Mitkä figut olisivat hyviä Ig eliittiin?
-
Gaartilainen
Mitkä figut olisivat hyviä Ig eliittiin?
Eli mitkä figut ovat hyviä IG:n eliittejä?
Ratlingit ovat kuulemma hyviä? Entä Stormarit?
Itse valitsin Ig:stä omaksi regimentikseni pääasiassa Cadian mutta voi sihan siellä olla muitakin kuin Cadianeja...
Ratlingit ovat kuulemma hyviä? Entä Stormarit?
Itse valitsin Ig:stä omaksi regimentikseni pääasiassa Cadian mutta voi sihan siellä olla muitakin kuin Cadianeja...
- Amazing Slug
Veteraanit. Nämä ovat halpoja, näille saa kolme erikoisasetta ja nämä vieläpä (kaartille petturimaiseen tapaan) osuvat niillä. Parasta, mitä kaarti armeijaan saa. Muut elite-vaihtoehdot vievät doktriinipaikan, joten miksei ottaisi saman tien veterans doktriinia, jolla veteraaneja saa kolme ryhmää. Minimikokoisia maksimiaseilla on minun valintani. Deep strikellä kentälle, tietysti.
Ei ratlingit ja/tai stormarit huonoja ole, mutta häviävät veteraaneille. Ratlingejä ja stormareita voisi käyttää vaihtelun vuoksi. Ogrynit eivät oikein omista power armoreita ja enginseer on homo.
Ei ratlingit ja/tai stormarit huonoja ole, mutta häviävät veteraaneille. Ratlingejä ja stormareita voisi käyttää vaihtelun vuoksi. Ogrynit eivät oikein omista power armoreita ja enginseer on homo.
On muuten loistava selitys.Amazing Slug kirjoitti:...ja enginseer on homo.
Ratlingit ainakin toisivat kivaa vaihtelua ainaiseen veteraanitungokseen. Kyllä se snipun pinning kuitenkin tekee kivaa. Lähiksessä ei sitten pärjätäkkään. (tosin kaverin buustittu swooping hawk exarch sai lähiksessä turpaan muutamalta ratlingilta eräässä turnauksessa
-
Gaartilainen
- Amazing Slug
Deep strike: Yksikköä ei laiteta pelin alussa kentälle, vaan se tulee vasta parin vuoron kuluttua. Sitten kun se tulee, sen saa sijoittaa minne tahansa taistelukentällä (saattaa lentää vähän syrjään tästä kohtaa). Sääntökirjassa tarkemmin.
Deep strike on hyödyllinen ominaisuus, jos yksiköllä on tehokkaita mutta lyhyen kantaman aseita, kuten meltagun tai plasma gun. Veteraaneille saa kolme tällaista. Nämä sitten asetetaan vihollisen eliitin, ison hirviön tai tankin taakse ja ammutaan pois.
Deep strike on hyödyllinen ominaisuus, jos yksiköllä on tehokkaita mutta lyhyen kantaman aseita, kuten meltagun tai plasma gun. Veteraaneille saa kolme tällaista. Nämä sitten asetetaan vihollisen eliitin, ison hirviön tai tankin taakse ja ammutaan pois.
- figunarkki
-
HemmiEinari
Ei vie, ne vapautetaan yhdellä doctrinella, siis jos puhut restricted troops- doctrinesta. Grenadiers-valinnan avulla saat ottaa maksimissaan kaksi ryhmää stormareita troops-valintoina, mutta nämä eivät saa deep strikea, eivätkä infiltrationia.Hemmieinari kirjoitti:Heräsi kysymys, viekä kaksi yksikköä Stormareita kaksi doktriinipaikkaa? :O On toi kohta codexista vähän hukassa huonon kielitaidon takia.
-
Stenvall
ei tajusit oikein ja Grenade väärin. alunperin FAQissa oli kysymys että pitääkö ensin ottaa Storm Trooppers Doctriini jotta voisi ottaa Grenadiers doctriinin. Vastaus on ei.
Nyt kun kysymys puuttuu vastaus on hieman hämärän oloinen.
Nyt kun kysymys puuttuu vastaus on hieman hämärän oloinen.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Gaartilainen
- figunarkki
Oliko se nyt wanhassa IG codeksissa vai missä, mutta jossain kummiskin mainittiin että kovaksikeitetyt veteraanit saa tehdä ihan mistä vaa. Ja shock troopot on niitä halvimpia niin niistähän se on järkevintä tehdä.Gaartilainen kirjoitti:Itse ajattelin tehdä nuo kovettuneet weteraanit karskeista...
Eikö ne voi myös koota shock troopseista?Ne ei kyllä kuulu eliittiin vaan troopseihin
Niille voi sitten konvata/maalata jotain kunnia mitaleja, ja naamoihin maalata pienen pieniä viivoja rypyiksi.
Ja itse olen leikitellyt ajatuksella että omiin hardened veteransseihin tekisin yksi tai kaksi istumaan pyörätuolissa ruutuviltti päällä, ja 2 lasgunia kädessä (rambo tyyliin). Ja sitten niille jotku papat työntämään niitä. (hurjaakin hurjemmat taisteluparit)
- Amazing Slug
Yleisesti ottaen: Voit tehdä minkä tahansa armeijasi osan ihan mistä tahansa figuista, kunhan se näyttää järkevältä tai hauskalta. Ei kukaan sinua ammu, jos osaat konvertoida tai muulla tavalla säästät rahaa (käyttämällä esim. toisten valmistajien halvempia figuja).Gaartilainen kirjoitti:Itse ajattelin tehdä nuo kovettuneet weteraanit karskeista...
Eikö ne voi myös koota shock troopseista?Ne ei kyllä kuulu eliittiin vaan troopseihin
Veteraanit eivät välttämättä edes konvertointia kaipaa, jos ne shock troopeista rakennat.
-
Gaartilainen
-
Gaartilainen