Tuo on typerintä mitä olen vähään aikaan kuullut, jopa ollakseen sotussa. Pitkässä juoksussa ostat kymmenen fine detailia yhden keskihintaisen hyvän siveltimen kestoaikana. Häviät sekä rahallisesti, että maalausjäljen laadussa. Välillä ajatteleminenkin kannattaa, vaikkei ehkä uskoisi.Kellokoneisto kirjoitti:Mä en oo jaksanu paljoa päätäni moisella vaivata, jos pensseli on kuollut niin haen fantsusta uuden Fine Detailin, sillä maalaa rivimehiä ihan hyvin... Sen ikä on aika lyhyt, mutta eipä se maksakaan juuri mitään...
Taas kerran siveltimistä...
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-
The Shadow
Satuimpas löytämään tällaisiakin. En kyllä meinannut ostaa kun ovat sen verran kalliita, mutta mitä mieltä noista olette?
http://www.sotataito.com/index.php?cPat ... b3d54bb356
http://www.sotataito.com/index.php?cPat ... b3d54bb356
Save a tree, eat a beaver.
-
Kellokoneisto
Kaipa se sitten on tyhmää, joskin maalaaan nykyään aika harvoin, mutta kyllä ainakin 1-2 kertaa vuodessa täytyy tuo uusi suti ostaa... Mutta ,mua tästä joku valistikin jo PM:llä... Kiitokset vaan...Skarsnak kirjoitti:Tuo on typerintä mitä olen vähään aikaan kuullut, jopa ollakseen sotussa. Pitkässä juoksussa ostat kymmenen fine detailia yhden keskihintaisen hyvän siveltimen kestoaikana. Häviät sekä rahallisesti, että maalausjäljen laadussa. Välillä ajatteleminenkin kannattaa, vaikkei ehkä uskoisi.Kellokoneisto kirjoitti:Mä en oo jaksanu paljoa päätäni moisella vaivata, jos pensseli on kuollut niin haen fantsusta uuden Fine Detailin, sillä maalaa rivimehiä ihan hyvin... Sen ikä on aika lyhyt, mutta eipä se maksakaan juuri mitään...
Niin, ajattelin ostaa nyt sitten uuden penzelin, kun käväisen seuraavan kerran fantsussa, siinä vieressä on joku taide-galleria, en siis mene sieltä fantsusta hakemaan
Eli, minulle ehdotettiin jotain saman hintaluokan pensseliä, jos oikein muistan niin Raphael 8402, mutta tossa Silver Warrior selittää jostain näädänkarvaisesta Tempera 11:sta, että kummankohan mä sitten otan?
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Musta Susi on ystäväsiThe Shadow kirjoitti:Saakos noita EM4 Kolinskyja mistään helsingistä? Tietääkö joku?
- Kynä-ääliö
Itse en Temperan 11-sarjasta parin kokeilun perusteella pitänyt. Iso sivellinpesä pitää kyllä kivasti maalia ja kärkikin pysyy melko terävä muuten, mutta sivellin taipuu aina heti figua koskettaessa pinnasta poispäin, eikä palaa normaalinmuotoiseksi muuten kuin erikseen muotoiltuna. En tiedä sitten onko minulle sattunut vaan maanantai kappaleita, mutta minusta tuo on erittäin ärsyttävä ominaisuus. Oma valintani siis kallistuisi Raphaelin puolelle, mutta nämä todellakin ovat niin mielipide kysymyksiä että oikeita vastauksia ei ole.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-
Silver Warrior
Hmm mulla ei oo oikeastaan ollu tota ongelmaaSkarsnak kirjoitti:Itse en Temperan 11-sarjasta parin kokeilun perusteella pitänyt. Iso sivellinpesä pitää kyllä kivasti maalia ja kärkikin pysyy melko terävä muuten, mutta sivellin taipuu aina heti figua koskettaessa pinnasta poispäin, eikä palaa normaalinmuotoiseksi muuten kuin erikseen muotoiltuna. En tiedä sitten onko minulle sattunut vaan maanantai kappaleita, mutta minusta tuo on erittäin ärsyttävä ominaisuus. Oma valintani siis kallistuisi Raphaelin puolelle, mutta nämä todellakin ovat niin mielipide kysymyksiä että oikeita vastauksia ei ole.
-
shadowdancer
Itsekkin käytän kirjakaupan pensseleitä ja toimivat loistavasti. Mutta GW:n viimeistely pensseli näyttää sen verran hyvältä että, semmoisen vois ostaapuolisukeltaja kirjoitti:Äh, ei niitä GW:n pensseleitä kannata käyttää, em4 ja Kolinsky tekevät huomattavasti parempia. Itse tosin käytän kirjakaupan pensseleitä, ovat toimineet suht hyvin.
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .