40k Daemonhunters Rhino (WIP)
40k Daemonhunters Rhino (WIP)
Uusin tekeleeni, väriteema ehkä hiukan hakusessa. Kuvat ovat tuolla . Tulee siis Inquisitorial stormtroopereiden kuskaajaksi.
Kommenttia kiitos.
Kommenttia kiitos.
-
Large Target
Näytti ihan hyvältä, rynnäkkövaunuksi ehkä hieman liiankin uutukaisen näköinen. Pin vicella parit luodinreuat keulaan ja viiltoja kulmiin niin saadaan kuluneisuutta aikaan. Tankin terävimpiä kulmia olisi ehkä voinut korostaa hiukan. Ja maalaathan toki tuon scrolli-levyn etupellissä?
Oikein kiva tekele, minä tykkäsin, vaikka se olikin aika viimeistelemättömän näköinen osittain; paljon varjostamattomia, laakeita pintoja.
Oikein kiva tekele, minä tykkäsin, vaikka se olikin aika viimeistelemättömän näköinen osittain; paljon varjostamattomia, laakeita pintoja.
terminator kertoikin puutteista. eli varjostuksia teräviin kulmiin, joset omista pin viceä kuten minä, otan tavallisen mattoveitsen ja pyöritän sen kärkeä kohtaan johon haluan luodinreiän.
metallit ovat kovin puhtaita ja kirkkaita(mithril silver?). niihin voi rohkeesti laittaa ruostetta tai vaikka pestä vaan mustalla.
kuraefektiä hyödyntäen laita tankin alareunoihin kuraa 1/3 tai 1/4 tankin korkeudesta.
metallit ovat kovin puhtaita ja kirkkaita(mithril silver?). niihin voi rohkeesti laittaa ruostetta tai vaikka pestä vaan mustalla.
kuraefektiä hyödyntäen laita tankin alareunoihin kuraa 1/3 tai 1/4 tankin korkeudesta.
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."