuon archiksen mukaan... Unclean oli mielestäni hieno muttei mikään "yber loistava"... Archaonilla sama vanha väriteema mutta ainakin hieno jälki...
JcEDIT: Minkä lainen tuo kilpi on kun ei näy kuvissa? Tietysti se on heikko kohtasi ja jätit sen tahallasi pois kuvasta
...
JcEDIT: Minkä lainen tuo kilpi on kun ei näy kuvissa? Tietysti se on heikko kohtasi ja jätit sen tahallasi pois kuvasta
Olen ottanut osaa maalaus kilpailuihin torniossa ja haaparannalla.
Haaparannan kilpailusta tuli voitto kahdesta sarjasta ja torniossakin palkinto figustani. Tosin kilpailut eivät olleet älyttömän isoja.
Jos jollakin on tietoa tulevista kilpailuista otan mielelläni vastaan yv, sillä edellisistä kilpailuistani on aikaa noin 5 vuottta (olisi kiva tietää minkä tasoisia figuni tällähetkellä ovat?).
Baseihin tulee sitten muutosta, kun jaksan värkätä jokaiselle figulleni uudenpohjan.
En edes huomannut, että kilpeä ei näy(sitä ei ole tarkoituksella jätetty pois).
Kilpi on maalattu samalla väri teemalla kuin muukin figu.
-Aape- uusia kuvia saattaa ilmestyäkkin nettiin vielä joskus!
Kiitos kaikista vastauksista!
Haaparannan kilpailusta tuli voitto kahdesta sarjasta ja torniossakin palkinto figustani. Tosin kilpailut eivät olleet älyttömän isoja.
Jos jollakin on tietoa tulevista kilpailuista otan mielelläni vastaan yv, sillä edellisistä kilpailuistani on aikaa noin 5 vuottta (olisi kiva tietää minkä tasoisia figuni tällähetkellä ovat?).
Baseihin tulee sitten muutosta, kun jaksan värkätä jokaiselle figulleni uudenpohjan.
En edes huomannut, että kilpeä ei näy(sitä ei ole tarkoituksella jätetty pois).
Kilpi on maalattu samalla väri teemalla kuin muukin figu.
-Aape- uusia kuvia saattaa ilmestyäkkin nettiin vielä joskus!
Kiitos kaikista vastauksista!
Kyllä, ne ovat hienoja. varsinkin tuo great unclean one on hieno, ellen ihan väärässä ole, niin taitaapa tuohon olla käytetty kuivaharjausta, toimii yllättävän hyvin. itse en sitä osaa käyttää noin hyvin. ja Kyllä, baset voisivat olla mäystetty jollain hienolla asialla.
Joku päivä me vielä kuollaan nälkään, tai hukutaan paskaan.