Tarinakilpailu 2005, keskustelu
Kaikille niille tiedoksi jotka ovat huolissaan siitä että nopeasti hutaistu tarina ei voisi voittaa että millä luulette minun viime vuonna voittaneeni
Kaikki on mahdollista.
Itse lähetin 40k tarinani juuri äskettäin(Fabassa minulla ei tarpeeksi fluffi tietämystä) ja minulla täsmälleen samanlainen tunne kuin viimekin vuonna eli hyvä jos top 15 pääsen.. Mutta katsotaan katsotaan..
Itse lähetin 40k tarinani juuri äskettäin(Fabassa minulla ei tarpeeksi fluffi tietämystä) ja minulla täsmälleen samanlainen tunne kuin viimekin vuonna eli hyvä jos top 15 pääsen.. Mutta katsotaan katsotaan..
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
Laitan tähän, kun sähköpostin lähetys hiukan takkuilee - Blackguard ja Grom, tulivat perille.
Ehdin tähän väliin vain hätäisesti vilkaisemaan sotun ja sähköpostin, ja poistumaan takavasemmalle loppupäiväksi. Tarinamäärä alkaa nousta jo ihan kelvolliseksi. SAA vielä lähettää jos on tulossa, ehdin aloittamaan näillänäkymin noiden nettiinlaiton vasta huomisaamuna.
EDIT: Niin, siis Grond-sedän ensitiistaisia 100v (tai sinnepäin) synttäreitä juhlitaan, saa onnitella (tai ottaa osaa) ;o).
Ehdin tähän väliin vain hätäisesti vilkaisemaan sotun ja sähköpostin, ja poistumaan takavasemmalle loppupäiväksi. Tarinamäärä alkaa nousta jo ihan kelvolliseksi. SAA vielä lähettää jos on tulossa, ehdin aloittamaan näillänäkymin noiden nettiinlaiton vasta huomisaamuna.
EDIT: Niin, siis Grond-sedän ensitiistaisia 100v (tai sinnepäin) synttäreitä juhlitaan, saa onnitella (tai ottaa osaa) ;o).
Yay!Grond kirjoitti:Laitan tähän, kun sähköpostin lähetys hiukan takkuilee - Blackguard ja Grom, tulivat perille.
Aikaisin aamulla saa ollakin. Tai jos saisit edes muutaman nyt illalla? Ja muuten, mietin, eikö olisi kannattanut laittaa niitä tarinoita nettiin sitä myötä kuin mitä ne saapuivat? Tämä olisi saattanut helpottaa loppuryysistä aika paljon. Tai, en minä sitten tiedä.Ehdin tähän väliin vain hätäisesti vilkaisemaan sotun ja sähköpostin, ja poistumaan takavasemmalle loppupäiväksi. Tarinamäärä alkaa nousta jo ihan kelvolliseksi. SAA vielä lähettää jos on tulossa, ehdin aloittamaan näillänäkymin noiden nettiinlaiton vasta huomisaamuna.
Mene ukko vanhainkotiin, ei sinuu täällä kaivata...EDIT: Niin, siis Grond-sedän ensitiistaisia 100v (tai sinnepäin) synttäreitä juhlitaan, saa onnitella (tai ottaa osaa) ;o).
Vitsi. Vitsi. Kaikki ymmärsivät? Heh, heh... heh.
Niin, en ole tainnutkaan täällä vielä mainostaa. FB-tarina lähti kisaan jo alkuviikosta. Olisiko nyt hyvä aika toivottaa rehtiä ja hyvän hengen mukaista kilpaa kaikille?

Onnitteluni. Moderaattorin arvovalta varmasti vain kasvaa iän myötä.Grond kirjoitti:Niin, siis Grond-sedän ensitiistaisia 100v (tai sinnepäin) synttäreitä juhlitaan, saa onnitella (tai ottaa osaa) ;o).
Älä nyt ainakaan vielä - täytyyhän hallitsevan mestarin olla kisakelpoinen.Grond kirjoitti:Hei, kannattaa muistaa, että nykyisin Modetkin saavat laittaa käyttäjille jäähyjä ;o). En ole vielä tuota oikeutta käyttänyt, täytyisikös jo aloittaa ... :o).
Gere curam mei finis.
- Blackguard
-
Stenvall
Nyt alkoi pelottaa.Grond kirjoitti:Hei, kannattaa muistaa, että nykyisin Modetkin saavat laittaa käyttäjille jäähyjä ;o). En ole vielä tuota oikeutta käyttänyt, täytyisikös jo aloittaa ... :o).Rune kirjoitti:Mene ukko vanhainkotiin, ei sinuu täällä kaivata...
Vitsi. Vitsi. Kaikki ymmärsivät? Heh, heh... heh.
Onnea minultakin. Että ihan satavuotias.Grond kirjoitti:Niin, siis Grond-sedän ensitiistaisia 100v (tai sinnepäin) synttäreitä juhlitaan, saa onnitella (tai ottaa osaa) ;o).
Kyllä kyllä ennenaikaiset onnittelut Grondille täältäkin!
Tulipa minulle juuri mieleen että tuossa kilpailu tarinaa tehdessäni valmistui myös neljä "roska" tarinaa eli stooria jotka jätin kesken koska tarina ei toiminut yhtä hyvin kuin miellekartalla(Kyllä, jotkut käyttävät sellaisiakin).. Voisin kirjoittaa ne loppuun ja pistää tänne lähipäivinä jos ne jaksan viimeistellä.
Tulipa minulle juuri mieleen että tuossa kilpailu tarinaa tehdessäni valmistui myös neljä "roska" tarinaa eli stooria jotka jätin kesken koska tarina ei toiminut yhtä hyvin kuin miellekartalla(Kyllä, jotkut käyttävät sellaisiakin).. Voisin kirjoittaa ne loppuun ja pistää tänne lähipäivinä jos ne jaksan viimeistellä.
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
- Blackguard
- Blackguard
Nonni. Kylläpä kohosi Grompalle kylmä hiki ja sormet nyt näpyttelystä turtia. Sairaus oli iskeä minut maahan, mutta viime hetkellä ajatukseni karkasi sotun tarinakisaan ja vielä jälkihoureissa kävin kirjoittamassa kisatarinasta viimeiset pätkät. Melkoinen sähellys siitäkin tuli. Loppu oli todellakin sitä kuulua "hätäpaskaa" ja muu olivat sitten "inspiraationpuutepaskaa". Mukava päästä lukemaan ja rankkaamaan tarinoita (ja yrittää saada selville, kuka on minkäkin kirjoittanut
). Toivottavasti parannan viime vuodesta ja saisin sen muutaman pisteen ainakin. Saattaa kyllä olla ettei sitäkään... Kaikille kuitenkin tasapuolisesti onnea kisaan ja Grondille sitten onnea merkkipäivän johdosta. Minä kun luulin, että olet vasta yhdeksänkymppinen
.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.