Olen muuten pelkä amatööri, joka ei ole ikinä edes koskenut miniatyyriin
LotR vs. WH
LotR vs. WH
Pystyykö LotR:n hahmoilla pelaamaan wh:n hahmoja vastaan? Siis kaksi eri peliä ja yhdet säännöt. Onko kukaan ikinä yrittänyt luoda LotRia wh:iin uudeksi armeijaksi? Pitäisikö LotRin hahmojen statlinee muuttaa tai sääntöjä, jotta homma toimisi?
Tätäkin on muuten kysytty jo monta kertaa.
Pakko tarttua. LotRia FaBaan uudeksi armeijaksi? Harvinaisen tyhmä idea muute. Chaos kohtaa The Alliance of LotR Dudesin, jossa on Sauron, Aragorn, Gimli, Klonkku ja metsähaltioita?
Joo... Kuulostaa kyllä maagiselta.
Ja statlineja ei siis voi sovittaa yhteen, ei se onnistu mitenkään. Muuten FaBan kovimpia hahmoja ei olisikaan enää Archaon ja Tyrion, vaan Aragorn ja Gil-galad
.
Pakko tarttua. LotRia FaBaan uudeksi armeijaksi? Harvinaisen tyhmä idea muute. Chaos kohtaa The Alliance of LotR Dudesin, jossa on Sauron, Aragorn, Gimli, Klonkku ja metsähaltioita?
Joo... Kuulostaa kyllä maagiselta.
Ja statlineja ei siis voi sovittaa yhteen, ei se onnistu mitenkään. Muuten FaBan kovimpia hahmoja ei olisikaan enää Archaon ja Tyrion, vaan Aragorn ja Gil-galad
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Kellokoneisto
- The Captain
- Valvoja