"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liskot VS kääpiöt

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Super skunk

Liskot VS kääpiöt

Viesti Kirjoittaja Super skunk »

Miten pärjätä lissuilla kääpiöitä vastaan noin 750 pisteen pelissä kääpiöillä ainakin stone ja bolt throver
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

ota skinkkejä, ne on hyvii ja halpoi. yksi vahva yksikkö sauruksia (ei keihäitä). et tartte välttämätta taikojii kääppärei vastaan, ota niillä pisteillä muuta. jos ampumista pelkäät niin ota terradonei ja muuta oman mieles mukaan.
it is a momentary madness!!!
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Ota kaikkea, mikä liikkuu nopeasti, ja ei ole kovin kallista. Ja paljon. Skinkit tosiaankin tulevat kyseeseen (kuten aina). noin pienessä pelissä ei ole järkeä yrittää ottaa magiaa kääpiöitä vastaan, se neljä power dice' kuitenkin jo itsessään syö kaikki yritykset.
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Kääpiöt kärsivät hitaudesta, mikä usein kompensoidaan vahvoilla haarniskoilla sekä kovalla ampumisella. Kannattaa kokeilla jotain kovaa, kuten kroxigoreja skinkkimuurilla tai vastaavaa, mikä lyö jopa kääpiöiden panssarin läpi. Kova LD takaa sen, että kääpiöt eivät välttämättä suoraan breikkaa tapplusta, joten tarvitset mielellään hylkkäyksen sivustaan ja/muuta kivaa. Sotakoneiden kimppuun kannattaa pyrkiä nopeasti, sillä se S4(8) small template iskee todella lujaa osuessaan keskelle liskoja.
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Asia kommentteja tässä ketjussa. Itse olen havainnut tuon skinkkiporukan käpsiä vastaa todella käytännölliseksi. 12" liike, ampuvat suhteellisen kovaa hintaan nähden myrkkyjen ansiosta ja miinuksia osumiseen vihollisen ampuessa.
Sotakoneet noin pienessä pelissä saa kyllä pois hyvin nopeasti yhdella 4-5 terran porukalla, tai kuten itse olen huomannut, kahden yhtäaikaisen 3 terran hyökkäyksillä. Älä unohda hi't'runnia! Lähitaisteluun on turha antautua ellet ole täysin varma että voitat. Iso-arska-Saurus pöksyillä ja piranha bladella on aina kiva sivustassa kun roskikset iskevät eteen skinkkien läpi....

Ei tietenkään ole oikeasti noin helppoa, mutta suuntaa antavaa.
manaaja

Viesti Kirjoittaja manaaja »

Jos nyt ensiksi kertoisit mitä yksiköitä aijot käyttää tai mitä sinulla on!. Ja mitä mahdollisesti kääpät käyttävät
Viidakossa juoksee mahtava peto,pienet oravatkaan eivät turvassa siltä.Mikä se on?
Se on skinkki joka on herättänyt karhun päivä unilta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”