Kuten kaikki OK- pelaajat mitä luultavimmin tietävät, Gnoblar "Fightersien" ainoa tehtävä on tuoda Scraplauncher tai pari armeijaan. Kysynkin sitten, että miten näitä pitäisi käyttää? Nysvätäänkö Deployment- alueella ja nakataan roskaa niskaan, ryssitäänkö päälle Rhinoxilla vai vähän molempia?
Ja voisi muuten pistää sääntökysymyksen tähän samaan threadiin: Scraplauncher on sekä Chariot että sotakone. Chariotin miehistöön ei voi erikseen osua, sotakoneen miehistöön voi - kumpi sääntö voittaa lähiksessä/ampumisessa (vaikka sotakonetta vastaan ei lähiksessä voi kohdistaa hyökkäyksiä ennen crewin tuhoutumista)?
Gnoblar Scraplauncher - miten sitä käytetään?
Missä on sanottu, että launcheri on sotakone? Eikös OK kirjassa sanota ainoastaan, että se noudattaa chariotin sääntöjä. Eli ei voi osua miehistöön.
EDIT: Kyllähän siellä kirjassa on se stone thrower-kohta, mutta siinä on vain lueteltu säännöt, joita se käyttää, joukossa ei ole mahdollisuutta osua miehitöön.
Jaa... Ainakin itse aion rynnätä päälle laukoen samalla roskaa ilmaan.
EDIT: Kyllähän siellä kirjassa on se stone thrower-kohta, mutta siinä on vain lueteltu säännöt, joita se käyttää, joukossa ei ole mahdollisuutta osua miehitöön.
Jaa... Ainakin itse aion rynnätä päälle laukoen samalla roskaa ilmaan.
Niin no... Kai minä sitten ajattelin Stone Thrower- kohdan luettuani, että se on myös sotakone yleensäkin.Froggy kirjoitti:Missä on sanottu, että launcheri on sotakone? Eikös OK kirjassa sanota ainoastaan, että se noudattaa chariotin sääntöjä. Eli ei voi osua miehistöön.
Re: Gnoblar Scraplauncher - miten sitä käytetään?
Mitä ihmettä horajat? yritätkö väittää että rune mawilla siirretyt taiat gnoblar regimentteihin on ihan turhaa? yhden ogren ja ironfistin pistehinnalla saat 20 gnoblaria jotka ei aiheuta paniikkia?pamp-pu kirjoitti:Kuten kaikki OK- pelaajat mitä luultavimmin tietävät, Gnoblar "Fightersien" ainoa tehtävä on tuoda Scraplauncher tai pari armeijaan.
Jaa'a =/
Re: Gnoblar Scraplauncher - miten sitä käytetään?
Gnoblarit on kovia ihan yksinäänkin. Scrappikset on sitten vain bonusta.
-
Vieras